Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maaseudulla kasvaa useimmiten henkisesti terveimmät ja vakaimmat ihmiset

Vierailija
12.09.2021 |

Suomessa joillakin ihmisillä on valitettavasti aika sairas suhtautuminen maaseutuun.. Maaseudulla kasvaa useimmiten henkisesti terveimmät ja vakaimmat ihmiset, jotka eivät ole kaiken maailman ideologien ja tuulten heiteltävissä. He lukevat paljon silti ja ovat sivistyneitä. Heillä on arvomaailma paikallaan ja tervettä älyä sekä arviointinykyä. Terve talonpoikaisäly kumpuaa maaseudulta. He elävät raikkaan luonnon läheisyydessä turvallisessa ilmapiirissä. Parempaa paikkaa mm. lasten kasvatukselle ja perhe-elämälle ei löydy kuin mitä maaseudulla on mahdollista. Moni on muuttanut kaupunkiin tai sen läheisyyteen vain lähinnä työpaikan takia tai erityisten harrastusten ja koulutuksen takia. Mutta, jos he voisivat valita paremmin, niin he asuisivat mieluiten maaseudulla. Näin moni on kertonut minullekin. Ja itse olen samaa mieltä .

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, näinhän ne KAIKKI tekisi kun sulle on kerran niin sanottu

Vierailija
2/15 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulepas tänne joutopitäjään Keski-Suomeen katsomaan viisautta… tyhjät päät vaan kolisee !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen tosissaan uskoo, että vain maaseudulla kasvaa vakaita ihmisiä niin minun mielestäni tuo asenne kertoo enemmänkin siitä että hän ei ole itse kovin vakaa...

Vierailija
4/15 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulepas tänne joutopitäjään Keski-Suomeen katsomaan viisautta… tyhjät päät vaan kolisee !

Äänekosken seutu?

Vierailija
5/15 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä, nämä maaseudun tervehenkiset ihmiset joutuvat muuttamaan kaupunkeihin työn perässä. Niinpä joutsan joutopitäjässäkin kuulemma tyhjät päät vain kolisee. En ole siellä käynyt 15 vuoteen, joten minun päästäni ei sinne saakka kolina kuulu.

Vierailija
6/15 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskoisi, kun käy maaseudulla ihmettelemässä sinne jääneitä uuninpankopoikia.

Vierailija
7/15 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly hoi älä jätä Ap:tä kokonaan!

Vierailija
8/15 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti terveimmät ja vakaimmat ihmiset asuu kyllä melkein aina kerrostalon A-rapussa. Jo ihan pelkästään sen takia että kerrostalojen A-rapuissa asuu todella paljon enemmän ihmisiä kuin maaseudulla.

Vierailija
9/15 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian on aivan niin kuin aloittaja sen ilmaisi.Kaupungissa varsinkin Helsingissä asuu vain pöljät.

Vierailija
10/15 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa! Ei yksinkertaisesti ole totta!

Vierailija
11/15 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä. Tuolla oikealla pöndellä kun käy niin ei siellä sivistystä kyllä tapaa. Oletko nyt ap Helsinkiläinen, joka ei taas muista että maakuntien kaupungit on ihan kaupunkeja ja että kaupungin vieressä oleva kunta ei ole sitä kunnon maaseutua nähnytkään?

Vierailija
12/15 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä sinä vain fantasiassasi, itse elin 20 vuotta maaseudulla ja siellä vasta mielenterveys - ja päihdeongelmaisia riitti.

Vierailija
13/15 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseudulla kasvaneena en ole samaa mieltä. Pienissä piireissä tyhmyys kukoistaa.

Vierailija
14/15 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Taitaa tilastot kertoa hyvinkin eri totuutta. Syrjäseuduilla esim. tehdään käsittääkseni kaupunkia enemmän itsemurhia. Syrjäseuduilla ei mahdollisuuksia harrastuksiin yms sosiaalisiin tilanteisiin kuten kaupungissa, joten syrjäytyminen ja alkoholismi tavallista. Faktat kuntoon, ennen kuin kirjoittelee...

Vierailija
15/15 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiis itäsuomi- pohjoissuomi akselilla asuuu koko maan masentuneimmat ihmiset. Ihann tutkitusti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi