Koska olet suudellut kunnolla viimeksi?
Ei siis mitään pusuja, vaan kunnon suudelma. Minkä ikäinen olet?
Kommentit (55)
Vuonna 2009 tai 2010. Ikää on 37v. Juu, vähän säälittävää, vai?
t. metriletti -77
Syksyllä.
Kun suutelee kunnolla niin se tuntuu kuin huimaisi, hengitys kiihtyy ja sydän läpättää, klitassa kihelmöi sekä housut kastuu heti. Kaikki muu unohtuu ja on vaan se hetki. Siihen tarvitsee vain tosi kiinnostavan ja intohimoisen miehen.
Olen nainen 45+
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:31"]
Semmoista olen joskus pohdiskellut suutelemiseen liittyen, että jos nyt yllättäen tulisi eteen suutelutilanne jonkun vieraan kanssa niin miltä se tuntuisi? Tulisko sellainen ilmassa leijumisen kokemus ja perhosia vatsaan kuin joskus teininä kun ekaa kertaa suuteli kunnolla? Oman kumppanin kanssa suutelu on toki ihanaa, mutta "tuttua" eikä siihen yleensä liitty mitään yllätyksellistä. Mutta siis voisko joku vieras ihminen saada aikaan tuon "teinifiiliksen"? Siis vaikka itse suutelutilanteeseen ei liittyisi mitään vahvaa eroottista latausta? Tämä ihan oikeesti askarruttaa mua, mutta en nyt oikein haluis lähtee imuttelemaan muiden kanssa.
[/quote]Näin viime yönä unta oikein kunnon suudelmasta erään tuttuni kanssa ja unessa alavatsassa alkoi vääntää ja jalat alkoivat täristä. Heräsin tähän ja oloni oli kuin olisin pettänyt miestäni. Saattaisi siis tällainen normaalista poikkeava suudelma saadakin aikaan teinimäisiä olotiloja! Onneksi en uneni mieheen tänään törmännyt, naamani olisi voinut vaihtaa väriä vaikka en enää mikään teinityttönen olekaan - 40 vuotta on ikää. :)
Siitä on kyllä vähän aikaa..miehen kanssa kyllä pussataan päivittäin, mutta harvemmin tulee annettua kunnon suudelmia. Alkuaikoina kyllä, mutta nykyään ne on sellaisia pusuja ohimennen ja hyvänyön pusut.
Oi. Keväällä baarissa. Tapasin ihanasti suutelevan, minua huomattavasti nuoremman miehen. Tanssittiin ja suudeltiin. Ehkä elämäni parhaiten suuteleva mies. N49
Ehkä noin puoli tuntia sitten. Ikää 22v.
Yhdessä noin pari kuukautta. En haluaisi suudella ketään muita :) Sen verran laatupusuja.
En edes muista. Useampi vuosi siitä on. 40v.
Joskus olisi kiva vielä suudella niin että saa pöksyt märiksi.
Vappuna. Olen 20v, ja slloin oli kyllä housut märkänä..
Lauantaina, mutta sitä ennen yli vuosi sitten.
Jos ei seksisuutelemista lasketa (eikä se ole musta sama asia kuin suuteleminen suutelemisen ilosta) niin 3,5 vuotta sitten. Olen naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 19:24"]
Jos ei seksisuutelemista lasketa (eikä se ole musta sama asia kuin suuteleminen suutelemisen ilosta) niin 3,5 vuotta sitten. Olen naimisissa.
[/quote]
Ja olen 41 vuotta, se unohtui.
Ehkä kymmenen vuotta sitten tai saattaa olla enemmänkin aikaa. Ikää 40 vuotta.
Semmoista olen joskus pohdiskellut suutelemiseen liittyen, että jos nyt yllättäen tulisi eteen suutelutilanne jonkun vieraan kanssa niin miltä se tuntuisi? Tulisko sellainen ilmassa leijumisen kokemus ja perhosia vatsaan kuin joskus teininä kun ekaa kertaa suuteli kunnolla? Oman kumppanin kanssa suutelu on toki ihanaa, mutta "tuttua" eikä siihen yleensä liitty mitään yllätyksellistä. Mutta siis voisko joku vieras ihminen saada aikaan tuon "teinifiiliksen"? Siis vaikka itse suutelutilanteeseen ei liittyisi mitään vahvaa eroottista latausta? Tämä ihan oikeesti askarruttaa mua, mutta en nyt oikein haluis lähtee imuttelemaan muiden kanssa.