Voiko Wolt-lähetti maistaa tai sörkkiä asiakkaiden annoksia?
En ole koskaan tilannut Woltilta koska minua inhottaa ajatus että ruoka on lähetillä ja mitä jos hän vaikka sylkee sinne tai maistelee tms. Onko tämä typerä pelko? Ovatko Woltin noutopaketit jotenkin suljettu tiiviisti tms.?
Kommentit (55)
Kyllä ne on niin hyvin pakattu ettei helposti onnistu ronkkiminen.
Vierailija kirjoitti:
Saman voi tehdä jo se kokki ravintolan keittiössä. Jos tuota pelkäät niin pitää ihan itse kokata.
Eikö tehdastyöntekijäkin periaatteessa voisi tehdä näin?
No käytännössä voi, mutta uskon kuitenkin että suurin osa ihmisistä on sen verran kunnon ihmisiä eivätkä mene sörkkimään toisten ruokia ja en halua elää elämääni tuommoisten asioiden pelossa vaan tilaan ruokaa 'riskistä' huolimatta.
En koskaan tilaisi mitään Woltti-toimituksia. Ei ole varmaan hygieniapasseja eikä ymmärrystä meidän maan siisteystasosta.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin kiinnostaa Kaija Koo ja Marianne karkit.
Työnsi peppuun bändinsä kanssa ennen keikkaa. Siis ihan oikeasti, tästä oli artikkeli jossa lainattiin sitä uutta kaija koon kirjaa.
Asiakastakin voi tökkiä ja maistaa
Vierailija kirjoitti:
En koskaan tilaisi mitään Woltti-toimituksia. Ei ole varmaan hygieniapasseja eikä ymmärrystä meidän maan siisteystasosta.
Ihan kuin hygieniapassi mitään hyödyttäisi, itse sain sen tunnin koulutuksella ilman lukemista, kysymykset luokkaa että saako lattialle tippunutta ruokaa laittaa ravintolaan tarjolle.
Välillä heittävät myös "miesmajoneesit" kuljettettaviin ruokiin.
No siis kerran minun tilaamat ruoat toi semmoinen tumma pitkä poika ja se ruokakassi oli ihan repeytynyt. Majoneesit maistui myös extra suolaisista. En kehdannut kuitenkaan välittää koska ne pojat joutuu varmaankin painamaan töitä pää kolmantena jalkana.
Tältä videolta näkyy miten ruoka lämmitetään ravintolassa
En ole voinut käydä ulkomaalaisten pizzerioissa sen jälkeen kun oli keskustelua siitä kuinka runkkaavat mällit pizzoihin. Legendaa tai ei mutta ei vaan pysty......
Kerran kuulin kun ruokalähetti räkäisi asiakkaan ruokaa.
Odotin hissiä ja kuulin kun sieltä kuului semmoinen kova rykäisy ja klimppausääni ja kahinaa ja rapinaa. Hissistä tuli Woltin kuski ja minä menin hissiin. Räkäklimppiä ei näkynyt missään, joten kai se sitten ruokaan meni. Nam!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse työnnän sormeani anukseeni ja räpelöin sitä pussia.
WoltkuskiYyyyh, tästä tuli mieleen Anna Abreun juttu. Varsinkin kun Kaija Koo kertoi Marianne-karkkien säilytyksestä myöskin.
En syö koskaan hotellin karkkeja!
Mitäs Kaija Koo on Marianne-karkeilla tehnyt? Vai haluanko edes tietää?
Hän ja bändin jäsenet työnsivät marianne karkit sinne mihin aurinko ei paista.
Vierailija kirjoitti:
Saman voi tehdä jo se kokki ravintolan keittiössä. Jos tuota pelkäät niin pitää ihan itse kokata.
Mutta oltava omavarainen, ilman välikäsiä. Koskaan ei voi tietää...
Muutaman kerran olen pieraissut McDonaldsin paperipussiin, koska pidän heitä sortajina.
koodilla 3SNMXD5 saat 3x4e kolmesta ensimmäisestä tilauksestasi alennusta!
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisin tilata kotipizzasta, koska pizza on niin kuumaa ettei lähetti voi purra tai nuolla sitä. Pitää ottaa kintaat valmiiksi käsiä suojaamaan, jos kuuman pakkauksen vastaanottaa.
Wolt ei kuljeta kotipizzan pizzoja. Kotipizza kuljettaa itse.
Voi. Mutta niin voi myös ne ketkä sen ruuan sille wolt kuskille tekee
Minuakin kiinnostaa Kaija Koo ja Marianne karkit.