Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olette pihin miehen kanssa?

Vierailija
23.10.2014 |

Jos se on tosi komea niin ehkä vähän ymmärrän.

Mutta pihi ja keskiverto-ruma mies saa olla yksin ja ilman pillua :) Menkööt huoriin.

Jos kukaan nainen ei antaisi pihille miehelle, ne kuolisi sukupuuttoon.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun tapauksessani tämä pihi mies on pitänyt huolen siitä että tulee kuolemaan sukupuuttoon. Hänen sukuhaaransa kuolee kokonaan.

Vierailija
2/12 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökööt vaan yksin pimeässä huoneessa (ettei sähköä kulu) tarjousjogurttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
4/12 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen itsekin pihi Ja toivon sitä myös kumppaniltani. Hän on hyvä sängyssä, loistava isä lapsille, taitava remppamies, loistokokki ja äärettömän pihi, mikä todellakin sopii minulle ;) Muuten meillä ei olisikaan yhteistä taloutta. En minä halua, että tililtä on yhtäkkiä hävinnyt rahaa milloin mihinkin turhuuteen...

Vierailija
5/12 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin, mutta erosin saidasta miehestä vuosia sitten.

Pihi pihtarimies oli karmea kokemus.

Vierailija
6/12 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 17:19"]

Olin, mutta erosin saidasta miehestä vuosia sitten.

Pihi pihtarimies oli karmea kokemus.

[/quote]

Kummitädilläni sama tilanne. Sain jo teini-ikäisenä elämänohjeen, että pihiä miestä ei pidä ottaa. On pysynyt mielessä.

Vierailija
7/12 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tarvitse miestä rahan vuoksi.
Eikä tuo nyt mikään sairaalloisen pihi ole, vähän vaan nuuka, yiedän pahempiakin.
Samanhenkistä seuraa ja huumoria, lapselle loisto isä, säästää minunkin rahaa huoltamalla mun auton ja remontoimalla meidän talon, ei kanna taloa täyteen kaikkea turhaa härpäkettä, viihtyy kotona.
Miinuspuolella sitten ei helpolla luovu kulahtaneista paidoista jos ovat vielä ehjiä, viihtyy kotona (me sitten kuljetaan lapsen kanssa kaksin paljon)... siinä ne.

Arki sujuu sillä, että minä hoidan shoppailut: ei tarvi syödä arkijogurttia eikä lauantaimakkaraa.

Vierailija
8/12 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihi ja huumorintajuton. Pahin mahdollinen yhdistelmä. (jos ei nyt oteta lukuun väkivaltaisuutta yms)

Vierailija
9/12 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kertoo naisesta, jos pihiys on miehen pahin kuolemansynti?

Tunnen itse enemmän pihejä naisia kuin pihejä miehiä. Olkoon, moni pihi nainen on vanhempi sukulaiseni. Mutta he ovatkin sitten supernuukia, eivät mitään pikkupihistelijöitä niin kuin muutamat tuntemani keski-ikäiset miehet, jotka mainostavat olevansa tarkkoja rahan suhteen. Monelle näistä iäkkäämmistä naisista nuuka mies olisi ollut aikanaan lähes lottovoitto, esimerkiksi tätini ja oikeastaan myös äitini kärsi miestensä tuhlailunhalusta. Heidän äitinsä varmaan varoittelivat aikanaan heitä tuhlailevista miehistä, "lavean tien kulkijoista".

Naisen hyve oli olla taloudellisesti tarkka ja arvostaa sitä myös puolisoissaan, mihin nämä äitien ja Martta-järjestön opetukset ovat oikein häviämässä?

Vierailija
10/12 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:52"]

Jos se on tosi komea niin ehkä vähän ymmärrän. Mutta pihi ja keskiverto-ruma mies saa olla yksin ja ilman pillua :) Menkööt huoriin. Jos kukaan nainen ei antaisi pihille miehelle, ne kuolisi sukupuuttoon.

[/quote]

olet siis huora... pillua ja gf experience rahasta. 

t. mies  

Vierailija
11/12 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on pihi, mutta näen tämän huolenpitona. Pitää oman ja yhteisen taloutemme ruodussa.

Vierailija
12/12 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta on vähän liiallista ettei mies voi edes sinappia tarjota koko kesänä. Ja varmasti se makkarakin olisi liian iso lovi lompakkoon. Olkoot ilman pillua sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän