Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska olet suudellut kunnolla viimeksi?

Vierailija
22.10.2014 |

Ei siis mitään pusuja, vaan kunnon suudelma. Minkä ikäinen olet?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista olen joskus pohdiskellut suutelemiseen liittyen, että jos nyt yllättäen tulisi eteen suutelutilanne jonkun vieraan kanssa niin miltä se tuntuisi? Tulisko sellainen ilmassa leijumisen kokemus ja perhosia vatsaan kuin joskus teininä kun ekaa kertaa suuteli kunnolla? Oman kumppanin kanssa suutelu on toki ihanaa, mutta "tuttua" eikä siihen yleensä liitty mitään yllätyksellistä. Mutta siis voisko joku vieras ihminen saada aikaan tuon "teinifiiliksen"? Siis vaikka itse suutelutilanteeseen ei liittyisi mitään vahvaa eroottista latausta? Tämä ihan oikeesti askarruttaa mua, mutta en nyt oikein haluis lähtee imuttelemaan muiden kanssa.

Vierailija
42/55 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2009 tai 2010. Ikää on 37v. Juu, vähän säälittävää, vai?

t. metriletti -77

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä.

Kun suutelee kunnolla niin se tuntuu kuin huimaisi, hengitys kiihtyy ja sydän läpättää, klitassa kihelmöi sekä housut kastuu heti. Kaikki muu unohtuu ja on vaan se hetki. Siihen tarvitsee vain tosi kiinnostavan ja intohimoisen miehen.

Olen nainen 45+

Vierailija
44/55 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:31"]

Semmoista olen joskus pohdiskellut suutelemiseen liittyen, että jos nyt yllättäen tulisi eteen suutelutilanne jonkun vieraan kanssa niin miltä se tuntuisi? Tulisko sellainen ilmassa leijumisen kokemus ja perhosia vatsaan kuin joskus teininä kun ekaa kertaa suuteli kunnolla? Oman kumppanin kanssa suutelu on toki ihanaa, mutta "tuttua" eikä siihen yleensä liitty mitään yllätyksellistä. Mutta siis voisko joku vieras ihminen saada aikaan tuon "teinifiiliksen"? Siis vaikka itse suutelutilanteeseen ei liittyisi mitään vahvaa eroottista latausta? Tämä ihan oikeesti askarruttaa mua, mutta en nyt oikein haluis lähtee imuttelemaan muiden kanssa.

[/quote]Näin viime yönä unta oikein kunnon suudelmasta erään tuttuni kanssa ja unessa alavatsassa alkoi vääntää ja jalat alkoivat täristä. Heräsin tähän ja oloni oli kuin olisin pettänyt miestäni. Saattaisi siis tällainen normaalista poikkeava suudelma saadakin aikaan teinimäisiä olotiloja! Onneksi en uneni mieheen tänään törmännyt, naamani olisi voinut vaihtaa väriä vaikka en enää mikään teinityttönen olekaan - 40 vuotta on ikää. :)

Vierailija
45/55 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on kyllä vähän aikaa..miehen kanssa kyllä pussataan päivittäin, mutta harvemmin tulee annettua kunnon suudelmia. Alkuaikoina kyllä, mutta nykyään ne on sellaisia pusuja ohimennen ja hyvänyön pusut.

Vierailija
46/55 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme ja puoli vuotta. 31v.

Vierailija
47/55 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi. Keväällä baarissa. Tapasin ihanasti suutelevan, minua huomattavasti nuoremman miehen. Tanssittiin ja suudeltiin. Ehkä elämäni parhaiten suuteleva mies. N49

Vierailija
48/55 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noin puoli tuntia sitten. Ikää 22v.
Yhdessä noin pari kuukautta. En haluaisi suudella ketään muita :) Sen verran laatupusuja.

Vierailija
49/55 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla

Vierailija
50/55 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista. Useampi vuosi siitä on. 40v.

Joskus olisi kiva vielä suudella niin että saa pöksyt märiksi.

Vierailija
51/55 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuna. Olen 20v, ja slloin oli kyllä housut märkänä..

Vierailija
52/55 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina, mutta sitä ennen yli vuosi sitten.

Vierailija
53/55 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei seksisuutelemista lasketa (eikä se ole musta sama asia kuin suuteleminen suutelemisen ilosta) niin 3,5 vuotta sitten. Olen naimisissa.

Vierailija
54/55 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 19:24"]

Jos ei seksisuutelemista lasketa (eikä se ole musta sama asia kuin suuteleminen suutelemisen ilosta) niin 3,5 vuotta sitten. Olen naimisissa.

[/quote]

Ja olen 41 vuotta, se unohtui.

Vierailija
55/55 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kymmenen vuotta sitten tai saattaa olla enemmänkin aikaa. Ikää 40 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän