16v eikä muidenkaan naisten pitäisi kävellä yöllä ulkona.
Kun lukee uutisia kuinka nainen on yritetty raiskata/raiskattu yöllä kävellessään ulkona, tulee mieleen että oma vikansa. Miksi kulkee öiseen aikaan yksin muualla kuin kadulla jossa muitakin kulkijoita "turvana".
Minä en ole rohkaissut nuoria öiseen kulkemiseen kavereilta kotiin, kieltänyt.
Ja, jos on varaa juoda ravintolassa, on varaa taksimaksuun kotimatkaa varten.
Kommentit (16)
Heh, hauska trolli. Ruokkijoita oikein parveilee...
Täytyykö minun nyt sitten lopettaa yövuorot tai peräti heittäytyä kokonaan työttömäksi?
Typerää kuvitella, että naiset kulkisivat öisin vain baarista kotiin.
Naisilla pitäisi olla ulkona liikkuessaan vaatetus, joka herättää mahdollisimman vähän miesten huomiota. Ruumiin muodot peittävä kaapumainen vaate, hiukset peittävä huivi, ehkä myös kasvotkin on syytä piilottaa. Yksin ei myöskään kannata liikkua, vaan olisi hyvä olla miespuolinen sukulainen turvana.
Mä oon aika monta kertaa kävelly neljältä yöllä 5-6km kaverilta kotiin. Mitään ei oo käyny.
Varmaan sinusta olisi mukavaa, jos vielä kaikki pukeutuisivat kaapuun ja huntuun, joka peittää kasvotkin? Ja raiskatuksi voi tulla päiväsaikaankin, niin pysyisivät vain kotonaan, niin eivät muut miehet kuin omat pääsisi raiskaamaan? Ääliö.
Minä juuri rakastan etenkin pimeitä, syksyisiä, keskiyön lenkkejä yöllä. Niin hiljaista, rauhallista, ja pimeää. Saatan viikonlopuisin lähteä lenkille jopa kahden maissa yöllä, eikä koskaan ole tullut mtn ongelmia. Alkoholia tms en käytä, mutta juoksen - ja lujaa. t. 16v
No niin, tullaan asian ytimeen. Olemmeko me kaikki vapaata riistaa?
Saako sinut ryöstää jos kuljet kalliissa vaatteissa ja houkuttelet siksi varkaita?
Saatko varastaa kaupasta? Sehän on kauppiaan vika jos ei älyä laittaa tarpeeksi hälyjä, palkata vartijoita, turvakameroita jne. Vai mitä?
Saatko tunkeutua toisen kotiin, jos asukas ei älyä laittaa tarpeeksi hyviä lukkoja ja häyttimiä? Jnejne.
Lähdettäisiinkö nyt kuitenkin siitä että olemme vapaan maan vapaita kansalaisia ja meille kuuluu koskemattomuus niin yöllä kuin päivällä. Pian me kuulkaas kuljetaan täällä burkhissa, jos ruvataan pelkäämään :(
Eikä varmaan miestenkään sitten? Surullista mihin suomi on menossa :( Rikollisuus on ilmeisesti lisääntynyt liian lievien tuomioiden takia. Ja ehkä jopa jotkut poliitikoista ovat vaikuttaneet esimerkillään tähän. Tuleekohan jossain vaiheessa niin ettei kenenkään ole hyvä kulkea edes päivisin ulkona ilman että on aseistautunut jollain pippurisumutteella? Meidän pitää vaan jokaisen nyt alistua siihen että suomi muuttuu niin vaaralliseksi paikaksi, ettei ulkona tosiaan uskalla enää kukaan kulkea, varsinkaan yksin. Ja ruveta pomppimaan rikollisten pillin mukaan. Ja se joka ulos menee, se on sen oma syy jos vaikka ammutaan? Suorastaan itsemurha mennä ulos kohta?
Miehille ulkonaliikkumiskielto klo 20 alkaen, niin johan loppuu raiskaukset.... ai ei vai?
Valitettavasti myös niitä huntupäisiä naisia raiskataan. Sivistysvaltion mittari on se kuinka niitä heikompia kohdellaan, naisia ja lapsia. Siinä ei paljon rätit auta jos miehet on idiootteja.
En kyllä itse myöhään yksin liiku, enkä suosittele sitä kenellekään.
Miten musta tuntuu että jos mä nyt kalpeana blondina vetäisin kaavun päälleni, herättäisin vaan enemmän jokaisessa ihmisessä huomiota kun vaikka farkuissa ja neuletakissa O.o
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 12:57"]
Miten musta tuntuu että jos mä nyt kalpeana blondina vetäisin kaavun päälleni, herättäisin vaan enemmän jokaisessa ihmisessä huomiota kun vaikka farkuissa ja neuletakissa O.o
[/quote]
Kysehän ei ole sun jhuomiotaherättävyydestäsi vaan siitä, että naisten toimintaa säädelläänja naisia kohdellaan kuin rikollisia, jotta jonkun muun (raiskaajan) toiminta muuttuisi vähän hankalaksi (vaikka ehkä psyykkisesti oikeutetummaksi). Oikeasti pitäisi puuttua suoraan siihen jonkun muun toimintaan, eli raiskaajan puuhiin ja rangaista niistä.
Oikeastihan Suomessa on rikollisuus vähentynyt kun tilastoja katsotaan, mutta media lietsoo pelkoja.
Naisia halutaan kontrolloida ihan vaan kontrolloinin halusta. Ja jos vaikka keksitään kieltää naisilta ulkona liikkuminen pimeän aikaan heidän suojeluntarpeeseensa vedoten, annetaan miehille paremmat mahdollisuudet saada töitä. Siis kun aika moni työpaikka on sitten mahdotonta naisten suorittaa. Näin päästään pian siihen, että naiset kotiin nyrkin ja hallan väliin.
Miten se on naisen vika? Jos mä kävelen yöllä töistä kotiin niin se ei tarkoita sitä että joku päästänsä pimahtanut saa hyökätä kimppuun