Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poika ollut tosi väsynyt tänään. Äsken kävin katsomassa kun ei koko aamuna ole tullut huoneestaan edes aamupalaa hakemaan. Oli ihan unessa.

Vierailija
11.09.2021 |

Sanoin että tulee syömään jotakin. Sanoi että nukuttaa. Odotin tunnin ja kävin uudestaan huhuilemassa, oli taas ihan unessa. Mittasin lämmönkin, mutta se oli ihan normaali. Pakotin jo nousemaan että saa yöllä unta, mutta makoilee ihan vetämättömänä sohvalla. Ei ole kuulema huono olokaan.

Mä pelkään että tää on nyt henkistä. Ollut muutenkin omituinen pari päivää. Keskiviikkona oli illalla niin vihainen, että mitään ei uskaltanut sanoa. Torstaina valitti aamulla pahaa oloa ja olisi halunnut jäädä kotiin. Kun mä kysyin vaivaako joku, vastasi vaan että ei kuulu mulle.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei kuulu sulle. Joku nyt vituttaa ja haluaa vaan nukkua. Anna olla.

Vierailija
2/20 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttais asian pohtimisessa jos tietäis minkä ikäisestä on kyse.

Vierailija
4/20 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krapula

Olin sanomassa sama.

Vierailija
5/20 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krapula

Olin sanomassa sama.

Puhutko hoono soomi?

Vierailija
6/20 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota päivä-kaksi, jos on kasvukipuja, menevät EHKÄ ohi, minkä ikäinen, sitä ei tarina kerro. Sydänsuruja, oliko tyttö jättänyt huomioimatta koulussa, yksi joka ehdottomasti pitää tsekata on KIUSAAMINEN, kiusataanko häntä, jos, niin silloin ottaa huoltaja itseään niskasta kiinni ja rupee hommiin. Kiusaaminen jää usein huomaamatta, ellei nuori itse kerro mitään. Kiusaaminen on varteenotettava oire hänelle. TARKISTA, TARKISTA JA TARKISTA!

Vierailija
7/20 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona, verenmyrkytys, krapula, masennus.

Valitse noista.

Vierailija
8/20 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on ilmeisesti teinistä.

Jos uneliaisuus ja pahantuulisuus ei ole hänelle lainkaan tyypillistä, voisit kysyä, mikä painaa. Koulussa on voinut sattua jotakin ikävää. Todennäköisempää on kuitenkin teini-ikään liittyvä väsymys ja kiukkuisuus, joka taas on täysin normaalia.

Vierailija
9/20 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän tarina... Tutustuin ystävääni, kun hänen pieni poikansa oli viiden. Meistä tuli nopeasti hyvät ystävät ja olin vuosia mukana pojan elämässä. Poika rakasti lennättää kirjavaa leijaansa ja juoksi kesäisin perhoshaavin kanssa niityllä. Kaikki oli niin hyvin... Koulussa pojalla sujui hienosti, hän rakasti tarinoita Etelämantereesta ja kaukaisten saarten eläimistä. Muistan kuin eilisen päivän sen alkusyksyisen päivän kauan sitten, kun ystäväni uskoutui minulle suuren salaisuuden: Poika oli kertonut haaveilevansa omasta tyttöystävästä, jonka kanssa lähteä vaellukselle ja isona reilaamaan. Ne sanat saivat minut hymyilemään sisäisesti... Pojasta saisi joku mukava tyttö vielä ihanan poikaystävän! Vuosia kului ja pojan lukio alkoi, yläasteella hän oli vielä saanut seurata sivusta kuinka pärinäpojat kyyditsivät kylän tyttöjä. Lukion alku ei tuonut iloa elämään, pojasta tuli hiljainen ja varautunut. Hän opiskeli edelleen historiaa loistavin arvosanoin, mutta entinen, iloisempi poika oli kadonnut. Olimme huolissamme... Laitoimme toiveen armeija vuoden ja opiskelemaan lähdön auttavan, kenties poika tarvitsisi vain maiseman vaihdosta. Poika pääsikin opiskelemaan poliittista historiaa, mutta palattuaan kesäksi kotiin ensimmäisen opiskelu vuoden jälkeen, seurasi romahdus... Nyt tuo ennen niin iloinen poika on elänyt jo vuosia vuoteen omana. Niin se elämä voi muuttua...

Onko sulla kopioituna tää tarinasi johonkin kun tuntuu sanasta sanaan olevan samaa mitä aiemminkin?

