huomenta kaikille pirteille aamuvirkuille!
Eiköhän tuo 7:30 ole raja, jonka jälkeen nukkuminen lasketaan laiskuuden piikkiin.
Kommentit (19)
Huomenta! Työläisten pitää saada nukkua haluamansa pitkät unet vapaalla. Mies nukkuu yhdeksään.
Mä, eläkeläinen, olen alakerrassa jo kahvit juonut ja jotain puuhaillut.
Aamulenkille nyt koiran kanssa.
Mukavaa päivää kaikille😊
Huomenta. Aamukahvit juotu jo 4:30. Voiko ihanemmin päivä enää alkaa.
Huomenta ja iloista päivää! Istun aamukahvilla ikkunan ääressä ja katselen syksyistä maisemaa. Sade ropisee ikkunaan. Päivän ohjelma vielä auki, tämä on hieno hetki kun kaikki vielä mahdollista. Terveisiä Helsingistä!
Mä oon käynyt jo sienestämässä. Lähdin kuudelta, kun jo näki ulkona liikkua. Vähän löytyi suppiloita ja piiraan teko menossa. En ole nukkunut yli 8:00 varmaan 20 vuoteen.
Huomenta vaan! Apeana katson ikkunasta ulos kun tänään piti lähteä markkinoille. Ankea sää kierrellä kojuja.
Entä jos on aamuvirkku muttei pirteä?
Huomenta. Kohta ylös sängystä ja aamukahville ja pientä siivousta. Kaveri tulee puolilta päivin ja pidämme lautapelipäivän. Ihan parasta sadepäivälle.
En ole aamuvirkku enkä pirteä. Heräsin tinnitukseen.
Kuudelta kömmin kahvin keittoon ja oli komea aamurusko. Keli nyt synkistyi mutta silti mieli kirkkaana päivän askareisiin. Aina on hyvä sää kun voi itse päättää tekeekö ulko vai sisähommia.
Mukava lukea näitä tervehdyksiä. Olisi kiva tietää mistäpäin nämä ihmiset ovat. Itse olen 4/10 Helsingistä.
Huomenta pohjois-Pohjanmaalta.
Vähän sumuista ja pilvisen näköistä mutta kiva aamu kuitenkin. Itsellä loppui uni joskus 5.30. Olen istuskellut ja lukenut nettiä /pelaillut. Muu perhe vielä nukkuu.
Pitäisi toteuttaa suunnittelun alla oleva "hiljaisuus laatikko". Eli jos päivällä laittaisi laatikkoon sellaisia kotityöhommia jotka voisi tehdä hiljaa niin siinä olisi aamulle hyödyllistä tekemistä kun en halua häiritä muita aamusta hakemalla ompelutarvikkeita, sakisa ym. Laatikossa olisi valmistettuna kaikki sen kun tekis.
Jyväskylän liepeilläkin aikaisin herätty.
Huomenta! Aamuvirkku Helsingistä on käynyt lenkittämässä koiran, nauttinut kahvin hyvän leivän kanssa ja kun muut heräilevät keitän puuroa. Aamun uutisten tsekkaus kuuluu myös kaikkiin aamuihin.
Huomenta vaan kaikille, täällä oli oikein ketjukin minua varten!
Olin kulkemassa about 6,05..tulin kotiin yli8.Koiralenkki.Vuosia lähdin 3-5 välil jo..todellinen aamuvirkku..
Vierailija kirjoitti:
Huomenta vaan kaikille, täällä oli oikein ketjukin minua varten!
😄
huomenta myös savupirteille narkeille
Tai alkoholismin...