Linnanmäen iik week
Kuinka pelottavia herkälle aikuiselle tämän vuoden kauhukohteet 4-10? Kokemuksia
Kommentit (13)
Mä oon kans yrittänyt löytää tietoa. Jokapaikassa sanotaan että yli 12v, mutta on meitä aikuisiakin herkempiä. Kauhu kunminkin kiinnostaa. Onko tietoa että onko esim suljettuja tiloja? Ettei pääse pois???
Onko kukaan käyny?
Eikö siellä joku "motelli" ole k15? Muakin mietityttää, että jos on vähän liikaa. Jos pelottaa niin paljon että jäätyy vaikka olis pakko kulkea talo loppuun. Kai siellä on joku oikopolku ulos jos ei pysty etenemään?
Ehkäpä siellä joku itsensäpaljastajakin luo iik-kokemuksia väkijoukoittain.
Ihan huippuhauskaa oli Lintsillä iikweekillä! Ne kauhukohteet on kyllä aika kauheita, mutta niiiin hauskoja! Pissat housussa nauratti ja kiljutti :-D
Ne on tavallaan sellaisia käytäviä, joista ei kyllä pääse kesken pois, mutta ei ne toisaalta ole kauheen pitkiä. Kyllä siellä säikytellään, mutta kukaan ei esim koske! Hauskaa se ennemmin on kuin liian pelottavaa. Taitavat maskit!
Me käytiin viime viikolla. Oli sikahauskaa mut ihan älyttömät jonot joka paikkaan. Se kyl söi vähän innostusta (ja kylmyys).
Motelliin ei päästy kun oli niin pitkä jono, mikä kyl harmitti.
Mut käytiin Kammokuja, kauhusirkus ja zombitunbeli (ja tietty vuoristorata!)
Kaikki noi oli meist tosi hyvin tehty ja oli kyl pissat housussa joka laitteessa. Ihan sikana näyttelijöitä ettei tienny mistä niitä tuli :)
Ei noist (varsinkaan kauhusirkuksesta) olis kyl pois päässy. Tai ehkä ne voi pysäyttää laitteen jos joku nyt iha menee palasiksi. Kyl siel jotkut kilju ihan hulluna. ehkä mekin ;)
Ehkä paras oli kammokujalla ku meitä seurattiin eikä meinattu löytää ulos. Paniikki ja hysteerinen naurukohtaus :)
Itse en ole tai ainakaan ollut ennen kovi herkkä ja olen katsonut paljon kauhuleffoja mutta tuo kauhu motelli! Se oli todella todella ahdistava ja pelottava koska oli tehty todella taitavasti ja maskeeraukset todella hyviä ja pelottavia. Talo kuljettiin 6hlö porukkana ja voin sanoa että ehkä ei ollut muille nii kammottava mutta viimeisenä tulijalle oli...
Ei harmainta aavistusta, mutta sanonpa vain, että "iik!week" on loistava nimi.
ei ole suljettuja kauhukohteita voit toki lähteä takasin päin jos on liian pelottava
Hei ! hetki sitten oli UUSI keskutelu eli oli tämän vuoden 2023 Aihe vapaa keskustelu,jossa aloittaja kysy Miksi Linnanmäellä ei ole enää Vedenneitoja tämä ketju, sitten häipyi!
Sillä aikaa häipyi, kun lähdin googlesta varta vasten katsomaan Googlesta Linnanmäen Vedeneidot.
Oli vielä Minusta asiallinen kysymys , Inhottaa kun Ylläpito oli Poistanut sen,
Minä Vastaan nyt siihen , Miksi ei ole enää Vedenneitoja Linnanmäellä.
Kun Linnanmäki avattiin vuonna 27. toukokuuta 1950, sen jälkeen avattiin Linnanmäelle Vedeneitohalli, jonka lavetilta pudotettiin veteen Merenneitoja myös historia kertoo, että
Oisi ollu myös yläosattomia, ja tasa- arvon puolesta on myös ollut mies puolisia Veden neitoja ( Ahteja).
Ja jopa Ranskasta ja Ruotsista oli käynyt toimittajia kuvaamassa.
Tämä toiminta on Lopetettu vuonna 1980 .
Sen SOPIMATTOMUUDEN vuoksi.
Itse olin vielä toisella luokalla kun tuommonen oli poistettu.
Aikuisena Kööpenhaminassa näin sain ihailla Merenneito patsasta.
Nyt pikku tytöille ja sitä vanhemmille kaupataan netissä merenneito pyrstöjä.
Ja saa olla bikini ylä osa eikä paheksuta tätä kun Lapsilla on Bikiniylä osa!
Niin 2021 vuonna joku kauhisteli laitteiden pelottavuudesta, onhan
Eri ikäisille Lapsille soveltuvia laitteita Linnanmäellä.
Kyllä Niilo Tarvajärven 1950 Huvipuisto jonka omistaa Lasten Päivän Säätiö.
On oivallinen Virkistys paikka vauvasta- vaariin.
🎪🤹🤹🎡
Up