Koska olet suudellut kunnolla viimeksi?
Ei siis mitään pusuja, vaan kunnon suudelma. Minkä ikäinen olet?
Kommentit (55)
En muista. Olen 32 ja naimisissa jo 15 vuotta.
Pitää siis olla vähintään 30-vuotias tai paremminkin yli 40-vuotias, jotta saa nauttia kiihkeistä suudelmista lähiaikoina, niinkö tämä pitää ymmärtää?
Jos ei seksin aikana suutelua lasketa (ja munkin mielestä se on eri juttu) niin helmikuussa viimeksi. Silloin kyllä kipristeli vatsassa ja pyörrytti kun oli niin ihanaa. Ei ollut mahdollisuutta jatkaa seksiin niin jäi tuohon suuteluun. Ja hyvä niin, mies osasi suudella ihan mielettömän hyvin, mutta mistä sitä tietää millainen räpeltäjä se olisi ollut sängyssä (näin uskottelen itselleni ettei harmita liikaa).
Olen 26.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:31"]
Semmoista olen joskus pohdiskellut suutelemiseen liittyen, että jos nyt yllättäen tulisi eteen suutelutilanne jonkun vieraan kanssa niin miltä se tuntuisi? Tulisko sellainen ilmassa leijumisen kokemus ja perhosia vatsaan kuin joskus teininä kun ekaa kertaa suuteli kunnolla? Oman kumppanin kanssa suutelu on toki ihanaa, mutta "tuttua" eikä siihen yleensä liitty mitään yllätyksellistä. Mutta siis voisko joku vieras ihminen saada aikaan tuon "teinifiiliksen"? Siis vaikka itse suutelutilanteeseen ei liittyisi mitään vahvaa eroottista latausta? Tämä ihan oikeesti askarruttaa mua, mutta en nyt oikein haluis lähtee imuttelemaan muiden kanssa.
[/quote]
Kyllä tulee, voin kokemuksesta sanoa. Siitä vaan kokeilemaan. :)
Luulen, etten enää edes osaa:(
N49
Oman puolison kanssa 4,5vuotta sitten, salarakkaan kanssa 18 päivää sitten.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 12:38"]
Oman puolison kanssa 4,5vuotta sitten, salarakkaan kanssa 18 päivää sitten.
[/quote]
Ikä unohtui: 40v. nainen
Tänään aamulla. 2 ja puol vuotta yhdessä. 21v
Viime viikolla seksin yhteydessä. Teinifiiliksiä en enää tällä iällä ole tuntenut uusien kanssa. Hyviä fiiliksiä kyllä. 40 v.
Niin että sukat pyöri jaloissa noin vuosi sitten, olen sinkku 37v. Senkin jälkeen olen suudellut, mutta eipä oikein tuntunut miltään (väärä ihminen).
Olen 47 ja siitä on aikaa ainakin 20 vuotta.
Sunnuntaina ennen kuin kihlattu lähti toiselle paikkakunnalle. 21 v
Noin kolme vuotta sitten kesällä. Olen 32-vuotias nainen.
Äh, meilläkin on vaan semmosia tylsiä pusuja. Kunnon suudelmia on vaan seksin merkeissä. Pusuja jaetaan aamulla, kun taas nähdään, muutama päivän mittaan ja illalla.
Voi, mäkin haluisin pussailla taas semmoisia ekoja pusuja. Meillä yleensä suudelmat on semmoisia kiihkon sekaisia ( ei valittamista siis ), mutta olisi ihana käpertyä sohvalle ja suudella, ihan rauhassa ja oikein kunnon suudelmia. Saiskohan niitä perhosia taas, vaikka ihan ton oman ukon kanssa suutelis tuollai ? :)
En tällä vuosituhannella, ehkä joskus 1990-luvulla, muistaakseni.
50v
Sunnuntaina 19.10. otettiin miehen kanssa kunnon suutelosessio ja johti etiäpäinkin...
Ikää on nyt 42 v ja mies lähti viikoksi duunireissuun, hiton iso ikävä! 21 vuotta yhdessä. Niin on rakas edelleen, skype sessiota taas odottelen tälle illalle.
Ihan kohta tulee 10 vuotta. Olen 25 v. Surullista...