Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen "bestis" on tyrmäävän kaunis (ja fiksu)

Vierailija
23.10.2014 |

Vituttaa. Mulla on ehkä maailman heikoin itsetunto, joka on tosin iän myötä vähän parantunut. Olen nyt tavannut ihanan miehen, jonka kanssa ollaan pari kuukautta seurusteltu. Mies on puhunut ihan tavalliseen sävyyn kavereistaan, joista yksi on nainen. Kävin tietysti heti googlettamassa naisen, mutta saman nimisiä oli useampia, enkä löytänyt oikeaa.

Tapasin sitten eilen ekaa kertaa tuon naisen, ja ensinnäkin se on tyrmäävän kaunis. Tiedän mieheni olevan perse- ja säärimiehiä, ja tällä naisella on nuo hyvin huolella treenattu. Nainen on myös hauska, nokkela, fiksu, hyvässä työssä, harrastaa eksoottisia juttuja, hetero ja ikävä kyllä myös mieheni paras kaveri.

Nämä ovat yhdessä reissanneet, yökyläilleet, heillä on takana vuosikymmenen ystävyys ja ovat tosi ns. samalla aaltopituudella, esim. täydentävät toistensa lauseita ja tapaavat ainakin kerran viikossa. Nainen oli tosi ystävällinen ja kiinnostunut musta, itse asiassa pyysi yhteen harrastukseenkin mukaan. Yritin piilottaa mustia sukkiani.

Tapaamisen jälkeen sanoin miehelle naurahtaen, että olipas ystäväsi mukava nainen. Jatkoin (muka) leikilläni, että ovatko he koskaan olleet sängyssä. Mies nopeasti kielsi, eikä sanonut mitään. Nainen on ainakin nyt varattu, en tiedä onko ollut sitten aina.

Äh. Miten tästä mustasukkaisuudesta pääsee? Katoaako tämä ajan kanssa?

P.S. En ole mikään susiruma siiderivalas minäkään, mutta aika tavallinen kolmekymppinen "ihan nätti" nainen, jolla on lyhyt kroppa ja lätyskä takalisto...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no, on tullut aika keskittyä eniten siihen oleellisimpaan naiseen. Toivottavasti miehesi käsittää sen itsekin.

Vierailija
2/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies keskittyy minuun, ja mielestäni kaverin/kavereiden tapaaminen kerran-pari viikossa ei ole liikaa. On mullakin omia kavereitani, joita tapaan säännöllisesti. En ole tai halua olla pirttihirmu, joka yrittää tulla miehen ja kaverin väliin, vaikka hiton mustasukkainen olenkin.
- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ajatella niin, että sussa on "sitä jotain", koska miehesi seurustelee sinun eikä sen toisen naisen kanssa. :) 

Vierailija
4/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne joskus ole kiksautelleet. Mutta nainenkin on parisuhteessa eli aivan turhaan olet mustasukkainen.

Vierailija
5/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 17:02"]

Koita ajatella niin, että sussa on "sitä jotain", koska miehesi seurustelee sinun eikä sen toisen naisen kanssa. :) 

[/quote]

Juuh, kiitos, tätä mä yritän. Ja samalla jossain piru kuiskuttelee, että mä olen vain kakkosvaihtoehto, kun bestisnainen on varattu. :p
- ap

Vierailija
6/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei ikävä tilanne.. Ehkä sun kannattaisi puhua miehelle tuosta, ehkä selviäisi joku juttu mikä helpottaa mustasukkaisuuttasi. En nyt osaa sanoa mikä mutta joku :D

Vierailija
7/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä ainakaan laita miestä valitsemaan. Jos ystävyyttä on takana yli vuosikymmen niin se olet luultavasti sinä joka lähtee.

Ps. Ei se kiva peppu ja sääret itsestään ilmesty, sen eteen pitää tehdä töitä.

Vierailija
8/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ap oikein sympaattiselta ihmiseltä. Ymmärrän tunteesi, mutta koita olla iloinen miehen mukavasta kaverista. Ehkä saat hänestä uuden ystävän :)

Vierailija
9/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: jos olette pitkään yhdessä ja sinulla on kohtuullisen hyvät välit tuohon naiseen, niin siitä on sinulle hyötyä. Nimittäin jos teillä miehen kanssa tulee riitaa tai väärinkäsityksiä, niin on todennäköistä, että mies puhuu asiasta kaverinaisen kanssa. Tällöin nainen voi hienovaraisesti avata miehellesi naisnäkökulmaa ja jos hän pitää sinusta, niin hän luultavasti puhuu hyvää sinusta ja pitää puoliasi.

Vierailija
10/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, haluaisin olla avoin ja kertoa mustasukkaisuudesta, mutta jotenkin nolottaa ajatuskin tämän paljastamisesta. Kyllä mies ehkä on arvannut, hän tietää itsetunto-ongelmistani. Mutta yritän olla ajattelematta sitä mahdollista kiksautusta! Ja juu, en laita valitsemaan, se on selvä. Ehkä laitan itseni salille vaikka, viimeksi on salikorttia tullut höylättyä 2005...
- ap

Vierailija
11/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 17:05"]

Vaikutat ap oikein sympaattiselta ihmiseltä. Ymmärrän tunteesi, mutta koita olla iloinen miehen mukavasta kaverista. Ehkä saat hänestä uuden ystävän :)

[/quote]

Kiitos. Toivon ajan tosiaan lieventävän tätä mustasukkaisuutta. Eilen ajattelin lapsellisesti, että harmi kun mulla ei ole kuumaa kaverimiestä. :>
- ap

Vierailija
12/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heillä on taustalla vuosikymmenen ystävyys, on varmaan ollut tilaisuuksia keskinäisen parisuhteen solmimiseen. Syystä tai toisesta näin ei ole tapahtunut, todennäköisesti siksi, että ovat oikeasti hyviä ystäviä, eli puuttuu se seksuaalinen vetovoima. Saattaahan olla, että ovat sitäkin kokeilleet jossain vaiheessa, mutta tärkeintä lienee, että nämä kaksi eivät ole muodostaneet parisuhdetta.

Yritä tietoisesti päästää irti mustasukkaisuudestasi, koska saatat muuten myrkyttää parisuhteenne sillä, ihan huomaamattasi.

Nauti parisuhteestasi täysillä, ei kannata tuhlata energiaa tuollaisten asioiden miettimiseen. Mieti mieluummin, kuinka teet itsestäsi miehellesi parhaan mahdollisen kumppanin:)

Vierailija
13/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen tosi skeptinen näiden mies ja nainen kavereina -juttujen kanssa, mutta olen itsekin ollut kyseinen kaverinainen ja meillä oli ihan paras kaverisuhde ikinä. Tuntui että mies on mun "homokaveri", vaikka ihan hetero olikin. Shoppailtiin, oltiin samalla aaltopituudella ja just noin että lopetettiin toistemme lauseetkin.

Oltiin molemmat parisuhteissa tahoillamme silloin kun kaveruutemme alkoi, sinkkuja siinä välissä ja taas parisuhteissa sen jälkeen. Nyt on tilanne se, että emme ole enää tekemisissä. Minun mies oli niin mustasukkainen etten uskaltanut enää viettää aikaani kaverini kanssa ja sama juttu hänellä oman tyttöystävän kanssa.

Meidän kaveruudessa ei ollut mitään seksuaalista, vaan oltiin kuin sisko ja veli, ihan kuin samasta puusta veistettyjä. Ja mulla on niin ikävä meitä =(  En mä tiedä auttoiko tää nyt yhtään ap:ta, mutta joskus on tosiaan kyse vaan ihan kavereista.

Vierailija
14/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos takalisto harmittaa, niin kyykkyharjoituksia tekemään salille, jumppaa ja lisää kävelyä.

Älä suotta mitätöi itseäsi. Miehesi valitsi juuri sinut, joten hän näkee sinussa parhaat mahdolliset puolet.  

Olen samaa mieltä kuin vastaaja 13. Miehesi seurustelisi kyseisen naisen kanssa, jos suhde kiinnostaisi heitä molempia.

Mukavaa, että nainen suhtautuu sinuun ystävällisesti. Kaikista vanhoista ystävistä ei sellaiseen ole.

Olen piinallisen mustasukkainen, joten ymmärrän tunteesi. Oletko koskaan huomannut, että kyseiset tunteet ovat yleensä ihan turhia? Näin on varmasti tässäkin tilanteessa.

Jos et pysty luottamaan mieheen, niin lopeta suhde. Toisen turha syyllistäminen on ikävää.

Vierailija
15/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 17:06"]

Vinkki: jos olette pitkään yhdessä ja sinulla on kohtuullisen hyvät välit tuohon naiseen, niin siitä on sinulle hyötyä. Nimittäin jos teillä miehen kanssa tulee riitaa tai väärinkäsityksiä, niin on todennäköistä, että mies puhuu asiasta kaverinaisen kanssa. Tällöin nainen voi hienovaraisesti avata miehellesi naisnäkökulmaa ja jos hän pitää sinusta, niin hän luultavasti puhuu hyvää sinusta ja pitää puoliasi.

[/quote]

Kiitos vinkistä. En ole aiemmin niin tutustunut ex-miesten kavereihin, etenkään naispuolisiin, niin en ajatellut tällaista. Toisaalta - jos nyt jostain syystä sattuisin eroamaan miehestä (toiv. en!), nainen voisi joutua ikävään tilanteeseen ollessaan kummankin kaveri. Mutta varmaan turha tässä vaiheessa murehtia.

Nro 13: Vaikka nainen onkin tosiaan fyysisesti oikein viehättävä, hän on tosiaan luonteeltaan vähän sellainen "karski", harrastaa yleisesti miehisinä pidettyjä lajeja, on miesvoittoisella alalla jne. En ole vielä syvää analyysia saanut miehestäni tehtyä, mutta häneen taitaa enemmän vedota klassiset naiselliset naiset (kuten minä, hah!).

-ap

Vierailija
16/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin miehenä panisin huolella sitä kaveria.

Kannattaisi pyrkiä tuollaisista joutavista estoista eroon. Eskimotkin tarjosivat vieraille vaimonsa lämmikkeeksi.

Anna miehen nauttia ja ehdota kolmen kivaa niin pääset itsekin piirakan makuun.

Vierailija
17/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 17:14"]Meidän kaveruudessa ei ollut mitään seksuaalista, vaan oltiin kuin sisko ja veli, ihan kuin samasta puusta veistettyjä. Ja mulla on niin ikävä meitä =(  En mä tiedä auttoiko tää nyt yhtään ap:ta, mutta joskus on tosiaan kyse vaan ihan kavereista.

[/quote]

Harmi kuulla. Tuota en halua tehdä, vaikka mustasukkaisuuden itsessäni tiedostankin. Tuollainen kontrollointi on pahinta skeidaa.

15: Luotan, ettei mieheni tee naisen kanssa mitään. Olen vain epävarma ja vertaan itseäni naiseen. Samoin tosiaan on tullut mietittyä, ovatko he olleet sängyssä, mutta miehen mukaan eivät. Ja eipä sillä kai väliäkään enää.

- ap

Vierailija
18/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17: Kiitos miesnäkökulmasta, mutta taidan pitää piirakkajutut ihan vain mustikka- ja omenapiirakan tasolla.

- ap

Vierailija
19/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole samanlaisessa tilanteessa ollut, enkä osaa neuvoa antaa, mutta ap, vaikutat aivan mahtavalta ihmiseltä ja se voi olla osasyy, miksi miehesi valitsi Juuri Sinut parisuhteeseen, eikä bestistään! 

Vierailija
20/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on friendzonella. Jokin ominaisuus tai ominaisuuksien yhdistelmä ei kelpaa tälle naiselle ja siksi he ovat vain ystäviä. Todellisuudessa miehesi pitää tätä naista ykkösvaihtoehtona, mutta ei ole kyennyt herättämään tämän naisen tunteita ja haluja. Nyt hän on tyytynyt sinuun.

Miehet eivät kaveeraa tyrmäävien naisten kanssa.

tv. m38