Muita, jotka eivät tiedä esim. vyötärönympärysmittaansa ja mitä niitä nyt on?
Täällä taas joku pyytää luettelemaan noita. En minä tiedä muuta kuin että olen M, kokoa 40, sekä painon ja pituuden. Mitäpä sitä muilla tiedoilla tekisikään? Jos joku tekee minulle mittojen perusteella vaatteita, hän mittaa minut, mutta en minä niitä mittoja kysele.
Kommentit (10)
Hyvä se vähän on tietää missä mennään. M kokoinen voi olla vyötärölihava eli vaarallisesti lihava kun taas xxl kokoinen pienellä vyötäröllä terveellinen. Siis jos veriarvoja katsotaan laihalta jolla isohko vyötärö niin yleensö hälyyttävät veriarvot. Lihavalla taas voi olla todella hyvät arvot jos hoikka vyötärö.
Netistä jos tilaa, on hyvä tarkastaa koko. Minä pidin aiemmin vähän väljempiä vaatteita. Vaikka olin jo hoikka. Sitten tippui vielä muutama kilo ja haluan välillä pitää istuviakin vaatteita. Joten kyllä, otin mitat.
Minä olen itse se joku, joka tekee minulle mittojen mukaan vaatteita.
Vyötäröä mittaamalla myös seuraan, miten laihdutusprojekti etenee. Vaaka sen sijaan on melko turha kapine.
En tiedä minäkään muuta kuin ettei ole lähelläkään mitään vyötärölihavuutta, varmaan jotain 70cm paikkeilla. Vaatteet ostan kaupoista ja sovitan, koot ja mallit vaihtelevat kuitenkin.
Tiedän, että on noin 80 cm, ja mittaan säännöllisesti, ettei mene ainakaan pahasti yli, ja jos menee, niin ryhtiliikettä kehiin. Minulla on terveydellinen syy vahtia tuota.
pituus- vyötärö- paino 152-152-152
En tiedä painoani, mutta tiedän vyötärönympäryksen, koska minulla on mittanauha, muuta ei vaakaa.
Mittaan aina välillä vyötärönympäryksen, jos tuntuu että olen liian laiha. Koska ei ole vaakaa, juuri vyötärönympärys kertoo minulle, missä mennään.
tanhupallo kirjoitti:
pituus- vyötärö- paino 152-152-152
Yhtä pitkä kuin leveä kuin painava.
Itse painan 100kg ja vyötärö 75cm.
Vyötäröni ympärysmitta on tasan yksi metri eli 40 tuumaa. Mittaan kaupassa rullamitalla housut ennenkuin edes sovitan niitä.
Pituuden tiedän ja vaatekoon suunnilleen, sovittamalla sekin selviää kun harvakseltaan vaatteita ostan.