Pettääkö Antti?
Jokainen Antti jonka tiedän on jollain tavalla sekaantunut toisiin naisiin. Onko nimi enne ja pettääkö miehekkäät Antti-miehet?
Kommentit (40)
Todistakaa vääräksi jos ei petä!!
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 18:27"]
Todistakaa vääräksi jos ei petä!!
Ap
[/quote]
Lääkkeet!
On pettänyt aina ja valehtelee helvetin huonosti.
Tunnen kymmenkunta Anttia ja luotettavia ovat.
Ex-Antti petti, ja paljon. Ei edes hävennyt vaan juhlissakin liehitteli ihan avoimesti muita naisia. Oli tosin maanis-depressiivinen. Maniavaiheessa ei ollut köyhä, kipeä, eikä uskollinen.
Nykyinen Antti petti eksäänsä, mutta ei minua.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 18:40"]Ex-Antti petti, ja paljon. Ei edes hävennyt vaan juhlissakin liehitteli ihan avoimesti muita naisia. Oli tosin maanis-depressiivinen. Maniavaiheessa ei ollut köyhä, kipeä, eikä uskollinen.
[/quote]
Vielä
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 18:39"]
Tunnen kymmenkunta Anttia ja luotettavia ovat.
[/quote]
Tunnen kaksi Anttia ja ovat kyllä miesten parhaimmistoa.
Niin mäkin tunsin. Ihan sika jätkä, älykäs kyllä, mutta panee kaikkea mikä liikkuu.Petti mun ystävää, niillä oli silloin kolme pientä lasta.
Ex-Antti petti, ja paljon. Ei edes hävennyt vaan juhlissakin liehitteli ihan avoimesti muita naisia. Oli tosin maanis-depressiivinen. Maniavaiheessa ei ollut köyhä, kipeä, eikä uskollinen.
Kyllä pettää, vieläpä yks ex-julkkis Antti.
Voi kun tietäisin yhtään miehekästä Anttia. Kyllä ne aika nössöjä ovat olleet. Enpä kuluttaisi aikaa.
Antit on kyllä ihania, mutta pettävät heti, kun saavat vähän ihailua osakseen.
Salarakkaani nimi kyllä on Antti, mutta en käyttäisi ihan sanaa miehekäs.
Antti on pantti, sitä pitää kierrättää.
Kyllä minun ex-Anttini ainakin petti. Minua ja edellisiään. Eiköhän tulevilla ole sama kohtalo. Onnea vaan:)
Mun tuntema Antti on pieni, vihainen ja haisee pahalle.
Antillani oli niin kovaa vispilän kauppaa kaverinsa kanssa, että oli ero lähellä. Pettämään ei ehtinyt kuin henkisesti sitoutumalla toiseen naiseen ja jättämällä minut huomioimatta. Välillä olen miettinyt jälkeenpäin, että pettikö fyysisestikin...
Onpa outo aloitus!