Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lakkasit haluamasta puolisoasi?

Vierailija
12.09.2021 |

Seksuaalisesti siis, jos lakkasit.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso lihoi. Iso maha alkoi olla tiellä. Se alkoi ärsyttää ehkä liikaakin, niin etten osannut nauttia enää hyvistäkään puolista.

Vierailija
2/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petti ja raiskasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kantanut kortta kekoon, mutta odotti seksiä. Minulta loppui kiinnostus.

Vierailija
4/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löi.

Vierailija
5/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso ei enää ollut kiinnostunut siitä naisesta minussa. Olin lasten äiti, kumppani, hän teki kaiken järkiperusteisesti (ei aikuislle kannata ostaa lahjoja itse kun ostaa niin saa mitä haluaa, kukat kuihtuu kuitenkin, osta mielummin järkeviä puuvillapikkareita jne). Joten sytyn seksuaalisesti tarvitsen sitä että minun naiseudelle on tilaa ja sitä halutaan, tarvitsen aistikokemuksia. No, järkevä arki sujui ei siinä mitään kunnes en enää jaksanut. Lähdin ja löysin miehen joka haluaa rakastaa ja pitää hyvänä sitä naista minussa, seksi maistuu!

Vierailija
6/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haisee.

Vierailija
7/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei oppinut suutelemaan, hengitys haisi vaikka pesi usein hampaat, vehje haisi vaikka pesi sen ennen seksiä, oli kömpelö ja heikot voimat, kosketus nipisti, kun piti ottaa tukevasti kiinni, laukesi nopeasti. Ei ollut aloitteellinen vaan toisti aina perässä, mitä minä olin juuri tehnyt. Minun piti määrätä tahti. Suuseksiä osasi antaa käskystä ja ohjailtuna hyvin. Halusi kuitenkin seksiä joka päivä.

Vierailija
8/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoi ja osti yksityis seksiä netistä, lähes joka yö vaikka oltiin harrastettu. Ei lopeta tapojaan.

Vierailija
9/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin takia.

Kännissä muuttuu minua kohtaan ilkeäksi ja haukkuu minut kamalaksi ihmishirviöksi, joka on pärjännyt elämässä ainoastaan hänen takiaan. Hänen rahansakin minulla kuulemma on ainoastaan mielessä. Itse kun halusin siirtyä yhteisestä tilistä ja taloudesta omaan vaikka jäinkin siinä taloudellisesti alakynteen niin ihan rahanahneuttani sen kuulemma tein.

Lisäksi kerran koitti kännissä minut kuristaa.

Sitten ihmettelee kun sen sängyssä syty.

Vierailija
10/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussi (22v nuoremman) serkkulikkansa kanssa. En sitten enää halunnut yhdyntää hänen kanssaan, vaikka juuri muutama päivä aiemmin olin halunnut kovasti.

Vierailija
11/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussi (22v nuoremman) serkkulikkansa kanssa. En sitten enää halunnut yhdyntää hänen kanssaan, vaikka juuri muutama päivä aiemmin olin halunnut kovasti.

Oikeesti?

Vierailija
12/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkolailla löylyn lyömä on kyllä hänen serkkukin. Ikäeroa sen verran että olis voinut olla hänen isänsä.

Vierailija
13/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku avaa suunsa . Sanoi aina jotain tyhmää .

Vierailija
14/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinpitämättömyys minua ja omaa hygieniastaan huolehtimista kohtaan. Yleinen negatiivisuus erkaannutti.

Vierailija
15/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä esileikkiä. Käsi suoraan jalkoväliin ja heti olisi pitänyt voihkia nautinnosta. Kerran kysyin voitaisko ensin pussailla kymmenen minuuttia. Vastaus oli tyhjentävä: en mä jaksa vaivautuu. Käänsi kylkeä ja alkoi nukkumaan. No enpä mäkään enää jaksanut tämän jälkeen. Ja kyllä, on nykyään eksä.

Vierailija
16/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli liikaa töissä, piti itseään korvaamattomana siellä. Piti päivänselvänä, että minä hoidan oman työpäiväni jälkeen lapset ja kodin ja ruuat ja kaikki, hän voi vaan tulla valmiiseen kotiin ja ruuan jälkeen istua illan sohvalla.

Hän ei tosiaan jaksanut nähdä yhtään vaivaa perheemme ja parisuhteemme eteen. Seksiä olisi pitänyt saada, mutta se nyt ei minua enää kiinnostanut pätkän vertaa. Mies esim suostui pitämään kesälomansa aina syksyllä, minä sitten hoidin lasten loma-ajat ja mies lomaili itsekseen.

No ensin tosiaan loppui seksielämä ja pari vuotta myöhemmin koko pelleily. On muuten edelleen "naimisissa" työnsä kanssa, ei riitä aikaa lapsille. Kai se työpaikka tulee sitten katsomaan häntä vanhainkotiin.

Vierailija
17/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiset ovat hänelle aina ykkösijalla, itsekkyys, laiskuus, lupausten pettäminen, kömpelyys sängyssä, ei osaa antaa hellyyttä ja jätti yksin vaille tukea, kun voin huonosti. Tunteet kuolivat ja siinä samassa halutkin.

Vierailija
18/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän lakkasi haluamasta minua. Kauan siinä kyllä kesti, mutta sammuu se lopulta.

Vierailija
19/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoi, ruma perse oli, halusi minua koko ajan, aamulla minun piti pukeutua nopsaan kun hän oli suihkussa, muuten vonkaaminen alkoi. Pistin miehen ulos ja sanoin heippa. Vieläkin itkee perääni, erosta on jo reippaat 20 vuotta.

Vierailija
20/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kävi.