Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, ettei ole raskaana?

Vierailija
22.10.2014 |

Kuukautiset oli äsken, normaalin runsaat, mutta vatsassa tuntuu oudolta ja lisäksi aamulla nousi vatsahapot suuhun. Alan epäillä, että olenko sittenkin raskaana.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tällä palstalla kysytään melkein joka päivä, että voinko olla raskaana . Miksei ihmiset tee raskaustestiä?

Vierailija
42/60 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tili näyttää kohta nollaa, jos ostan testin joka kerralla kun epäilen olevani raskaana. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä ehkäsyä. Tee testi vasta kun ei tule menkkoja. Ja jos vatsasi alkaa menkoista huolimatta kasvamaan, olet joko raskaana tai syöt liikaa.

Vierailija
44/60 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun käyttää ehkäisyä, vai käykö sekin kukkarolle?

Vierailija
45/60 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 16:00"]

Koska tili näyttää kohta nollaa, jos ostan testin joka kerralla kun epäilen olevani raskaana. -ap

[/quote]

Niin ajattelit sitten että tältä palstalta se selviää. Mä väitän, että sä olet raskaana. Nyt jännittää.

Vierailija
46/60 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on raha-asiat paremmassa jamassa kuin miehellä. Suomeksi sanottuna elätän miestä, niin en pahemmin mieheltä ala rahaa pyytämään. -ap

Vierailija
47/60 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut, että kuukautiset voi olla, vaikka olisi raskaana niin tottakai sitä alkaa hermoilemaan jos on mitään oireilua. Voiko olla RUNSAAT kuukautiset 5-6 päivää ja SILTI olla raskaana? Jos on normaalisti niukat kuukautiset niin siitä olen lukenut, että paljon mahdollista, tai jos vuodon määrässä tapahtuu muutoksia runsaasta niukkaan niin voi olla. -ap

Vierailija
48/60 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene verikokeeseen

Vierailija
49/60 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 16:27"]

Olen lukenut, että kuukautiset voi olla, vaikka olisi raskaana niin tottakai sitä alkaa hermoilemaan jos on mitään oireilua. Voiko olla RUNSAAT kuukautiset 5-6 päivää ja SILTI olla raskaana? Jos on normaalisti niukat kuukautiset niin siitä olen lukenut, että paljon mahdollista, tai jos vuodon määrässä tapahtuu muutoksia runsaasta niukkaan niin voi olla. -ap

[/quote]

Ei voi. Et ole raskaana. Kerää vaikka pulloja ja osta 6€ raskaustesti jos et usko.

Vierailija
50/60 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

S marketista saa 2 testiä ja paketti maksaa 2€ on joo köyhää jos ei ole yhtä euroa kuussa testiin.

Vierailija
51/60 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin toivoisin ja yritän järkeillä itselleni, ettei taida kovin todennäköistä olla. Mistä sais 40-60 ehjää pulloa muutaman päivän sisällä? Parhaimmillaan olen löytänyt 25, joista puolet ei kelvannu edes palautukseen. Sain kiertää perjantaiyönä varmaan kolme tuntia, että löysin edes nuo. -ap

Vierailija
52/60 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä merkki maksaa 2 €??? Halvimmat testit, mitä olen nähnyt on ollu nimenomaan jotain 6 €. -ap

Vierailija
53/60 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa raskaustestiin? Kysymyksessä ei taida olla toivottu raskaus. Kun ihminen haluaa lapsen, sIlloin yleensä varaudutaan myös lapsensa elättämiseen ja tulotason pitäisi olla kunnossa. 

Vierailija
54/60 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole toivottu, jos ei ole vielä tullut selväksi... -ap

Vierailija
55/60 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 16:23"]Minulla on raha-asiat paremmassa jamassa kuin miehellä. Suomeksi sanottuna elätän miestä, niin en pahemmin mieheltä ala rahaa pyytämään. -ap
[/quote] Miksi panet jos ei ole varaa ostaa raskaustestiä? Miten elättäisit lapsen?

Vierailija
56/60 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 16:20"]No kun meillä on kyllä ehkäisy on käytössä, mutta kävi ovulaation aikaan vahinko, ettei kumia ollut koko ajan päällä, mutta mies ei lauennut sisään. Sen vuoksi alkoi epäilyttää.

Vauva ei ole vielä toistaiseksi suunnitelmissa. E-pillereitä tai hormoniehkäisyä en voi käyttää, runsaat kuukautiset sulkee pois kuparikierukan. Kai ne minipillerit sitten lasten jälkeen, jos ei ole ongelmia niiden suhteen, mutta nyt mennään kortsulinjalla. -ap
[/quote]

Ei se ole mikään vahinko ettei VIITSI käyttää kondomia KOKO yhdynnän ajan.

Vierailija
57/60 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvä tapa on tarkistaa onko mies vai nainen

Vierailija
58/60 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos n. 9 kuukauden päästä synnytä lapsen, olet ollut raskaana.

Vierailija
59/60 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun meillä on kyllä ehkäisy on käytössä, mutta kävi ovulaation aikaan vahinko, ettei kumia ollut koko ajan päällä, mutta mies ei lauennut sisään. Sen vuoksi alkoi epäilyttää.

Vauva ei ole vielä toistaiseksi suunnitelmissa. E-pillereitä tai hormoniehkäisyä en voi käyttää, runsaat kuukautiset sulkee pois kuparikierukan. Kai ne minipillerit sitten lasten jälkeen, jos ei ole ongelmia niiden suhteen, mutta nyt mennään kortsulinjalla. -ap

Vierailija
60/60 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa tämäkin mysteeri selviää,  älä hoppuile turhasta.  Pyydä raskaustestiin rahaa mieheltä, vai oliko tämä randomipano?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän