homokaveri tulossa kylään, piilotanko mieheni?
Kommentit (11)
Itseasiassa tähän aiheeseen liittyy sellainen tarina, kun aikanaan kaveripiirissä oli yksi julkihomo. Kävi usein meillä kylässä ja mies tykkäsi siitä kovasti. Ei mitenkään ole ahdasmielinen... mutta kerran illanistujaisissa (mun kaveripiiri) oli sauna lämpiämässä ja kehoitin miehet ensin saunaan. Mun mies katsoi mua ja mulkaisi. Menivät kyllä, mutta sanoi jälkikäteen, että ko. tyyppi on mukava ja saa tasan elää omaa elämäänsä, mutta jatkossa hän ei sauno sen kanssa kaksin. Siinä meni mun miehen suvaitsevaisuuden raja. Lohdutin kyllä miestä, että tuskin on kaverini makuun, ettei sitä tarvi pelätä.:)
Miehelle on pelottava ajatus, jos joku ajattelee hänet nähdessään niin kuin hän ajattelee naisen nähdessään.
Toivottavasti sun mies tajuaa pistää sut piiloon, kun sen heterokaverit tulee kylään.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 08:23"]
Itseasiassa tähän aiheeseen liittyy sellainen tarina, kun aikanaan kaveripiirissä oli yksi julkihomo. Kävi usein meillä kylässä ja mies tykkäsi siitä kovasti. Ei mitenkään ole ahdasmielinen... mutta kerran illanistujaisissa (mun kaveripiiri) oli sauna lämpiämässä ja kehoitin miehet ensin saunaan. Mun mies katsoi mua ja mulkaisi. Menivät kyllä, mutta sanoi jälkikäteen, että ko. tyyppi on mukava ja saa tasan elää omaa elämäänsä, mutta jatkossa hän ei sauno sen kanssa kaksin. Siinä meni mun miehen suvaitsevaisuuden raja. Lohdutin kyllä miestä, että tuskin on kaverini makuun, ettei sitä tarvi pelätä.:)
[/quote]
Tässä tarinassa esiintyy se yleisin ennakkoluulo, joka ei ole sukupuolisidonnainen. Homoseksuaaleille kelpaa kaikki ja he yrittävät kaikkia. Kyllä heilläkin on ihan kriteerit!
Voisiko mies mennä vaikka baariin siksi aikaa, ei ole kivaa olla kaapissa pitkään.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 08:30"]
Voisiko mies mennä vaikka baariin siksi aikaa, ei ole kivaa olla kaapissa pitkään.
[/quote]
Tai jos ap menisi siksi aikaa baariin ja antaisi poikien viihtyä keskenään?
Vaikka olen hetero, niin täytyy sanoa että olisin hieman pettynyt jos menisin homobaariin eikä kukaan yrittäisi iskeä. Vaikken sitten mukaan lähtiskään.
Luulen että usealla heteromiehellä ei olisi kauheasti vientiä homojen keskuudessa.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 08:39"]Vaikka olen hetero, niin täytyy sanoa että olisin hieman pettynyt jos menisin homobaariin eikä kukaan yrittäisi iskeä. Vaikken sitten mukaan lähtiskään.
Luulen että usealla heteromiehellä ei olisi kauheasti vientiä homojen keskuudessa.
[/quote]
ei varsinaisesti aiheeseen liittyvää, mutta hehkeä hetero nainen, menee hän homobaariin tai lähiräkälään niin heti ollaan iskemässä. Hän vähän säikähti,kun homobaarissa nainen tuli iskemään :)
Älä piilota. Jos oikein natsaa, saat illalla kimppakivaa.