Mistä tietää, ettei ole raskaana?
Kuukautiset oli äsken, normaalin runsaat, mutta vatsassa tuntuu oudolta ja lisäksi aamulla nousi vatsahapot suuhun. Alan epäillä, että olenko sittenkin raskaana.
Kommentit (60)
Koska tili näyttää kohta nollaa, jos ostan testin joka kerralla kun epäilen olevani raskaana. -ap
Käytä ehkäsyä. Tee testi vasta kun ei tule menkkoja. Ja jos vatsasi alkaa menkoista huolimatta kasvamaan, olet joko raskaana tai syöt liikaa.
Pitäiskö sun käyttää ehkäisyä, vai käykö sekin kukkarolle?
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 16:00"]
Koska tili näyttää kohta nollaa, jos ostan testin joka kerralla kun epäilen olevani raskaana. -ap
[/quote]
Niin ajattelit sitten että tältä palstalta se selviää. Mä väitän, että sä olet raskaana. Nyt jännittää.
Minulla on raha-asiat paremmassa jamassa kuin miehellä. Suomeksi sanottuna elätän miestä, niin en pahemmin mieheltä ala rahaa pyytämään. -ap
Olen lukenut, että kuukautiset voi olla, vaikka olisi raskaana niin tottakai sitä alkaa hermoilemaan jos on mitään oireilua. Voiko olla RUNSAAT kuukautiset 5-6 päivää ja SILTI olla raskaana? Jos on normaalisti niukat kuukautiset niin siitä olen lukenut, että paljon mahdollista, tai jos vuodon määrässä tapahtuu muutoksia runsaasta niukkaan niin voi olla. -ap
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 16:27"]
Olen lukenut, että kuukautiset voi olla, vaikka olisi raskaana niin tottakai sitä alkaa hermoilemaan jos on mitään oireilua. Voiko olla RUNSAAT kuukautiset 5-6 päivää ja SILTI olla raskaana? Jos on normaalisti niukat kuukautiset niin siitä olen lukenut, että paljon mahdollista, tai jos vuodon määrässä tapahtuu muutoksia runsaasta niukkaan niin voi olla. -ap
[/quote]
Ei voi. Et ole raskaana. Kerää vaikka pulloja ja osta 6€ raskaustesti jos et usko.
S marketista saa 2 testiä ja paketti maksaa 2€ on joo köyhää jos ei ole yhtä euroa kuussa testiin.
No näin toivoisin ja yritän järkeillä itselleni, ettei taida kovin todennäköistä olla. Mistä sais 40-60 ehjää pulloa muutaman päivän sisällä? Parhaimmillaan olen löytänyt 25, joista puolet ei kelvannu edes palautukseen. Sain kiertää perjantaiyönä varmaan kolme tuntia, että löysin edes nuo. -ap
Mikä merkki maksaa 2 €??? Halvimmat testit, mitä olen nähnyt on ollu nimenomaan jotain 6 €. -ap
Ei ole varaa raskaustestiin? Kysymyksessä ei taida olla toivottu raskaus. Kun ihminen haluaa lapsen, sIlloin yleensä varaudutaan myös lapsensa elättämiseen ja tulotason pitäisi olla kunnossa.
No ei todellakaan ole toivottu, jos ei ole vielä tullut selväksi... -ap
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 16:23"]Minulla on raha-asiat paremmassa jamassa kuin miehellä. Suomeksi sanottuna elätän miestä, niin en pahemmin mieheltä ala rahaa pyytämään. -ap
[/quote] Miksi panet jos ei ole varaa ostaa raskaustestiä? Miten elättäisit lapsen?
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 16:20"]No kun meillä on kyllä ehkäisy on käytössä, mutta kävi ovulaation aikaan vahinko, ettei kumia ollut koko ajan päällä, mutta mies ei lauennut sisään. Sen vuoksi alkoi epäilyttää.
Vauva ei ole vielä toistaiseksi suunnitelmissa. E-pillereitä tai hormoniehkäisyä en voi käyttää, runsaat kuukautiset sulkee pois kuparikierukan. Kai ne minipillerit sitten lasten jälkeen, jos ei ole ongelmia niiden suhteen, mutta nyt mennään kortsulinjalla. -ap
[/quote]
Ei se ole mikään vahinko ettei VIITSI käyttää kondomia KOKO yhdynnän ajan.
Yksi hyvä tapa on tarkistaa onko mies vai nainen
Jos n. 9 kuukauden päästä synnytä lapsen, olet ollut raskaana.
No kun meillä on kyllä ehkäisy on käytössä, mutta kävi ovulaation aikaan vahinko, ettei kumia ollut koko ajan päällä, mutta mies ei lauennut sisään. Sen vuoksi alkoi epäilyttää.
Vauva ei ole vielä toistaiseksi suunnitelmissa. E-pillereitä tai hormoniehkäisyä en voi käyttää, runsaat kuukautiset sulkee pois kuparikierukan. Kai ne minipillerit sitten lasten jälkeen, jos ei ole ongelmia niiden suhteen, mutta nyt mennään kortsulinjalla. -ap
Ajan kanssa tämäkin mysteeri selviää, älä hoppuile turhasta. Pyydä raskaustestiin rahaa mieheltä, vai oliko tämä randomipano?
Miks tällä palstalla kysytään melkein joka päivä, että voinko olla raskaana . Miksei ihmiset tee raskaustestiä?