Naikkonen roikkuu mieheni perässä
Kun tutustuin mieheeni, tutustuin samalla hänen ystäviinsä. Yksi sen piirin ihmisistä on yksi naikkonen, joka on yrittänyt miestäni pian jo useampaa vuotta. Mieheni on ilmaissut, ettei hänellä ole tähän naikkoseen, sanotaanko vaikka Pirkkoon, mitään mielenkiintoa.
Jossain vaiheessa Pirkko otti yhteyttä ja sanoi että minun mieheni on varattu hänelle, eikä minulla ole mitään oikeutta viedä häneltä onnea. Sanoin Pirkolle, että hänen täytyy hyväksyä faktat, enkä minä voi hänen tunteillensa mitään.
Olimme isolla porukalla istumassa iltaa erään ystävän kotona. Tämän illan jälkeen laukustani oli kadonnut mm. passi, meikkipussi ja aski savukkeita. Nämä tavarat olivat löytyneet tämän Pirkon kotoa, kun olin etsintäkuuluttanut itse tekemääni meikkipussia ja se oli nähty Pirkon vessassa. Mieheni kävi hakemassa nämä tavarat Pirkon luota ja Pirkko väitti että oli vahingossa tarttunut matkaan. Kulmakynääni, meikkivoidetta ja peitepuikkoa oli käytetty.
Myöhemmin Pirkko on "vahingossa" vienyt meiltä kotoa takkini, korkokenkäni ja jopa päiväpeittoni.
Pirkolla on tapana laittaa miehelleni viestejä "joko jätit sen muijan?". Mieheni pitää Pirkon aina kotioviemme ulkopuolella, paitsi jos Pirkko on osana isompaa seuruetta, jolloin porukasta ulos jättäminen olisi röyhkeää.
En tiedä mitä tekisin tämän Pirkon suhteen. Olen yrittänyt olla ystävällinen ja ymmärtäväinen, mutta kyllä pinna tässä alkaa palaa. En millään jaksa sitä kuinka vainoava kleptomaani yrittää tunkeutua kotiimme ja minun yksityiselle alueelleni. Miten voin edetä tässä tilanteessa?
Kommentit (14)
Höpsistä pussiin ja pussin suu kiinni.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 02:00"]
Ensin puhut kaveripiirissäsi kaikkien kanssa hänestä. Pyydät apua. Miehesi on avainhenkilö. Hän selvästi tykkää että Pirkko roikkuu hänessä. En kyllä ymmärrä, miksi kutsut tuollaisen naisen kotiisi. Missään olosuhteissa. Laita miehesi valitsemaan.
[/quote]
Mitä jos lukisit aloitusviestin? Mieheni ei todellakaan pidä Pirkon tavasta roikkua perässä ja on soittanu poliisit kolmesti silloin kun Pirkko on pyrkinyt asuntoomme sisään. On myös pyytänyt, että Pirkkoa ei kutsuttaisiin yhteisiin tapahtumiin, sillä ne tapaukset ovat riesaksi. Muistaakseni mieheni kaatoi Pirkon päälle kaljatkin tuossa pari kuukautta taaksepäin, kun Pirkko tuli baarissa ahditelemaan.
AP.
Heitä muija seinälle ja sano että ykskin vitun viesti, kyläily, varkaus yms niin loppuu hyvä meininki. Ja jos miehesi ei ole tätä samaa kertonut pirkolle niin olisi jo aika. Plus ikuinen porttikielto teidän kotiinne oli mukana ketä tahansa.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 02:07"]
Olipa järjetöntä tarinaa, provo.
[/quote]
Oliskin provo. Mutta kyllä, näin sekaisin jotkut ihmiset ovat.
AP.
Pirkko on selvästi häiriintynyt. Ilmoittakaa miehesi kanssa yhteistuumin hänelle, että jos vielä roikkuu tai tekee jotain typerää, niin katkaisette kontaktit häneen kokonaan. Eli häntä ei kutsuta mihinkään kanssanne ja jos teidät kutsutaan johonkin, niin kieltäydytte jos Pirkko on messissä.
Voikohan lähestymiskieltoa hakea noilla perusteilla...?
Miehesi varmasti suostuu välttelemään Pirkkoa, jos häntäkin oikeasti häiritsee.
On teillä ongelmat. Kokoomuskannataja, kuulostaa senverta pöljältä? :D
Miksi hemmetissä kukaan päästää kotiinsa tuollaista maailmannapaa? Te itse takerrutte moiseen naikkoseen, tehkää selväksi, että ei ole mitään asiaa teille eikä teillä hänelle.
miksi miehesi kutsuu tuota häirikköä kylään??
onko teillä joku baarin kaljaporukka josta sitä ei voi jättää ulos??
normaalisti kuka tahansa pystyy estämään ettei joku nainen pääse omaan kotiin
t. mies
Sano sille ääliömiehellesi, että laittaa tämän Pirkon järjestykseen. Mitä järkeä olla ystävä tuollaisen ihmisen kanssa. Tietysti, jos miehelläsi ja tällä naikkosella on jotain sutinaa keskenään, muuta syytä en näe miehesi käytökselle.
Mulla oli aikoinaan sama tilanne. Meidän pirkko joutui lopulta osastolle ja syyksi käytökselle paljastui psykoosi, ei niinkään minä ja mieheni :/
Miten ystävät yleensä toimii, jos huomaa jonkun ystävistä voivan huonosti. Auttavat ja hakeavat yhdessä apua!
Tai sitten vaan yksikertaisesti otatte etäisyyttä tähän kaveripiiriin ja Pirkkoon.
Ensin puhut kaveripiirissäsi kaikkien kanssa hänestä. Pyydät apua. Miehesi on avainhenkilö. Hän selvästi tykkää että Pirkko roikkuu hänessä. En kyllä ymmärrä, miksi kutsut tuollaisen naisen kotiisi. Missään olosuhteissa. Laita miehesi valitsemaan.