Pojat haluavat korvareiät
Minkä ikäisille lapsille olette antaneet luvan ottaa korvareiät. Mun 7 ja 9 v pojat ovat nyt yhden kuukauden kinunneet korvakoruja, mut en ole vielä antanut lupaa. Minkä ikäsenä teidän muiden pojat ovat saaneet omansa ja ovatko olleet tyytyväisiä. Ja ei en ole kasvattamassa heistä homoja, mun mielestä on ihan heteroidenkin puuhaa, jos se homokortti nyt joltain lentää ;)
Kommentit (18)
Lasten ikätovereilla pojilla on myös, että ei vissiin ole ihan täysin absurdi ajatus enää näin vuonna 2014.
Korvikset sopii kun ollaan kouluiässä mielestäni, joten poikasi ovat mielestäni jo kyllin vanhoja.
Håmåjen hommaa. Mekot päälle myös.
Itse hommasin reijät 13 vai 14 vuotiaana.
-m77-
Meillä on ikäraja (sekä tytöllä että pojalla) 15v. Sitten saavat korvikset jos haluavat.
Meillä tyttö sai 11v ja poika 12v, tosin poika siis ei ollut tuota aikasemmin kinunnut. Odotutin molempia 3kk ja katsoin haluaako vielä senkin jälkeen, ja katsoin että molemmat olivat kykeneväisiä hoitamaan hygienia-asiat yms.
Miksi ikäraja poikkeaisi siitä mikä se on tytöillä? Useimpien mielestä lapsen pitää olla vähintään 7 v jotta saa reiät.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 15:38"]
Miksi ikäraja poikkeaisi siitä mikä se on tytöillä? Useimpien mielestä lapsen pitää olla vähintään 7 v jotta saa reiät.
[/quote]
Usein näkee ihan pk ikäisiä ja vauvoja tyttöjä, joilla on korvikset. Ehkä siksi?
Siis millainen 7 v. poika kinuaa korviksia?!! Onko poikien isälläkin korvakorut?
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 15:45"]
Siis millainen 7 v. poika kinuaa korviksia?!! Onko poikien isälläkin korvakorut?
[/quote]
Ihan tavallinen poika, eikä isälläkään ole korviksia. Ja itseasiassa tämä 7v on puhunut jo pidempään asiasta kuin 9v.
Mulla on itse orjarenkaat molemmissa korvissa, ja poika saa korut heti kun sellaisia pyytää. Homottelijat homottelee, fiksut ymmärtää että ihmiset tykkää erilaisista asioista. Yhtä absurdia väittää ettei poika voi pitää korviksia kuin ettei tyttö/nainen voi pitää housuja. Tietysti jos ei kykene näkemään kuin oman maailmankuvansa mukaan niin mikäs siinä. Aika säälittävää tosin.
[/quote]
Miten niin millainen? Meillä on kolme poikaa, joista kahdella on korvakorut. Isällään ei ole. Ihan tavallisia poikia ovat. Missä päin te asutte jos noin omituiselta poikien korvakorut tuntuu?
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 15:50"]
[/quote]
Miten niin millainen? Meillä on kolme poikaa, joista kahdella on korvakorut. Isällään ei ole. Ihan tavallisia poikia ovat. Missä päin te asutte jos noin omituiselta poikien korvakorut tuntuu?
[/quote] Minkä ikäisinä saivat ja ovatko olleet tyytväisiä valintaansa?
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 15:59"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 15:50"]
[/quote]
[/quote] Minkä ikäisinä saivat ja ovatko olleet tyytväisiä valintaansa?
[/quote]
Alle 10-vuotiaina molemmat, en muista tarkkaan. On ne tyytyväisiä olleet, ei ainakaan ole halunneet ottaa pois.
Kouluikäiselle pojalle antaisin laitattaa, kuten tytöllekin. Osaavat jo itse suihkussa huuhdella reiät. Jalkapalloilijoista ja laulajista ottavat mallia, siellä on ihan heteroillakin timanttikorvikset molemmissa korvissa. Ei sillä, että homomies olisi yhtään sen huonompi. Mammat, eletään 2010-lukua.
Musta tuntuu, että poikien korvareikiä vastustetaan nykyään enemmän kuin olin pentu kasarilla. Silloin oli vaan tärkeää, ettei laiteta pelkästään oikeaan korvalehteen. Joko molempiin tai vasempaan.
Mä olen opastanut omia muksuja samoin sukupuoleen katsomatta. ekan kerran kun vinkuu sanon, että harkitaan... jos ei puolen vuoden sisään pyydä uudestaan, niin annan olla. Pojat eivät ole palanneet vielä asialle. Tyttäret ovat, hanakastikin.
Sanot, että se on homojen hommaa! Sinun mielipiteesi ei ole = lasten ikätovereiden
Ai, niin ja vielä tilanteeseen sopiva hymiö viestin loppuun.