Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatteko te (naispuoleiset) suihin?

Vierailija
22.10.2014 |

Peukku ylös = kyllä

Peukku alas = ei

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä kovasti antaa miehelle suuseksiä. On ihana nähdä miten mies nauttii ja onhan se aikamoinen vallan tunnekin kun toinen on täysin armoillasi. Mutta! Ja tämä on iso mutta. Jos mies on käyttäytynyt inhottavasti minua kohtaan, ollut kärttyinen ja vittuillut, nostanut esiin negatiivisia asioita minusta tai valittanut jostain turhanpäiväisestä, en halua tarjota hänelle mitään nautintoa. Oma mieheni on muuttunut kärttyiseksi sohvalla murjottajaksi ja ihmettelee miksei minua seksi kiinnosta. Että miksi ei saa edes suuhoitoa. Kuka jaksaa innostua ihmisestä joka on jatkuvasti kyrpä otsassa? Kohdelkaa miehet naisianne hyvin ja peskää vielä tämän lisäksi vehkeenne niin luulisi suuhoitoja irtoavan :)

Vierailija
2/44 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu! En todellakaan tee sitä, yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkään etten osaa tehdä sitä oikein :D

Vierailija
4/44 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 00:52"]Otan mutta, mä en aina ihan täysin ymmärrä mitä suihiotto tarkoittaa. Pitääkö miehen laueta joka kerta suuhun? Loppujen lopuksi miten se edes tehdään, siinä se lepää suussa, en pure ja vähän nykytän. Ei vittu. Aina se tulee, en niele. Aika helpolla olen päässyt.

VM-72 uusilla vesillä
[/quote]

Anteeksi, mutta tää kuulostaa jotenkin niin lahnalta. Mies voisi yllättyä positiivisesti, jos otat kielen mukaan toimintaan.

Vierailija
5/44 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut elämäni aikana suihin vasta yhdeltä mieheltä. Rakastin häntä ja olin aivan hulluna häneen. Halusin hänet aivan kokonaan, joten nautin myös suuseksistä.

Syitä, miksi en ole halunnut ottaa suihin keneltäkään muilta: Haju, ruma esinahka, miehen tungettelevuus tai liika innokkuus.

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:38"]

Jos ette, niin onko siihen syytä ja jos on, mikä?

[/quote]

Vierailija
6/44 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 00:42"]

Nämä naiset jotka eivät ota suihin, antavatko miehet teille suuseksiä? Vaaditteko sitä?

[/quote]

Ei anna. Ei kiinnosta minua siis, eli en vaadi. Mun mies on joskus antanut, mutta en tykkää. 

Vierailija
7/44 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen ottanut elämäni aikana suihin vasta yhdeltä mieheltä. Rakastin häntä ja olin aivan hulluna häneen. Halusin hänet aivan kokonaan, joten nautin myös suuseksistä."

Tämä olis mullekin ainoa syy kyseiseen hommaan, mikään muu ei saa minua ajatuksesta innostumaan. Mutta eipä tietenkään ole tuollaista suhdetta minulle kenenkään kanssa jota kohtaan tunnen noin (yksi sellainen on ollut) suotu ja olen jo päälle 4-kymppinen. Elämä, ei, miehet on oikeasti ihan paskaa. Ottakaa te vain suihin miehiltä, kunnes ne pettää teitä kerran kunnolla. Sitten kadutte antamaanne hyvää.

Vierailija
8/44 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihin ottaminen on mielestäni ihanaa! Teen sitä lähes päivittäin omasta alotuksesta!

Vierailija
9/44 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennusrefleksi on todella herkkä joten en tee sitä koska muuten oksentaisin ihan varmasti...

Vierailija
10/44 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä naiset jotka eivät ota suihin, antavatko miehet teille suuseksiä? Vaaditteko sitä?

Vierailija
11/44 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 00:37"]

Oksennusrefleksi on todella herkkä joten en tee sitä koska muuten oksentaisin ihan varmasti...

[/quote]

http://www.dentalfearcentral.org/fears/gagging/

Vierailija
12/44 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen olen mutta otan silti.

Vierailija
13/44 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan mutta, mä en aina ihan täysin ymmärrä mitä suihiotto tarkoittaa. Pitääkö miehen laueta joka kerta suuhun? Loppujen lopuksi miten se edes tehdään, siinä se lepää suussa, en pure ja vähän nykytän. Ei vittu. Aina se tulee, en niele. Aika helpolla olen päässyt.

VM-72 uusilla vesillä

Vierailija
14/44 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako aloitusta tästä aiheesta tarvitaan päivässä?

Vierailija
15/44 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:40"]Ei ole mitään kiinnostusta aiheeseen. Päinvastoin, vastenmielistä. 
[/quote]

Vastenmielistä myös saada suuseksiä?

Vierailija
16/44 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse estän oksennusrefleksin puristamalla käden nyrkkiin (peukku nyrkin sisällä) itsellä Se auttaa kummasti:D

Vierailija
17/44 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kakominenhan vain kiihottaa miestä ;) Tai useimpia ainakin. Ja mitä sitten jos vähän yökkäisee, harvalla se oksennus oikeasti kovin tuosta vain lentää. Mutta siis kyllä, otan suihin ja pidän siitä.

Vierailija
18/44 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin ja monesti. Menee siinä missä kaikki muukin , useimmiten pyytämättä mutta myös käskystä missä vaan milloin vaan

Kohta 21v...

Vierailija
19/44 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
20/44 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans viikoittain. Sekä tytöiltä että pojilta. Aina en tykkää mutta kavereista täytyy pitää huoli :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi