Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lohjan asemanpelto!!!!!

Vierailija
23.10.2014 |

Olen siis muuttamassa lohjan asemanpellon lähelle. En saa selvää kaupungin sivuilta missä on asemanpellon leikkipuisto? Osaako joku auttaa? Lohjan kaupungin sivut ihan surkeat. Lukee että on puisto mutta missään ei ole tietoa siitä missä se on!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata hakea, kamala mesta.

Vierailija
2/15 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku muu? Osaan kyllä itte arvioida onko hyvä jos vaan onnistun sinne löytämään
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, onko siellä puisto? En ole koskaan nähnyt, vaikka siellä silloin tällöin ajelenkin ristiin rastiin kuskaamassa ystäviä. Ei taida kovin kummoinen olla..?

Vierailija
4/15 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, todella mukavaa aluetta, täällä asustellaan. Leikkipuisto on melkoisen pieni, mutta sijaitsee Suvantolantiellä.

Vierailija
5/15 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla oli kivaa ja rauhallista aluetta. Millainen lie Mäntynummen koulu nykyään?

Vierailija
6/15 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 14:14"]Höpöhöpö, todella mukavaa aluetta, täällä asustellaan. Leikkipuisto on melkoisen pieni, mutta sijaitsee Suvantolantiellä.
[/quote]
Kiitos! Nyt löysin googlemapsin kautta. Mennään ensi viikolla käymään kun saadaan muutettu. Ihanaa että on puisto niin lähellä! Kyllä av-palstan kautta saa vastauksen mihin vaan <3
Ap

Vierailija
7/15 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa, toivottavasti viihdytte täällä! Ollaan itse muutettu alueelle 3,5 vuotta sitten ja tykätty kovasti asua tässä ympäristössä.

Vierailija
8/15 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohjan asemanpellolta muutimme pois, sillä se on kummallinen alue kuin ghetto. Ei mitään palveluja lähellä, joten pitää olla auto, sillä bussi kulkee kaukana ja harvoin. Todella masentava paikka, mitään toimintaa ei ole kuin pelkkiä rumia taloja joihin jokainen hautautuu. Seutu on kuin neutronipommin jälkeen - rakennukset säilyneet, ihmiset kadonneet.

Se, että on kaukana palveluista voi olla hyvä asia silloin, jos on maata ja metsää ympärillä, kenties järvi tai merikin, mutta jos on vain pelkkiä 40-90 luvun taloja kymmenittäin ympärillä eikä sitten muuta, niin aika karseata.

Vierailija
9/15 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, miten eri ihmisillä voi olla niin eri näkemys samasta paikasta. Mielestäni tämä ei todellakaan ole ghettoa nähnytkään. Oma auto on toki hyvä olla, mutta mielestäni asiat eivät ole ollenkaan huonosti, jos lähimmät kaupat löytyvät 1-1,5 km:n päästä. Täällä on nykyään paljon lapsiperheitä, ja ainakin meillä on ollut onni saada ihania naapureita ympärillemme. Metsäkin löytyy aivan vierestä. Rauhallista ja kaikin puolin mukavaa aluetta.

Itse myös tykkään suuresti kävellä tässä lähiympäristössä juurikin niiden hieman vanhempien talojen takia. Mielestäni on vain mukavaa, kun on erilaisia ja eri vuosikymmeninä rakennettuja taloja samalla alueella, paljon mielenkiintoisempaa katseltavaa kuin nykyään rakennettavat asuinalueet, joissa jokainen talo on täsmälleen samanlainen kuin kaikki muutkin. Kesäaikaan on myös kiva ihastella näitä vanhojen talojen hienosti hoidettuja ja laitettuja pihoja.

Vierailija
10/15 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kyllä löytyy auto. Sitä paitsi minun mielestä ainakin kaikki on lähellä asemanpellolla koska olen tottunut siihen että lähimpään kauppaan on 20km :)

Nyt olen vasta muuttamassa. Toivotaan että viihdymme. Uskoisin kumminkin että hyvin menee. Rauhallista aluetta hain ja siltä se vaikutti kun siellä kävin ajelemassa ja asuntoa katsomassa.
Ap

Vierailija
11/15 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu Lohjalle muuttaisi? Varsinkaan tollaiselle alueelle, jossa ei ole edes tavanomaisia lähipalveluita, esim. ruokakauppaa.

Vierailija
12/15 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussi kulkee kaukana ja harvoin? Välillä 6-18 pääsee 10 minuutin välein Helsinkiin. Ihan riittävä väli ainakin minulle. Bussipysäkille matkaa 500 metriä, kamalaa..

Vierailija
13/15 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen vertauskuva lauselle: "Keskellä ei mitään." = Lohjan Asemanpelto.

Vierailija
14/15 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:49"]

Täydellinen vertauskuva lauselle: "Keskellä ei mitään." = Lohjan Asemanpelto.

[/quote]

Täydellinen vertauskuva lauseelle: "Keskellä ei mitään." = Lohjan Asemanpelto.

Vierailija
15/15 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohjan asemanpelto on räsistynyt spurgula. Pikemminkin ghetto! alueella esiintyy paljon alkoholismia. ehhehehhheheeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!