Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauneinta mitä mies on sinulle sanonut?

Vierailija
11.09.2021 |

Minulle miesystävä sanoi: Olet kaunista katseltavaa Tämän lauseen jälkeen suljin silmäni ja tunsin niin onnellisen olon.

Rakastan sinua Jukka!

Kommentit (308)

Vierailija
81/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mietin joka päivä, että mitä oon tehnyt että ansaitsen sun kaltaisen naisen."

Ja niin mietin minäkin puolisostani.

Vierailija
82/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies vaan pieni poika. Olin alle 10-vuotias, ja yksi pihapiirin poika sanoi mulle "Sä olet nätti kuin nukke". Se on jäänyt mieleen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näköjään poistetaan viestit jotka ei miellytä omaa korvaa 😑😑😑😑😑

Vierailija
84/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan mies koskaan sanonut mitään kaunista tai positiivista minusta. Isäkin aina vain haukkui.

Vierailija
85/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitään varsinaisia runoilijoita minun mielestäni. Miltä tällainen kuulostaisi: "Olemme kuin samalle lautalle pelastautuneet haaksirikkoiset. Ajelehdimme yhä, mutta emme ole enää yksin".

Vierailija
86/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikonkin että "Kauheinta..." mutta ei ole sanottu muuta kuin että olen nätti v.1986

Vierailija
87/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet parasta mitä minulle on tapahtunut"  on jokaisessa amerikkalaisessa rakkauselokuvassa. Eikö teidän miehet keksi mitään omaa???

Vierailija
88/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvä sellaisena kuin olet, et virheetön mutta en sinusta mitään muuttaisi. Ei paljon kauniimmin voisi kukaan sanoa!

Vierailija
89/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on vaikeaa vastata. En ole tähän ikään mennessä kyllä paljon hyvää kuullut miehiltä, en tosin naisiltakaan ei sen puoleen. Jos nyt laajennan nuoriin niin pari tuli mieleen. Ainoat mieleen tulevat ovat se, kun eräs luokkalainen  kysyi. kun oltiin aika nuoria ehkä puoliksi leikillään, kun sattumalta nähtiin, että alatko oleen. En sanonut silloin mitään, hymyilin vaan. Myöhemmin ei koskaan enää puhuttu tästä. Hän oli sellainen rohkea ja hauska poika, joka olisi ansainnut elää pidempään. Oli aina mukava minulle toisin kuin moni muu. Muuten todella vaikeaa kirjoittaa mitään. Joskus kuulin ohi mennen, kun eräs poika kysyi toiselta, että miltä näytän. Toinen vastasi, että olen ihan ok hänestä, mutta liian hiljainen. Harmi vaan, että hän teki päätöksen ihan omasta näkökulmastaan ja ei tuntenut minua tarkemmin, koska en oikeasti ole niin hiljainen. Jäin vaan silloin niin yksin koulussa. Muuten todella vaikeaa kirjoittaa mitään. Ehkä yhden nettitutun sanat, että pidän sinusta ovat jääneet mieleen. Samoin eräs toinen on sanonut, että tykkää seurastani. Toisaalta kumpikaan heistä ei ole koskaan ns kasvokkain tavannut minua "oikeassa elämässä" ja juttelumme on perustunut vaan nettiin. Tässä on kaikki. Ei olisi mitään muuta enää kirjoittaa edes naisten puolelta. Sori, että meni aiheesta vähän ohikin.

Vierailija
90/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä, mä tulen.

Vierailija
91/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun ei ole sanonut mitään. Eli jättänyt haukkumatta rumaksi tai jättänyt muuten solvaamatta.

Vierailija
92/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Tahdon”

Vierailija
93/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tehdään vielä yksi lapsi"

Ja niin tehtiin.

Vierailija
94/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tässä paikassa kuin raikas tuulahdus.

Vierailija
95/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot ihan ku mä.

Ja olin otettu.

Vierailija
96/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tässä paikassa kuin raikas tuulahdus.

Kuin haiseva rupsahdus:3

Vierailija
97/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies sanoi joskus, en siis seurustellut hänen kanssaan, mutta sanoi minulle, että olen tunneälykäs. Se on tähän mennessä kauneinta, mitä olen kuullut. Toki nuorena kuuli, että olen kaunis ja plaa, plaa..., mutta eivät nähneet sisälleni, mitä olisin toivonut. Ja ylipäätään kaikissa ihmisissä se kauneinta on, jos osaavat nähdä toisen sisälle ja nähdä enemmän kuin vain ulkokuoren. 

Vierailija
98/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanottu - ja myös tehty- iahn todella paljon kauniita ja koskettavia asioita. Kuvailtu ulkonäköä, luonnetta, älyä jne. tosi ihanasti, ja kerrottu todella kauniisti rakkaudesta ja koetusta yhteydestä. 

Toisaalta minua on myös kohdeltu todella huonosti. Lyöty, petetty, manipuloitu, jätetty järkyttävän julmalla tavalla pulaan suuren hädän hetkellä ym. Yksi on tehnyt molempia, useimmat joko tai. Enemmistö (pienestä otannasta, koska pidempiä tai vakavampia suhteita ei ole ollut kovin montaa)  on onneksi ollut hyviä miehiä <3

Vierailija
99/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt sä alat nukkua ja mä hoidan vauvan."

Vierailija
100/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen parasta mitä hänen elämässään on tapahtunut, ja tämä kommentti siis vaikeiden aikojen keskellä. Naimisissa jo 12 v ❤️