Muita miehiä jotka kiersivät illan kylän ainoaa discoa ympäri juoden välissä tequila shotteja keräten näin rohkeutta hakea paikan kauneinta tyttöä illan viimeiselle hitaalle
Kommentit (14)
Ei ihme tuolla taktiikalla. Kännissä ja tequila menee vielä jalkoihin, kuten sahti. Ei ole tanssikaveriksi sellaisesta.
Kyllä se on myöhäistä tulla vonkaamaan viimeisiltä hitailta. Vielä säälittävämmät yrittävät narikasta, taksijonosta tai grilliltä.
Alla som inte dansar är våldtäktsmän. Biisi pitää paikkansa. Nurkissa luimuilevat kyttääjät ovat pelottavia. Kivat tyypit bongataan tanssilattialta!
Minä hakisin paikan kilteimmän tytön
Niinpä niin, pitää aina saada se kaunein, ne tavalliset ei kelpaa.
Mitä enemmän shotteja vetää, niin sitä enemmän kauniita naisia näkyy. Aamulla herätessä voi tosin yllättyä... ;o)
Jag dansar inte….inte heller våldtar någon…
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on myöhäistä tulla vonkaamaan viimeisiltä hitailta. Vielä säälittävämmät yrittävät narikasta, taksijonosta tai grilliltä.
Jostain kumman syystä aina se täysvalkoisiin pukeutunut hopeakettu saa valomerkin jälkeen kävellä taksijonoon nuoret tytöt kainaloissaan!
Gäller hela kvällen mellan tolv och fem!
Olin kiltti tavallinen tyttö joka koko illan seurasi sitä vehtaamista. Joskus harvoin tämmönen poika tuli valomerkin jälkeen sanomaan jotain mutta en enää lämmennyt.
Vierailija kirjoitti:
Olin kiltti tavallinen tyttö joka koko illan seurasi sitä vehtaamista. Joskus harvoin tämmönen poika tuli valomerkin jälkeen sanomaan jotain mutta en enää lämmennyt.
Miehet ovat yleensä (kuten naisetkin) tyhmiä….jos uskaltaisin hakea jotakuta tanssimaan niin hakisin Sinua….
Minä kävin kasarilla ja ysärillä teinidiscoissa. Olin ujohko, tavallinen tyttö. Katselin ja odotin joka kerta, että joku poika olisi tullut hakemaan. Mutta pojat vain kiersivät tylyn näköisenä salia ympäri kuin olisi hatullinen pa*kaa suussa. Jos joskus harvoinuskalsin kysyä jotakuta tanssimaan, sain vastaukseksi vain ärsyyntyneen mörähdyksen. Mitä hittoa varten ne sinne discoon oikein tulivat?
Minä hain ruminta - ei onnistunut sekään.
No ei ihme, kun kaikki haitte sitä yhtä ainoaa kaunista - monelleko hänen olisi pitänyt riittää?!