En uskalla mennä verkkopankkiin
Pelkään että tili vähissä enkä pystyisi maksamaan laskuja :( Tsempatkaa
Kommentit (3)
Kakkonen jatkaa vielä:
kun olin saanut sovittua isolle laskupinolle maksuajat, otin tavaksi käydä verkkopankissa joka toinen päivä. Pysyin tarkkaan kärryillä siitä mitä tilillä on rahaa. Lisäksi siirryin kauppareissuilla käteisen käyttöön pitkäksi aikaa.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 12:43"]
Mä olen ollut samassa tilanteessa. Mutta se tunne kun sen verkkopankin avaa ja saa maksettua edes sen yhden laskun, on hyvä. Hyvälle se ei tunnu ja paskemmalle tuntui soitella niille toisille joiden laskuja ei pystynyt maksamaan, mutta kun oli senkin tehnyt, oli kevyempi olo. Varsinkin jos sai sovittua jonkun isomman laskun vaikka kahteen erään. Kun useimmin se laskun lähettäjä on myötämielinen maksujärjestelyjenkin suhteen jos osoitat myös pystyväsi maksamaan ne laskut.
[/quote]
Kiitos tsemppisanoista! Uskalsin viimein mennä sydän hakaten ja sain jonkun laskun maksettua. Vielä muutama lasku odottaa ja sit onkin tili tyhjä. Täytyy nostaa jäljellä olevaa opintolainaa ja yrittää keksiä töitä jostain.
ap
Mä olen ollut samassa tilanteessa. Mutta se tunne kun sen verkkopankin avaa ja saa maksettua edes sen yhden laskun, on hyvä. Hyvälle se ei tunnu ja paskemmalle tuntui soitella niille toisille joiden laskuja ei pystynyt maksamaan, mutta kun oli senkin tehnyt, oli kevyempi olo. Varsinkin jos sai sovittua jonkun isomman laskun vaikka kahteen erään. Kun useimmin se laskun lähettäjä on myötämielinen maksujärjestelyjenkin suhteen jos osoitat myös pystyväsi maksamaan ne laskut.