PETTÄMISESTÄ -Miksi naiset eivät pidä yhtä?
Miksi me emme pidä yhtä, ei tarjouduta miesten vietäviksi.
Olit sitten sinkku/varattu, naimisissa tai naimaton.
Älä anna ukkomiehelle tilaisuutta. Pidetään me naiset yhtä, silloin on kotona odottavat naiset/vaimotkin tyytyväisiä..
Yleensä nainen on naiselle susi, joten vaihdetaan tää sananlasku toisenlaiseksi.
Ethän sinäkään haluaisi, että miehesi pettäisi?
Pinky Promise!
Kommentit (21)
Ihminen on itsekäs. Minä minä minä, tämä ajaa tekemään kaikkea mikä itsestä tuntuu kivalta, eipä siitä ketään toista ajatella, edes sitä miestä.
Niimpä, tyttökerho ajatus oisi niin ihanaa!
Mutta aina on niitä, jotka salaa haluavat aviomiehesi/avomiehesi taikka poikakaverisi..
ap
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 19:01"]
Niimpä, tyttökerho ajatus oisi niin ihanaa!
Mutta aina on niitä, jotka salaa haluavat aviomiehesi/avomiehesi taikka poikakaverisi..
ap
[/quote]
Oletko 13-vuotias?
Elikkäs pettäminen on siis naisen vika? Pettäjämies on ihan ok ja pysyisi kotona, jos joku ilkeä kamala nainen ei viekoittelisi??? Pidetään me naiset yhtä mielestäni ei todellakaan tarkoita tuota. Herää jo todellisuuteen; miehelläsi on ihan oma tahto ja päätösvalta. Hän on myös vastuussa tekemisistään ihan itse.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 19:02"]
Kyllä minä ilmoitin vaimolle, mutta sain silti paskaa niskaan.
[/quote]
Niin koska viestintuoja yleensä ammutaan. Siksi ei maksa vaivaa kertoa ja käräyttää.
En haluaisi olla suhteessa jossa toinen olisi valmis pettämään minua, mutta ainoa este olisi se ettei saa naista mukaansa vaikka kuinka yrittäisi.
[/quote]En tajunnut. Ilmoitit mitä, että liityt tyttökerhoon?
Täytyy ottaa myös huomioon, että monet ukkomiehet eivät todellakaan paljasta olevansa ukkomiehiä, vaan vedättävät sekä vaimoa että toista naista puuhissaan.
Kuka haluaa olla miehen kanssa joka pettää? Mihin siinä kerhoja tarvitaa?
Haluatteko kuulla tositarinan muutaman kuukauden takaa? Mun mies oli tekstaillut eräälle naiselle mun selän takana ja tapaamista olivat siinä suunnitelleet, vähän pikkutuhmia viestejä ja ns lämmittelyä puolin jos toisin. Noh, tää nainen sitten saikin tietää että mies on naimisissa ja lapsiperheen isä. Mitä teki nainen? Löi kaikki liinat kiinni ja ilmoitti miehelle että voi suksia vittuun kun varattuna miehenä tollasta vehtaa. Bonarina lähetti minulle, vaimolle, kaikki heidän vaihtamat tekstiviestit. Olen kiitollinen ja hieman hämmentynyt että näinkin suoraselkäisiä ihmisiä vielä löytyy, ja ei, en tarkoita tällä nyt todellakaan miestäni. En vielä tiedä jatkuuko liittomme, ei ainakaan samanlaisena kuin ennen. Luottamus on mennyttä.
Olen kerran jättänyt orastavan jutun kun en tiennyt miehestä tarpeeksi, epäilin että saattaapi olla perhe jossain päin Suomea. Oikeastaan en ajatellut sitä mahdollista vaimoa/ avovaimoa, vaan ihan vaan sitä etten halua rikkoa itseäni. Halusin kunnollisen suhteen, eikä reissutyötä tekevä, reilusti vanhempi mies sitä olisi mulle pystynyt tarjoamaan.
Itsekkyys, hedonismi, kärsimättömyys, seikkailunhalu, epätoivo... siinäpä syitä.
Miehiä tulee houkutella oikein pettämään, jotta voi ilmiantaa heidät. Varsinkin humalaiset miehet ovat siihen alttiita ja kun kaikkensa yrittää niin kyllä heidät saa kiedottua pikkusormensa ympärille. Sitten vain vaimolle ilmoittamaan että miehes on sellainen, ei se ole pysyä housuissaa kun näkee jonkin ihanan mimmin, niin siinä oma kireä muija unohtuu.
Pettämiseen on aina syy. Loisiminen , nalkutus ja pihtaaminen. Jos kotona on kaikki hyvin, ei ole tarvetta pettää.
Naiset oikeasti haluavat miesten pettävän, tai pettävää miestä. Muutenhan tosiaan miehillä ei olisi kuin miehiä keiden kanssa pettää...
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 19:04"]
[/quote]En tajunnut. Ilmoitit mitä, että liityt tyttökerhoon?
[/quote]
Oletko oikeasti noin tyhmä?
Tein ketjun siitä, että miksi pettämisestä ei kerrota petetylle, ja sain aika masentavia vastauksia. Ihmiset haluavat pestä omat kädet kaikesta...
http://www.vauva.fi/keskustelu/3882405/ketju/miksi_pettamisesta_ei_kerrota_petetylle
Miehet ovat tässä suhteessa paljon reilumpia kuin naiset. He eivät itke netissä sitä miten vaimot ovat huoria eikä mitään muutakaan. Miehet ovat yksilöinä huomattavasti kehittyneempiä henkisesti.
Siis ihq ajatus ap, kauan eläköön sisterhood! <3 Olisipa elämä vaan yks iso tyttökerho!