MISTÄ talvikengät persjalalle??
Kävelen työmatkat mutta en haluaisi joka hemmetin päivä liikkua urheilutamineissa, toppapuku päällä ja ärsyttää kun töiden jälkeenkin pitää näyttää pulkkamammalta jos haluaa kaupungille mennä. Olen 155cm pitkä ja pienikokoinen muutenkin, ja jalat ovat lyhyet. Ongelmana on se että kaikki saappaat tuntuvat olevan varrella joka katkaisee jalan väärästä kohtaa, ja näytän ihan kääpiöltä.
Löysin nyt hyvän kevyttoppatakin joka ei ole urheilumallinen, mutta kenkäongelma on ja pysyy. Pitäisi olla kengät joilla voi kävellä 3km suuntaansa, mutta eivät saa olla urheilukengät tai toppasaappaat. Uggit mulla on mutta niillä ei voi kävellä montaa kilometriä päivässä. Hiking kengät ovat liian maskuliiniset, joten pitäisi olla aika somat mutta tarpeeksi leveällä lestillä että jalalle on tilaa. Korkoa ei missään nimessä, kantaa kylläkin. Mahdoton tehtävä?
Olen löytänyt vain kamalia mummokenkiä, mutta olen 30v eli en tosiaankaan halua niitä mokkakalosseja joita joka toisella tuntuu olevan. Ei siis tällaisia toppasaappaitakaan:
http://1.bp.blogspot.com/-FHyZnMzbUBo/UQPhMke8D-I/AAAAAAAABgg/Cf940d0GvLc/s400/ruut8.jpg
Avainsanat: Nuorekkaan naiselliset