Kommentit (294)
Haha, mä sanon välillä VAHINGOSSA Thaimaaseen, vaikka olen ihan fiksu ja korkeasti koulutettu. Se johtuu siitä, kun jossain joskus sitä taivutusmuotoa kuuli niin paljon '90-luvulla, että se tarttui iäksi. Se on maa, tiedän, mutta niin luontevaa lähteä Thaimaaseen. :D
Vierailija kirjoitti:
Espomaaseen tai ehkä jopa Vantaaaseeen.
Älä oo niin epätoivoinen, että menet Vantaaseen, jokeeseen siis. Kaupunkiiseen voi mennäkin, kunhan ei Korsooseen.
Itävaltaan. Käynyt useasti - kaunista, siistiä ja ystävällisiä ihmisiä.
Virooseen, Eestiiseen, etelänapuriiseen. Ja siellä mieluiten Tarttooseen, lomilla Pärnyyseen.
Vierailija kirjoitti:
Vapaaseen Ukrainaan.
Vapaaseen Ukrainaaseen?
Saksaan, Norjaan ja Australiaan. SAKSA on kuitenkin ehdoton ykkönen 🥰
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ap jo lähti johonkin ulkomaaseen. Yksi hullu pois täältä Suomenmaasesta.
Kyllä noita vieläkin hullumpia jäi ainakin tälle palstalle runsaasti. Mihinkähän heidät saisi?
Otsikko väärin kirjoitettu. Suomi on kotimaani ja oon matkustellut ja tehnyt pitempiäkin matkoja mutta Aina on kiva palata kotimaahan.
Mulle riittäis kotimaa. Ahvenanmaaseen korkeintaan, mieluiten Lapille.
En mihinkään, minua ei täältä Suomesta saa mikään muuttamaan mihinkään muuhun maahan ellei sitten tapahtuisi niin, että Suomi liitettäisiin osaksi Venäjää eli tämä alue missä nyt asun ei olisi enää Suomea vaan Venäjää niin silloin asuisin jossain muussa maassa kuin Suomessa mutta asuihin yhä samalla seudulla kuin nyt. Kuoltuani toivon sieluni pääsevän Taivaaseen mutta sitä ei kai lasketa ulkomaaksi vaan se on kaikkien sielujen alkukoti missä on alue, jossa vielä syntymättömät sielut odottavat sitä, että ne lähetetään maan päälle raskaana olevan naisen mahassa kehittyvään hedelmöittyneeseen munasoluun, alkioon tai sikiöön. Minä kun en tiedä, että missä vaiheessa raskautta se kehittyvä lapsi saa siellä naisen sisällä sielun mutta jossain vaiheessa Jumala lähettää kyseisen lapsen sielun laskeutumaan Taivaasta naisen mahaan ja siellä kehittyvään vauvaan sieluksi.
New zelantiseen
Denmakkiseen
Hungariseen
Miksi otsikossa lukee ulkomaaseen? Onko AP pahasti lukiohäiriöinen vai humoristi?