Käytättekö te hameita ja mekkoja arkena?
Itse en käytä, hameita en edes omista ja muutama mekko juhliin löytyy. Eivät vain sovi minulle, kamalan paksut reidet ja hameiden kanssa ihan korostuu. Farkut on jokapäivä
Kommentit (24)
Käytän toki. Sekä pitkiä että lyhyitä, hameita ja mekkoja.
Kesällä käytän ihan päivittäin ja talvella silloin tällöin paksujen sukkahousujen kanssa. Piristää pukeutumista. Tyhmää käyttää vain juhlissa.
Hameiden kanssahan ne reidet nimenomaan jää piiloon, kun taas housuissa jalkojen kaikki muodot loistaa armotta. :D
- myös löllöreisi, en pukeudu muihin kuin hameisiin ja mekkoihin.
Käytän hameita ja mekkoja, pitkiä ja lyhyitä. Nyt kun olen raskaana, käytän lähes pelkästään mekkoja töissä. Ja ehdottomasti mekon kanssa sukkahousut, ei leggingssejä! Minusta mekot sopivat raskausvatsan kanssa paremmin kuin mammahousut.
Käytän joka päivä. Mieluiten polvipituisia, jolloin jalat näyttävät hyviltä.
Talvella vähemmän, kesällä aina, kun pystyn. Mihinkään juhliin en osaa mennä housuissa, tuntuvat liian arkisilta.
Oisko kellään linkata kivaa nettikauppaa, vai mistä yleensä ostatte mekot/hameet?
Hame sopii hyvin kaikille naisille. Turha väittää vastaan. Ilmassa selittelyn makua..
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Hame sopii hyvin kaikille naisille. Turha väittää vastaan. Ilmassa selittelyn makua..
mies53v
Sulle sopii vaan potkuhousut trolli.
Käytän ympäri vuoden. Mielestäni polvipituinen mekko on ylivoimaisesti mukavin vaatekappale mitä on olemassa.
En käytä, koska vihaan sukkahousuja.
Käytän vain hameita ja mekkoja. Oon käyttänyt aina. Joskus teininä oli muutamat farkut, mutta olivat epämukavat. Joskus nuorena oli parit fjällrevenin reisitaskuhousut, sellaiset vois ehkä taas laittaa
Marjametsällä ja halkohommissa käytän verkkareita ja collegehousuja tietysti
Harvoin käytän housuja, siispä lähes aina mekko tai hame. Viihdyn niissä paremmin kuin housuissa.
N27
Jos työpaikka on arkea, niin lähes aina.
Vierailija kirjoitti:
Oisko kellään linkata kivaa nettikauppaa, vai mistä yleensä ostatte mekot/hameet?
Kirppiksiltä löytyy, livekirppiksiltä siis. Netttikirppiksiltä en huonojen kokemusten vuoksi vaatteita enää ikinä osta. Zalandolta kuulemma löytyy hyvin, itse ostan harvemmin uutena mitään kun oon pihi ja saita ja kitsas. Zizzin -70% aleen tosin sorruin vasta, ostin jotain 120 eurolla ja jouduin palauttamaan puolet, kun ihan omituisen värisiä ja mallisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Sulle sopii vaan potkuhousut trolli.
Naisille hamepakko. Kannatan..
mies53v
Pitääkö sut sovinistihullu taas täältäkin ilmiantaa.
Kyllä, ympäri vuoden. Mulle pitkä hame/mekko on maailman mukavin vaate.