Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomautellaanko teille muille kun MYÖHÄSTYTTE tarhaan viemisessä??

Vierailija
01.09.2006 |

Mää oon pari kertaa myöhästyny 20-30 minsaa.. Ja oon sanonu syyt MIKSI niin pääsi käymään. Silti jaksetaan voivottaa kun ei pidetä ajoista kiinni.. :(

*Huokasu*

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

satu olemaan yksityisen päiväkodin johtaja. Tavallisissa päiväkodeissa on myös vuorotyöläisten lapsia, joita ei todellakaan tuoda joka päivä hoitoon samaan aikaan. Yleinen suositus päiväkodeilla on, että lapset ovat hoidossa vain vanhempien työhön ja työmatkoihin kuluvan ajan. Jos minulle tulisi joku " huomauttamaan" , että lapseni ovat myöhässä jonkun itsekeskeisen hoitajan viriketuokiosta, huomauttaisin itse kyllä tästä kyseisestä hoitajasta päiväkodin johtajalle.

Vierailija
22/29 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapseni ovat myöhässä jonkun itsekeskeisen hoitajan viriketuokiosta, huomauttaisin itse kyllä tästä kyseisestä hoitajasta päiväkodin johtajalle.

pointti tuossa varmaankin oli, että ei auta myöskään valittaa, jos lapsi sitten ää jostain paitsi, kuten joku kirkoittikin jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on juuri se, että hän on vienyt lapset päiväkotiin kun toiset on jo syöneet ja sitten odottaa, että omille lapsille on säästetty ja pidetään lämpimänä ruokaa!!! Voihan sinne viedä myöhemminkin, mutta jos ei ole ruoka-aikaan paikalla on turha odottaa mitään erityiskohtelua. Silloin on parempi syöttää ne lapset ennen kun sinne päiväkotiin menee. Kyllä pitäsi olla aikuisella ihmisellä sen verran ajantajua että tietää, mitä ehtii tehdä missäkin ajassa.

Vierailija
24/29 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en ole itse vaatimassa että hänenkin pitäisi ne saada tehdä, vaan tietysti se tehtävä jää sitten väliin. Entäs ne lapset, joiden vanhemmat ovat esim vuorotyössä ja välillä viikollakin vapaalla? Pitäiskö lapset tuoda hoitoon myös vapaapäivinä? Eikö ole ihanaa kun joskus voi ottaa viikollakin aamut rennommin eikä juosta tuli persuuksien alla hoitopaikalle? Varsinkin kun 5-vuotiaani on vanhin lapsista, nuorempien erikseen hoitoon raahaaminen on vaivalloista ja turhat pitkät hoitopäivät mielestäni tarpeettomia.

Ja tietysti ruoat syödään kotona jos emme ole ruoka-aikaana tarhassa, myös aamupala.

Vierailija
25/29 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ilmoitat hlökunnalle, milloin menet iltaan, monelta tuot lapsen silloin tai milloin pidätte vapaan. ja pidät kiinni itse sopimistasi ajoista!

Vierailija
26/29 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihanko oletteko sitä mieltä, että lapset pitäisi aina viedä päiväkotiin klo 8, että saisivat niitä virikkeitä eivätkä syrjäytyisi?? kyllä meidän päiväkotiin voi mennä klo 9jäämättä silti mitenkään paitsi ohjatusta toiminnasta. myöskään lapsia, joiden vanhemmat vuorotyössä ja tulevat esim. klo 10, ei todellakaan syrjitä. tosin nämä lapset syövätkin sitten kotona, eivät enää päiväkodissa. ymmärrän, että päiväkodeissa pidetään ruoka-ajoista kiinni (aamiasta saa siihen ja siihen asti, jos haluaa) mutta muuten en nipotusta ymmärrä yhtään!

itse vien lapset mielummin klo 9, jos ei itselläni ole kiire töihin aiemmin. lapsille on varmasti mukavampaa heräillä rauhassa ilman, että kiireinen äiti hönkii niskaan ja kiskoo vaatteita päälle puoliunessa. silti pääsevät mukaan ohjattuun toimintaan heti pk:n saapuessaan eikä heillä ole ollut mitään leikkikaveriongelmia tms.

Vierailija
27/29 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

testi vaan

Vierailija
28/29 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

...Ei kuulu niille mihin aikaan vanhemmille sopii/on mahdollista viedä lapsi hoitoon....

Saattaa mennä ihan metsään, mutta meillä on ainakin sovittu ihan paperilla mikä on lapsen päivittäinen hoitoaika. Jos tästä tulee poikkeuksia, ilmoitan asiasta aina päiväkotiin. Samoin myös jos lapsi tulee aamiaisen jälkeen, ilmoitan ettei tarvitse varata aamupalaa. Joten ei siis haittaa, että lapsi tulee eriaikaan joinakin aamuina

Musta tässä ei ole mitään kummallista, vaan ihan normaalia järkevää aikuisten välistä käyttäytymistä. Väittäisin että jopa ihan kohteliasta henkilökuntaa kohtaan.

Vierailija
29/29 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muut ovat aloittaneet puoli tuntia aiemmin, niin johan heidän tehtänsä siltä päivältä ovat valmiita ja sinun lapsesi pääsee aloittamaan vasta puoli tuntia myöhemmin, jolloin he pääsevät myös korjailemaan tavaroita pois puoli tuntia myöhässä. Jolloin jo taas ehkä pitäisi olla menossa ulos, tai muuta vastaavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi