Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppisellä naisella oma huone kotona, kuin teinillä, onko normaalia?

Vierailija
11.09.2021 |

Mitä mieltä, että yli nelikymppisellä parisuhteessa olevalla, miehensä kanssa yhdessä asuvalla naisella pitää olla oma huone, kuin jollain teinillä, jossa sitten lojuu ovi kiinni tuntikausia makoillen sängyssä musiikkia kuunnellen ja älypuhelimella netissä surffaillen. Jos on asiaa hänelle niin pitää huudella tai mennä oven raosta sanomaan (esim kun ruoka valmista, sauna kuumana) usein vielä yöpöydällä energiajuomatölkkejä ja (pari)sängyssä karkkipussia tai muita herkkuja. Usein kyllästyneen tai vihaisen oloinen, kun häiritään. Parisängyssä nukkuu yksin huoneessaan yöt. Sängyllä yleensä niin paljon rojua, ettei sinne puoliso mahtuisikaan. Ei pahalla, mutta onko tämä normaalia yli nelikymppisen naisen käytöstä?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole normaalia!! Jos nainen ja mies rakastavat toisiaan, he haluavat nukkua lähekkäin. Miten tuollaista omaan huoneeseen linnoittautunutta naista voi mies edes lähestyä? Todella sairas kuvio, suurin syy että asuvat yhdessä on varmasti raha.

Vierailija
22/57 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma huone, jossa säilytän tavaroita, nukun, opiskelen, teen töitä, syön herkkuja ja surffailen netissä musaa kuunnellen. Vietän myös aikaa olkkarissa miehen ja kissojen kanssa. Lapsia ei ole.

Olen 39-vuotias nainen ja minusta tässä ei ole mitään outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alankin heti suunnitella omaa naisluolaani 😍

Vierailija
24/57 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko toi parisuhde? Itse köllin mielummin miehen kyljessä kuuntelemassa musiikkia ja karkkia syöden. Pelaan kännykällä tai katson netflixiä. Mikäs sen ihanampaa kuin oma puoliso siinä lähellä ♥️♥️ 15v naimisissa ollut 47v pariskunta

Mä taas en ikinä haluaisi parisuhdetta jossa toinen haluaisi koko ajan olla kiinni mussa, siinä tuntuisi tukehtuvansa. Oma huone olisi kyllä kiva, että saisi joskus olla ihan omissa oloissaan.

Saadaan molemmat ihan tarpeeksi myös tilaa itsellemme. En tarvitse siihen kuitenkaan omaa huonetta. Ollaan sitäpaitsi 2-3vk kuukaudessa erossa työmatkojen takia.

Vierailija
25/57 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 60 ja tälläkin hetkellä omassa huoneessani, täällä minulla on läppäri ja työpöytä. Sänkyä ei ole, mutta hankinnassa on ihana laiskanlinna, jalkarahi ja lukulamppi. Seiniä peittävät kirjahyllyt, muuten hankkisin videotykin voidakseni katsoa elokuvat seinälle heijastettuina.

Miehellä on myös oma huone ja lisäksi verstas on täysin hänen valtakuntaansa.

Vierailija
26/57 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole normaalia!! Jos nainen ja mies rakastavat toisiaan, he haluavat nukkua lähekkäin. Miten tuollaista omaan huoneeseen linnoittautunutta naista voi mies edes lähestyä? Todella sairas kuvio, suurin syy että asuvat yhdessä on varmasti raha.

Meillä mies kuorsaa siihen malliin, että ei onnistu yhdessä nukkuminen. Oma huone oltava.

Vierailija
27/57 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa menee äärimmäisen huonosti,

kulissisuhde.

Vierailija
28/57 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes asua yhdessä, jos haluaa pääsääntöisesti olla yksin omassa rauhassa?

Vierailija
29/57 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka siitä oven läpi huutelee? Mies vai anoppi?

Vierailija
30/57 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on.

Vierailija
31/57 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se naisen puoliso nukkuu? Onko hänellä myös oma huone? Ja kuka sinä olet, jos vietät aikaa heidän kotonaan ja laitat ruokaa siellä?

Se on sen miehen äiti.

Ko nainen ei jaksa tuppautuvaa anoppia/anoppikokelasta ja vetäytyy siksi omaan soppeensa, kun tämä on paikalla säätämässä.

Vierailija
32/57 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Euroopassa, mm. Espanja, Italia, ihan normaalia

Vierailija
33/57 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme omaa huonetta ja oma keittiö siihen päälle!

Nih!

Vierailija
34/57 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes asua yhdessä, jos haluaa pääsääntöisesti olla yksin omassa rauhassa?

Aikuisilla ihmisillä on muutakin tekemistä kuin nyhjätä vierekkäin valveillaoloaikansa. Arkisin tehdään töitä. Vaikka työskentelen lähes täysin etänä kotoa käsin, niin en minä silti voi mieheni kanssa kiehnätä vaan ovi on kiinni jotta voin tehdä rauhassa töitä ja osallistua palavereihin.

Tällä hetkellä mies tekee verstaassa jotain omaa projektiaan. Illalla tulee kuulemma lentopalloa, mitä hän aikoo katsoa. Minä katselen omalta koneeltani jonkun leffan ja teen käsitöitä.

Kyllä meille silti jää aikaa myös jutella ja olla yhdessä.

Vierailija
35/57 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on oma makuuhuone, oma työhuone ja oma leikkimökki (puutarhavajana). Miehelläni on oma makuuhuone ja autotalli, jossa ei ole autoa, vaan man cave. Repikää siitä.

Mitä pitää repiä?

Eikohän sinunlaisesi nälvijä jotain keksi!

Kuulostaa kivalta toi leikkimökki! Pitänee sosialisoida sellainen, jahka lapseni kasvaa…

Vieläkö mahdut leikkimökkiin?

:D

Vierailija
36/57 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma huone, jossa pelikone kahdella näytöllä, kaksi isoa sähköpöytää, jotta voi välillä seistä ja toisella pöydällä voin tehdä vaikka palapeliä, löhötuoli, stereot. Toki siellä voi tehdä etätöitäkin, mutta töihin menen joka aamu siitä huolimatta. Ikää rapiat 50 v.

Vierailija
37/57 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos mies kuorsaa ja nainen ei voi sen takia nukkua yöllä, niin on oltava oma makuuhuone. On kuulemma yleinen ongelma, että mies kuorsaa kuin palosireeni öisin. Minäkin kuulemma kuorsaan välillä (olen siis nainen) enkä halua senkään häiritsevän.

Silti voi haluta olla parisuhteessa miehen kanssa, vaikka onkin eri (makuu)huoneet.

Vierailija
38/57 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on omat huoneet. Tänään on käyty yhdessä syömässä, rakasteltu kolme kertaa, illalla varmaan ainakin neljäs kerta, ehkä viideskin kerta. Omissa huoneissakin olemme ehtineet olla. Nyt lähdemme juoksemaan 10 kilsaa ja sit saunaan ja uimaan.

Heippa!

Vierailija
39/57 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus alkaisin seurustella ja muuttaisin miehen kanssa yhteen, haluaisin todellakin että mulla on oma huone, missä on mun lempitavaroita, maalaus- ja piirustustarvikkeet, kauneuspöytä ym. Sellainen huone mihin pääsee rauhoittumaan omaan maailmaan. Toki miehelläkin saa olla oma huone jos sellaisen haluaa.

N27

Vierailija
40/57 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kolme omaa huonetta ja oma keittiö siihen päälle!

Nih!

Miehellä on omansa (siis kolmio), se jäi sanomatta kun pidin itsestään selvänä, että tajusitte.

😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi