Voiko tuonne ulos laittaa jo toppatakin?
Kommentit (21)
Haloo. Siellä on pakkasta, eli talvitakki sää. Syystakki on nyt tyhmä.
Hah, mulla on ollu jo pari päivää. Tosin alla on sit t-paita tai joku muu ohut paita. :)
Riippuu ihan myös siitä, että asutko Ivalossa vai Turussa.
Näin kaupassa töissä olevana, voin sanoa että monilla on jo.
Et kai oikeasti päätä asiaa muiden mielipiteiden perusteella?!
Kiitos asiallisista vastauksista. Ihan oikeasti on vaikea valita tommosellä kelillä että laittaako ihan toppatakin vai kevyemmän ja sinne lämmintä alle. Jotenkin höntti olo jos siellä ei sitten niin älyttömän kylmä olekaan ja on toppatakki päällä
Miten niin "voiko"? Jos on palelee, niin tottakai voi! Helsingissä nyt -2C.
Vai ajatteletko, että "mitä muut ajattelee musta jos mulla on toppatakki"? :)
voi, täällä on ainaki tosi kylmä (oulussa) koska tuulee
Jos on kylmä niin toppatakki päälle. Mitä väliä onko muilla??
Jaa, mä ajattelin vetäistä untsikan päälle töihin lähtiessä eikä tätä ennen käyny ees mielessä että voinko.
hki-vantaa
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 13:42"]
Riippuu ihan myös siitä, että asutko Ivalossa vai Turussa.
[/quote]
Turussa säätila tuntuu samalta kuin -8, kun ottaa tuulen vaikutuksen huomioon. ehkä Ivalossa tosiaan on lämpimämpää...
Joo nyt voi laittaa mutta pipo, kaulaliina ja lapaset pitää olla jo syyskuussa kun suomalaiset ovat niin tottuneita lämpimään ilmastoon:D
Hiekkalaatikolla mulla on ollut toppapuku jo nollakeleillä, tai jopa plussan puolella. Siinä tulee äkkiä kylmä, koska en ikinä onnistu liikkumaan tarpeeksi. Mutta kävelyyn laittaisin kevyemmän takin/tuulipuvun ja sen alle villaista. Kävellessä tai muuten liikkuessa tulee lämmin.
Toisaalta kaupassa on helpompi heittää pois päältään toppatakki kuin kolme kerrosta takkia ja villapaitoja. (Paitsi ruokakaupassa on niin viileä, että pidän kaiken päällä.)
Hiukan väljempi toppis ei hiosta, alla ohut paita.
Mulla ollu Turussa kaksi päivää untsikka päällä, eikä yhtään ole ollut liikaa.
Mä olen ollut paksuimmassa takissa jo yli viikon, alla tosin vaan joku ohut paita etten paahdu :)
Olen käyttänyt jo pari viikkoa. Lenkillä on toppahousutkin.
Ei. Koet hitaan ja tuskaisen kuoleman jos käytät toppatakkia.