Tahdon olla posliini mut miten saan ihoni kestämään??
Oon nyt taistellut karvojeni kanssa melkein vuoden, kokeiltu on sheivausta, kylmävahaliuskoja, ihokarvanpoistovoidetta ja nyppimistä pinseteillä... Mutta miksi ihooni tulee ällöttäviä näppyjä joista osa kuten finnejä. Häpyhuulten iho kestää hyvin mut näpyt tulee ylemmäs. Mistä johtuu, miten saan ne pois? Nyppimisen ensin ihoni näytti kestävän mutta näppylät tulikin viikkoa myöhemmin. Välillä on pakko antaa karvojen kasvaa, näppylät lähtee niin pirun hitaasti poiskin... Tottuuko iho jos vain sitkeästi esim. ajelen? Voiko kyseessä olla joku tulehdus johon tarvitaan järeämpää hoitoa kuin kortisoonivoidetta jota oon välillä laittanut? Onko kellään kokemusta tällaisesta, apuja kaivataan!!
Kommentit (4)
Käytin pari tuubia muutama vuosi sitten, ja sen jälkeen näpyt ovat kadonneet. Sheivaan 2-3 kertaa viikossa. Rutiinin omaisesti tarkasti ihan kaikki pois.
Mitäs höyliä pidätte hyvinä tähän hommaan vai onko sillä merkitystä? Kannattaisiko ihoa kuoria sheivaamisen jälkeen tms? Kiitos sinkkivoide vinkistä, pitänee testata josko auttaisi...
halpis höylillä mulla menee iho ja venukset sun eivät mulla toimi sen kummemmin .
Kokeile Septidiniä desinfioimiseen. Joskus käytän tavallista kasvovettäkin, jos ei ole Septidiniä tarjolla. Ja ne ilmakylvyt karvanpoiston jälkeen, iho tykkää :)