Syötätkö juoruakoille ja ukoille joskus jotain tuubaa ihan vain huvikseen?
Mulla on pari elämästäni sairaalloisen kiinnostunutta ja välillä kerron huhaa-juttua ihan vain heidän ilokseen. Kun lähtevät huuhaata levittämään ja se osoittautuu valheeksi, nolaavat itsensä taas kerran. Olenko ilkeä?
Kommentit (17)
En. Mä en ihan hirveästi mieti sitä, mitä joku musta puhuu. En voi kuitenkaan hallita sitä, mitä ihmiset musta ajattelevat, joten miksi aktiivisesti ajatella sitä.
Olen tehnyt näin. En osaa sanoa onko ilkeää..
Ei oo tuttavapiirissä, kun sellaisen huomaan, pistän välit poikki.
Nyt ne kuvittelee, että avioero on tulossa :D. Ap
Muutamat avioerot olen aiheuttanut. Kerran laitoin pikkuhousuni naapurin auton takapenkille kun oli jättänyt oven auki. Seurasin ikkunasta kun olivat lähdössä jonnekin ja ilmeisesti lapset löysivät pikkuhousut takapenkiltä. 15min näkyi epämääräistä käsien heilutusta ja raivoamista autosta ja sitten akka lähti ovet paukkuen menemään.
Vierailija kirjoitti:
Muutamat avioerot olen aiheuttanut. Kerran laitoin pikkuhousuni naapurin auton takapenkille kun oli jättänyt oven auki. Seurasin ikkunasta kun olivat lähdössä jonnekin ja ilmeisesti lapset löysivät pikkuhousut takapenkiltä. 15min näkyi epämääräistä käsien heilutusta ja raivoamista autosta ja sitten akka lähti ovet paukkuen menemään.
You wish. Sellaiset voimafantasiat siellä 🤗
Vierailija kirjoitti:
Nyt ne kuvittelee, että avioero on tulossa :D. Ap
Ovatko soitelleet käräjäoikeuteen ja kyselleet vireilletuloa? 😆
Parasta tuossa,on, ettei
A. Kukaan ota heidän "tietojaan" enää vakavasti, eikä muitakaan juttuja lopulta.
B. Tarpeeksi monta kertaa kun juoksuttaa, eivät enää itsekään tiedä mikä on totta ja mikä ei ja mihin voi luottaa. Pää pyörällä.
Vierailija kirjoitti:
Naapurustossa se olen minä joka laittaa likaiset ja perättömät juorut liikkeelle. Naapurien suolaaminen on salainen harrastukseni.
Osuu vielä omaan nilkkaasi. Jonain kauniina päivänä löydät itsesi tervalla ja höyhenillä koristeltuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
You wish. Sellaiset voimafantasiat siellä 🤗
Jep. Kummallisista asioista ihmiset nykyään riemunsa repivätkin.
Uteliaiden trollaus on mukavaa puuhaa. Selviää helposti, kenelle mikäkin juttu kiertää.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin AP:n kysymykseen ja tähän liittyen tullut tehtyä "vastaavaa". Eli tekstiviestejä joissa vaihdettu lähetän puhelinnumero vastaamaan puolisoa. Jäätiin kyllä kiinni kun jostain syystä toisella oli kummatkin puhelimet ja ihmetteli miten ne keskenään viestittelee, pokkahan siinä petti 😂
En enää nykyään. Ennen saatoin näin tehdäkin.
... juoru-ukon kosto on vielä likasempi juoru....
😈
Naapurustossa se olen minä joka laittaa likaiset ja perättömät juorut liikkeelle. Naapurien suolaaminen on salainen harrastukseni.