Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työ lastenkodissa

Vierailija
22.10.2014 |

Onko täällä kenelläkään kokemusta työstä lastenkodissa? Erityisesti kiinnostaa kokemukset saakunnan ja varsinais-suomen alueen lastenkodeista. Mitä työ käytännössä on? Piditkö, miksi/miksi et? Millainen koulutus vaaditaan? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista :) Onko lähihoitajakoulutuksen aikana esimerkiksi kuntoutumisen tukemisen jaksolla mahdollista päästä työssä oppimaan lasenkotiin? Vai onko tuo mahdollista vasta esim. sosionomiopintojen aikana? Itseä kiinnostaisi, mutta olisi kiva kokeilla työtä ennen jatko opintojen miettimistä.

Vierailija
2/6 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:45"]Kiitos vastauksista :) Onko lähihoitajakoulutuksen aikana esimerkiksi kuntoutumisen tukemisen jaksolla mahdollista päästä työssä oppimaan lasenkotiin? Vai onko tuo mahdollista vasta esim. sosionomiopintojen aikana? Itseä kiinnostaisi, mutta olisi kiva kokeilla työtä ennen jatko opintojen miettimistä.
[/quote] Ainakin kelpoisuusvaatimukset ovat amk-tutkinto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen työskennellyt yhdessä Turun lastenkodeista. Työstä pidin todella paljon ja jos en olisi muuttanut pois Turusta, olisin siellä luultavasti vieläkin töissä :)
Työ on tietysti kolmivuorotyötä mutta yövuorot olivat aika kelpoisia.
Olen sosionomi koulutukseltani.
Voin vastailla lisää jos haluat kysellä :)

Vierailija
4/6 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis leppoisia

Vierailija
5/6 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei sopinut!
Meinasin tylsistyä kuoliaaksi siellä.

Vierailija
6/6 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta vain pohjois-pohjanmaalta, mutta vastaan silti :) tällä hetkellä olen siis lastenkodissa töissä, viihdyn kyllä kovasti. Helppoina päivinä sitä tuntuu kuin olisi kotona, pienet leikkii, isommat tekee läksyjä ym. Huonoina sitten meno on toinen. Yövuorot leppoisia pääsääntöisesti. Sosionomi minäkin, se taitaakin olla kelpoisuusvaatimus nykyään. Varma en ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä