Kauneinta mitä mies on sinulle sanonut?
Minulle miesystävä sanoi: Olet kaunista katseltavaa Tämän lauseen jälkeen suljin silmäni ja tunsin niin onnellisen olon.
Rakastan sinua Jukka!
Kommentit (308)
Vierailija kirjoitti:
Ruoka on valmis.
Hei, kiitos tästä. Mua lämmitti ajatus, että joku nainen voisi tällaista arvostaa.
Kauneinta on ajatus, kun esim palaan matkalta kotiin ja kysyy että "miten meni"
Sinä typerä olla saat, kanamainen, hölmö nainen.
winner kirjoitti:
"Sulla on uuhhh tiukempi kakkonen ja timmimpi perä kun mun muijalla. Oumaigaad! AAAAAAaaahhhh!"
"Kyllä oikea kalu pyllyssä on sentään niin paljon parempi kuin vaimo + sträppäri. Ja sä osaat sen niin hellästi, muija vaan runttaa."
Olen kuullut paljon tyhjänpäiväistä lässytystä, joten ei tarvitse sanoa mitään. Teot kertoo tuhat kertaa enemmän.
En muista tarkkaan sanoja, mutta muistan katseen, kun mies tuli hakemaan minua kampaajalta ja olimme menossa valokuvaukseen hääpäivänämme. Se oli jotain tyyliin siis wau, mutta silmät kertoivat, että tarkoitti sitä ihan tosissaan.
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
"Sulla on uuhhh tiukempi kakkonen ja timmimpi perä kun mun muijalla. Oumaigaad! AAAAAAaaahhhh!"
"Kyllä oikea kalu pyllyssä on sentään niin paljon parempi kuin vaimo + sträppäri. Ja sä osaat sen niin hellästi, muija vaan runttaa."
"(Raskas huokaus) Ottaspa mun muijakin joskus suihin."
Vierailija kirjoitti:
"Joskus kun mä katson sua, mä vaan mietin miten mä olen voinut saada sut. Välillä tekee melkein mieli itkeä, kun näytät niin kauniilta ja kaiken lisäksi olet myös kaunis sisältä Tuntuu että olisin saanut elämässä lottovoiton."
-Miehen sanat parin vuoden seurustelun jälkeen, enkä ole edes erityisen kaunis.
Kannattaa muistaa, että monet miehet käyttävät huumeita ja sieniä päihdetarkoituksessa. Saattavat höpistä pehmoisia vaikutuksen alaisena.
"Sulla on niin hyvä pi##u ja sua on niin hyvä nu##ia"
Olen oven takanasi pizzan ja jäätelön kanssa.
tuo naapurin jutta on huono sängyssä. oi että minäkin siis osaan jotain.
Kun sairastui syöpään ja sai 1,5 vuotta elinaikaa, lääkäristä tultua sanoi, että pahinta on, että joutuu eroamaan minusta.
Sun silmistä voisi tehdä laulun.
Siul on kauniit sukset, meinaan persukset.
Sun pillunesteesi maistuu ihanalle.
Olitte ruumishuoneella?