Vierailija
10/20 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän tarina... Tutustuin ystävääni, kun hänen pieni poikansa oli viiden. Meistä tuli nopeasti hyvät ystävät ja olin vuosia mukana pojan elämässä. Poika rakasti lennättää kirjavaa leijaansa ja juoksi kesäisin perhoshaavin kanssa niityllä. Kaikki oli niin hyvin... Koulussa pojalla sujui hienosti, hän rakasti tarinoita Etelämantereesta ja kaukaisten saarten eläimistä. Muistan kuin eilisen päivän sen alkusyksyisen päivän kauan sitten, kun ystäväni uskoutui minulle suuren salaisuuden: Poika oli kertonut haaveilevansa omasta tyttöystävästä, jonka kanssa lähteä vaellukselle ja isona reilaamaan. Ne sanat saivat minut hymyilemään sisäisesti... Pojasta saisi joku mukava tyttö vielä ihanan poikaystävän! Vuosia kului ja pojan lukio alkoi, yläasteella hän oli vielä saanut seurata sivusta kuinka pärinäpojat kyyditsivät kylän tyttöjä. Lukion alku ei tuonut iloa elämään, pojasta tuli hiljainen ja varautunut. Hän opiskeli edelleen historiaa loistavin arvosanoin, mutta entinen, iloisempi poika oli kadonnut. Olimme huolissamme... Laitoimme toiveen armeija vuoden ja opiskelemaan lähdön auttavan, kenties poika tarvitsisi vain maiseman vaihdosta. Poika pääsikin opiskelemaan poliittista historiaa, mutta palattuaan kesäksi kotiin ensimmäisen opiskelu vuoden jälkeen, seurasi romahdus... Nyt tuo ennen niin iloinen poika on elänyt jo vuosia vuoteen omana. Niin se elämä voi muuttua...

Kuinkahan mones kerta tämä sama tarina....ihan oikeasti, suksi nyt kuuseen satujesi kanssa!

Vierailija
11/20 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darrassa se on, tilaa sille pizzaa ja kokista niin ehkä saa väriä takaisin poskiin.

Vierailija
12/20 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään pitää myös muistaa tarkistaa, ettei ole kidutusmurhannut kaveriaan edellisillan bileissä ja siksi tänään masentaa.

Vierailija
13/20 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sairas ihminen oikein olet, kun olet jauhanut tuota tarinaasi vuosia?

Vierailija
14/20 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskattu tai huumeet ehkä joku kiristää rahaa.

Vierailija
15/20 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ottanut koronarokotteen? Jos hänelle tuli sivuoireena tuo väsymys?

Minä olin tosi väsynyt muutama päivä rokotteen ottamisen jälkeen.

Vierailija
16/20 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelannut läpi yön. Tietysti väsyttää.

Vierailija
17/20 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso pojan tietokoneen/kännykän sisältö ja sivuhistoriat. Ties mitä hirveyksiä siellä tapahtuu. Mitä jos poikasi on tuleva seksuaalirikollinen? Tai sitten hän on jo. Eihän kukaan halua sellaista ajatella pojastaan mutta todellisuus on karu

Vierailija
18/20 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykköstyypin diabetes voi olla kyseessä.

Sen oire on väsynyt ja vetämätön olo.

On hengenvaarallinen sairaus, ellei saa nopeasti apua. Menkää päivystykseen mittaamaan verensokeri.

Terveisin ykköstyypin äiti

Vierailija
19/20 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ykköstyypin diabetes voi olla kyseessä.

Sen oire on väsynyt ja vetämätön olo.

On hengenvaarallinen sairaus, ellei saa nopeasti apua. Menkää päivystykseen mittaamaan verensokeri.

Terveisin ykköstyypin äiti

Ei nyt pelkän väsymyksen takia vielä kannata tätä pelätä, vetämätön olo kun voi liittyä moneen muuhunkin asiaan. Jos sen lisäksi on myös laihtumista, pahoinvointia, janoa ja vessahätää, niin silloin kyllä mahdollisesti voi olla diabetes, mutta parin päivän väsymys ei vielä enteile mitään vakavaa.

Ikä olisi tässä nyt aika oleellinen tieto. 17-vuotias voi esim. olla krapulassa, alle 10-vuotiaalla taas johtuu jostakin muusta. Voi myös olla henkisiä ongelmia, jos on vaikkapa joutunut kiusatuksi, jolloin saattaa kärsiä huonosta olosta ja lyhyeksi jääneistä unista. Tai rokotteen ottajalla sivuoireita.

Vierailija
20/20 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up