Kummallisin koskaan tapaamasi ihminen?
Tulipahan vain mieleen tehdä tälläinen aloitus.
Kerro kaikkein kummallisimmasta ihmisestä jonka olet koskaan tavannut!
Pohdin vielä että muistanko minä ketään josta voisin kertoa.
Kommentit (8)
Henkilö, josta ei voinut päätellä onko mies vai nainen - ja tämä henkilö EI ollut masentunut, huomionhakuinen, riikinkukkomainen yms miten tällaiset ihmiset yleensä mediassa esitetään, vaan sosiaalinen ja superlahjakas korkeakoulutettu menestyjä. Todella mukava ja huomioonottavainen, mutta kummallinenhan tuollainen yhdistelmä tavallaan on.
Vierailija kirjoitti:
Henkilö, josta ei voinut päätellä onko mies vai nainen - ja tämä henkilö EI ollut masentunut, huomionhakuinen, riikinkukkomainen yms miten tällaiset ihmiset yleensä mediassa esitetään, vaan sosiaalinen ja superlahjakas korkeakoulutettu menestyjä. Todella mukava ja huomioonottavainen, mutta kummallinenhan tuollainen yhdistelmä tavallaan on.
S.R.?
Vierailija kirjoitti:
Minä itse
Ehkä et kuitenkaan hurjan kummallinen ole, jos osaat ihan itse sanoa olevasi kummallinen. Todella kummalliset ihmiset vaikuttavat kummallisen tietämättömiltä siitä että minkälaisia he ovat. Autuaan tietämättömiä kummajaisia.
Mutta jos nyt ihan varma olet kummallisuudestasi, niin kerro itsestäsi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S.R.?
Ei.
Steppaava menninkäinen sitomassa minua ruputustuoliin tai hyljemies vetämässä minua aaltojen alle.
Kummallisin ehkä huomattavan parrakas nainen, parran pituus oli 8 cm luokkaa.
Vaikuttavin kohtaamani ihminen on ollut Yrjö Kallinen. Hän säteili rauhaa.
"Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people."
Minä itse