Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen "bestis" on tyrmäävän kaunis (ja fiksu)

Vierailija
23.10.2014 |

Vituttaa. Mulla on ehkä maailman heikoin itsetunto, joka on tosin iän myötä vähän parantunut. Olen nyt tavannut ihanan miehen, jonka kanssa ollaan pari kuukautta seurusteltu. Mies on puhunut ihan tavalliseen sävyyn kavereistaan, joista yksi on nainen. Kävin tietysti heti googlettamassa naisen, mutta saman nimisiä oli useampia, enkä löytänyt oikeaa.

Tapasin sitten eilen ekaa kertaa tuon naisen, ja ensinnäkin se on tyrmäävän kaunis. Tiedän mieheni olevan perse- ja säärimiehiä, ja tällä naisella on nuo hyvin huolella treenattu. Nainen on myös hauska, nokkela, fiksu, hyvässä työssä, harrastaa eksoottisia juttuja, hetero ja ikävä kyllä myös mieheni paras kaveri.

Nämä ovat yhdessä reissanneet, yökyläilleet, heillä on takana vuosikymmenen ystävyys ja ovat tosi ns. samalla aaltopituudella, esim. täydentävät toistensa lauseita ja tapaavat ainakin kerran viikossa. Nainen oli tosi ystävällinen ja kiinnostunut musta, itse asiassa pyysi yhteen harrastukseenkin mukaan. Yritin piilottaa mustia sukkiani.

Tapaamisen jälkeen sanoin miehelle naurahtaen, että olipas ystäväsi mukava nainen. Jatkoin (muka) leikilläni, että ovatko he koskaan olleet sängyssä. Mies nopeasti kielsi, eikä sanonut mitään. Nainen on ainakin nyt varattu, en tiedä onko ollut sitten aina.

Äh. Miten tästä mustasukkaisuudesta pääsee? Katoaako tämä ajan kanssa?

P.S. En ole mikään susiruma siiderivalas minäkään, mutta aika tavallinen kolmekymppinen "ihan nätti" nainen, jolla on lyhyt kroppa ja lätyskä takalisto...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi miespuolinen kaveei jonka kanssa olen tuntenut jo yli 15 vuotta. Tunsin hänet jo kun tutustuin aviomieheeni. Ollaan oltu toistemme häissä ja iloittu toistemme lasten syntymistä. Ollaan tehty yhdessä työkeikkoja, puhuttu ihan kaikesta ja pidetty hauskaa yhdessä. Nyt ei tosin juurikaan tavata koska asumme eri paikkakunnilla.
Mieheni ja kaverini vaimo eivät ikinä ole olleet mustasukkaisia. Ja hyvä niin, koska minun ja kaverini välillä ei ole koskaan ollur mitään fyysistä. Koko ajatuskin tuntuu ihan vieraalta.

Halusin vaan ruoda tällaista näkökulmaa, että on kyllä ihan mahdollista että mies ja nainen on tosi hyviä kavereita ilman mitään seksuaalista. Kuinka yleistä se on, en osaa tietenkään sanoa. Mutta mun kohdallani pitää paikkansa:-)

Vierailija
22/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:54"]

Vituttaa. Mulla on ehkä maailman heikoin itsetunto, joka on tosin iän myötä vähän parantunut. Olen nyt tavannut ihanan miehen, jonka kanssa ollaan pari kuukautta seurusteltu. Mies on puhunut ihan tavalliseen sävyyn kavereistaan, joista yksi on nainen. Kävin tietysti heti googlettamassa naisen, mutta saman nimisiä oli useampia, enkä löytänyt oikeaa.

Tapasin sitten eilen ekaa kertaa tuon naisen, ja ensinnäkin se on tyrmäävän kaunis. Tiedän mieheni olevan perse- ja säärimiehiä, ja tällä naisella on nuo hyvin huolella treenattu. Nainen on myös hauska, nokkela, fiksu, hyvässä työssä, harrastaa eksoottisia juttuja, hetero ja ikävä kyllä myös mieheni paras kaveri.

Nämä ovat yhdessä reissanneet, yökyläilleet, heillä on takana vuosikymmenen ystävyys ja ovat tosi ns. samalla aaltopituudella, esim. täydentävät toistensa lauseita ja tapaavat ainakin kerran viikossa. Nainen oli tosi ystävällinen ja kiinnostunut musta, itse asiassa pyysi yhteen harrastukseenkin mukaan. Yritin piilottaa mustia sukkiani.

Tapaamisen jälkeen sanoin miehelle naurahtaen, että olipas ystäväsi mukava nainen. Jatkoin (muka) leikilläni, että ovatko he koskaan olleet sängyssä. Mies nopeasti kielsi, eikä sanonut mitään. Nainen on ainakin nyt varattu, en tiedä onko ollut sitten aina.

Äh. Miten tästä mustasukkaisuudesta pääsee? Katoaako tämä ajan kanssa?

P.S. En ole mikään susiruma siiderivalas minäkään, mutta aika tavallinen kolmekymppinen "ihan nätti" nainen, jolla on lyhyt kroppa ja lätyskä takalisto...

[/quote]

miehesi ja kaunotar ovat tunteneet vuosikymmenen... jos he haluaisivat olla pari, he olisivat sitä olleet jo vuosia.  

fiksu, rento, kaunotar joka ei ole mustasukkainen asettaa riman aika korkealle sinulle.  jos alat esittämään huonoa itsetuntoa jne... niin miehesi vertaa sitä tahtomattaan kehen tahansa tuntemaansa tasapainoiseen ihmiseen että on niitä parempiakin kuin mustasukkaiset ihmiset... 

lähinnä teet itsellesi hallaa tuolla käytöksellä.  

jos miehesi yrittäisi saada tätä kaunotarta niin hän tuskin esittelisi sinua hänelle. 

heidän suhteensa vaikuttaa jotenkin platoniselta. en uskoisi että harrastavat seksiä ja sitten mies juuri ottaa uuden tyttöystävän pari kuukautta sitten... miksi tuo kauemmin tunnettu nainen sietäisi tätä uutta tyttöystävää.  

jos tuolla kaunottarella on toisenlainen miesmaku, tai ovat kuin liian sisko ja veli, ... tai nainen ei voi saada lapsia ja tyytyy siihen ettei ala suhteeseen, tai joku muu syy.   

t. mies  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla