Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin tämän loppumaan?

Vierailija
21.10.2014 |

Minulla on 12-vuotias tytär. Hän puhuu eräästä julkkiksesta koko ajan, fanittaa häntä ihan täysillä, unelmoi hänestä jne. Luulin, että se olisi ohimenevä juttu - mutta ei! Se jatkuu ja jatkuu vain. Tämä julkisuudenhenkilö on tyttäreni idoli sekä roolimalli (tosin omasta mielestäni huono sellainen). Lapseni palvookin häntä, on kuulemma hänen jumalansa ja menee tämän kanssa naimisiin. Miten saisin tämän loppumaan?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 23:41"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 23:38"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 23:31"] Anna fanittaa. Jollei olisi tuota idolia niin sitten jotain muuta sen tilalla. Parempi tuossa iässä ja ihastumisen huumassa fanittaa jotain etäistä kohdetta kuin vaikka jotain paikallista parikymppistä pikkulikkojen metsästäjää. Älä missään nimessä arvostele tuota hänen idoliaan, vähättele tyttären tunteita tai tuhahtele asialle. Ole kiinnostunut ja keskustele tyttäresi kanssa, anna hänen kertoa mistä tässä tyypissä tykkää. Koeta ottaa asia huumorilla. Oma äitini muuten aikoinaan alkoi fanittaa samaa yhtyettä kuin minä juuri 14-vuotiaana, ja se laimensi minun intoni aika nopeasti. [/quote] En pystyisi edes feikkaamaan fanitusta tähän mieheen, inhoan hänen ääntään ja musiikkiaan (tyttö on sitä joskus soitanut)! Ja on myöskin todella huono roolimalli, pelkään että tytöstäni tulee samanlainen! -ap [/quote] Millä perusteella on huono roolimalli? Kyllä minäkin kuuntelin vaikka millaista lampaantappomusaa teininä enkä silti ryhtynyt saatananpalvojaksi.

[/quote]

No; ensimmäiseksi hän käyttää huumeita, niinkuin sanoinkin. Vissiin joku alkoholiongelma myös? Toiseksi on julkaissut itsestään hyvin sopimattomia kuvia 12-vuotiaalle. Ja mitä olen hänestä kuullut, kaikki hänen elämänarvonsa ovat ihan pielessä!

-ap

[/quote]

Mitäs itse teit pikkuteininä, fanitit vissiin Gandhia ja olit luokkasi priimus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme