Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erosin juuri miesystävästäni.. Miten selvitä?

Vierailija
22.10.2014 |

Antakaahaan nyt niitä hyviä vinkkejä. Kuinka saada elämä taas raiteilleen? Tuntuu niiin pahalta että en oikeen edes jaksa ymmärtää asiaa, vaikka toki tiedostan että totta se on. Kunpa tää oiskin vaan pahaa unta

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on niin paljon enemmän kuin jotkin typerät miehet!

Vierailija
2/6 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä. Aikaa se vaatii, mutta kunhan jaksat taistella, jonain päivänä huomaat olevasi taas onnellinen. Lupaan. Ja hae ammattiapua, jos siltä tuntuu. Voimia ♡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!:)

Ap

Vierailija
4/6 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin erosin joitain päiviä sitten. Ne ekat päivät olivat aivan hirveät, en nukkunut enkä syönyt. Mitään en jaksanut, joko itkin tai makasin apaattisena. Alkoi kuitenkin hiljalleen helpottaa, juttelin paljon kavereiden kanssa ja tapailinkin heitä. Minua ainakin helpotti se, etten ole ollut kokonaan yksin ajatusteni ja ahdistukseni kanssa. Vaikka minun tapauksessani ero oli minun aloitteestani, kyllä se silti sattui.

Vierailija
5/6 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman läpikokeneena voin sanoa että ajan kanssa helpottaa. Älä ihmettele jos tunteet "jojoilevat" eli hyvä jakson jälkeen voi tulla huonompia, mutta nekin tasaantuvat pikkuhiljaa. Joku päivä lopulta sitten huomaat että fiilis onkin hyvä. Kyllä se siitä!

Vierailija
6/6 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sinullekin 5! Tosiaan, pitää vain pitää itsensä liikkeellä ja koittaa puhua. Vaikka puhuminen on kyllä mulle vaikeaa..

Ap