Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en enää jaksa tätä syrjittynä olemista

Vierailija
12.09.2021 |

Miten tän voi muuttaa ku kukaan ei tykkää musta ja oon jatkuvasti yksin. Mulle ei ees näytetä mitään kuvia jos on käyty jossai ja ei puhuta mitään.
Entiiä mihin ees muuttaa ku joutuisin sielläkin olee yksin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki seuraa toisiaan jossain instagramissa ja mut on jätetty sielläkin yksin. Ja yks sukulainen haukkuu mua jokakerta ku näkee. Kukaan ei sano hänelle mitään. Mitä tästä kaikesta vois päätellä? Mikä ihmisillä on mua vastaan?

Vierailija
2/6 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon asiaan pystyy vaikuttamaan vain itse. Jos nykyinen tapasi toimia on tuottanut noin kehnon tuloksen, niin toimintatapaa pitää varmaan muuttaa aika paljon. Avainasemassa olet valitettavasti vain sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki seuraa toisiaan jossain instagramissa ja mut on jätetty sielläkin yksin. Ja yks sukulainen haukkuu mua jokakerta ku näkee. Kukaan ei sano hänelle mitään. Mitä tästä kaikesta vois päätellä? Mikä ihmisillä on mua vastaan?

Miten sulla töissä menee?

Viihdytkö siellä?

Vierailija
4/6 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki? No eikä. En ole ollut ikinä koko instagramissa ja ei ole kovin moni ystävänikään. Oikeat ystävät pitävät yhteyttä muutenkin kuin jonkunnsomen kautta.

Vierailija
5/6 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne nyt vaan seuraa toisiaan ja juttelee keskenään jossain tyhmissä juhlissa niistä julkaisuista. Mulle ei kerrota mitään. Ja sanotaan vaan että ei oo aikaa. Kyllä sen näkee ettei kukaan pidä musta oikeesti ja saan olla omassa seurassa. Ja se sukulainen haukkuu mua ihan jokakerta. Ihanku olisin muukalainen josta halutaan eroon.

Vierailija
6/6 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista sinun oma vuorovaikutuksesi on sosiaalisissa tilanteissa?