Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauneinta mitä mies on sinulle sanonut?

Vierailija
11.09.2021 |

Minulle miesystävä sanoi: Olet kaunista katseltavaa Tämän lauseen jälkeen suljin silmäni ja tunsin niin onnellisen olon.

Rakastan sinua Jukka!

Kommentit (308)

Vierailija
41/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli jo jossain vastaavassa, mutta olin vielä 10-vuotiaana lapsenpyöreä. Muutama vanhempi poika haukkuivat minut rumaksi läskiksi ja  tönäisivät minut ojaan ja selkäni osui terävään kiveen, aloin itkeä. Naapuritalon pihasta tuli eräs pappa auttamaan minut ylös. Sanoi, että oli kuullut mitä pojat sanoivat, ja sanoi että se ei ole ollenkaan totta. Että olen kaunis ja arvokas juuri sellaisena kuin olen. Kotona kun alkoholistivanhemmat vaan haukkuivat ja huusivat, tuo jäi ikuisesti lapsen mieleen.

Vierailija
42/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet maailman tärkein ihminen mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sanonut montakin kaunista asiaa ja tunnustanut rakkauttaan ja tahtovansa jakaa elämänsä kanssani. Kehuu tietysti myös. Mikään ei ole sillälailla kolahtanut muistiin paitsi kun mies haaveili Yhtenä aamuna keittiössä kahvia keittöessään ääneen kolmannesta lapsesta yhdessä. Se jäi jotenkin mieleen kytemään, sanoi sen niin vankkumattoman varmalla ja luotettavalla äänellä, että tuntui, että samalla lupasi rakastaa totisemmin kuin edes kosiessa. Onhan se tuossa pysynyt.

Vierailija
44/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli jo jossain vastaavassa, mutta olin vielä 10-vuotiaana lapsenpyöreä. Muutama vanhempi poika haukkuivat minut rumaksi läskiksi ja  tönäisivät minut ojaan ja selkäni osui terävään kiveen, aloin itkeä. Naapuritalon pihasta tuli eräs pappa auttamaan minut ylös. Sanoi, että oli kuullut mitä pojat sanoivat, ja sanoi että se ei ole ollenkaan totta. Että olen kaunis ja arvokas juuri sellaisena kuin olen. Kotona kun alkoholistivanhemmat vaan haukkuivat ja huusivat, tuo jäi ikuisesti lapsen mieleen.

Aivan ihana tämä. <3 

Vierailija
45/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt sellainen tuore suhde, missä saan niin paljon kaikkia ylistyssanoja, ettei niitä voi edes listata. Mies on aivan ihana ja toivon, ettei tämä päättyisi koskaan <3

Ollaan jo hyvän matkaa keski-ikäisiä, mutta mies kohtelee minua kuin nuorta tyttöä ja hänen ihastuksensa paistaa sekä silmistä että äänestä. 

Vierailija
46/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotessamme hän sanoi että "tiesin aina että juuri sinun kanssa olisin halunnut ne lapset tehdä". Oli jo suunnitellut kosinnan kunnes suhde ei enää vain toiminut. Haikeana jouduimme jatkamaan eteenpäin erillämme.

Vierailija
47/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On kyllä olleet tähdet kohdallaan kun löysimme toisemme miten voikin miljardien joukosta sattuman oikusta tavata sen jota on aina etsinyt ja nyt olet siinä ja toivottavasti  aina."

...nyt hän on jo muualla en kuitenkaan koskaan unohda sitä vyöryvää rakkauden ja intohimon tunnetta joka oli silloin läsnä..

.m

Vierailija
48/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät kolmekymppiseltä!

Olen 54 vee

Vierailija
49/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se vaan vuosi vuodelta kaunistut.

Vierailija
50/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt sellainen tuore suhde, missä saan niin paljon kaikkia ylistyssanoja, ettei niitä voi edes listata. Mies on aivan ihana ja toivon, ettei tämä päättyisi koskaan <3

Ollaan jo hyvän matkaa keski-ikäisiä, mutta mies kohtelee minua kuin nuorta tyttöä ja hänen ihastuksensa paistaa sekä silmistä että äänestä. 

Mulla on samanlainen parisuhde. Joskus hän sanoo, että "melkein toivoisin, että olisit vähemmän kaunis, että saisin varmasti pitää sinut."

Aivan ihanaa ja minä otan kaiken vastaan onnellisena, vaikka sisäisesti melkeinpä naurattaa, miten joku voikin puhua keski-ikäiselle naiselle noin :-D

Vierailija
51/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maailman onnekkain mies (suudelmien välissä huokaistuna).

Vierailija
52/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sanottu mitään romanttista, mutta juuri tähän aikaan on ollut kyllä varsinainen hengenpelastaja kun olen tahtomattani suututtanut ihmisiä oikein urakalla (en tiedä mikä mussa on vialla 😔) niin olen sulkeutunut kuoreeni ja jotenkin tuntuu ansaitsemattomalta, kun terapeutti onkin armollinen viestejäni kohtaan ja olen saanut positiivista palautetta.

Vierailija
53/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet hyvä äiti"

Kysyin, olisiko hän halunnut varakkaamman naisen. Hän vastasi: "Sinussa on muita rikkauksia"  

"Sua vain yli kaiken mä rakastan"

Vierailija
54/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro ja näkemiin.Mene sinä itään minä lähden länteen.

Vierailija
55/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samanlainen parisuhde. Joskus hän sanoo, että "melkein toivoisin, että olisit vähemmän kaunis, että saisin varmasti pitää sinut."

Aivan ihanaa ja minä otan kaiken vastaan onnellisena, vaikka sisäisesti melkeinpä naurattaa, miten joku voikin puhua keski-ikäiselle naiselle noin :-D

Joo. Ja kun tiedän sen, ettei tämä ole mitään narsistin love-bombingia vaan ihan tasapainoisen ihmisen puhetta, jossa hän vaan ilmaisee tunteitaan avoimesti. Toki sanon myös hänelle kauniita sanoja ja tarkoitan sitä myös. 

Vierailija
56/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tiedä, koska mulla olis ollut näin hyvä olo."

Vierailija
57/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Persees ei roiku niin pahasti jos sulla noi samat farkut"

Kiitos rakas, minäkin sinua:3

Vierailija
58/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit silmäsi heijastavat tunteesi erityisellä tavalla.

Vierailija
59/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olet läheisempi kuin äiti"

Miksi tää saa alapeukkuja?

Mä näen edessäni kuuliaisen mammanpojan, jonka napanuora ei vaan katkea millään. Anoppi on liitossa kolmantena osapuolena. Sori. Ei tarkoita tätä, mutta...

Itse tulkitsin sen juuri päinvastaiseksi. Mammanpoika ei ikinä sanoisi näin.

Vierailija
60/308 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Olet elämäni tärkein ihminen”. Tämä oli mulle hyvin kauniisti sanottu, koska edellisessä 10v suhteessa olin miehelle aina jossain sijalla 15., tyyliin kadulla vastaan kävelleen isotissisen tuntemattoman blondin jälkeen seuraavana…