Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6. luokkalaisen merkittömiå vaatteita haukuttu

Vierailija
11.09.2021 |

6. luokkalainen raivosi minulle, että olen tyhmä köyhä mummo, kun olen ostanut hänelle perus h&m, kappahl jne vaatteita.

Keskiluokkaisten vanhempien lapset ovat häneltä kyselleet miksi ei ole Nike air-lenkkareita ja miten voi käyttää H&m hupparia.

Voi luoja, että oksettaa nykyajan meininki.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina ollut sitä mieltä että koulupuvut pakollisiksi!

Ei vaikuta mitään, sitten kilpaillaan kengillä, puhelimilla, koululaukuilla ym ym.

Vierailija
22/29 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapp Ahlit on vielä suht kalliitakin mun mielestä. Yleensä en siksi käy siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tää on jotenkin nykyaikaan liittyvä juttu vai? Kyllä mun nuoruudessa ysärillä oli ainakin jo samanlaista.

Vierailija
24/29 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina ollut sitä mieltä että koulupuvut pakollisiksi!

Ei vaikuta mitään, sitten kilpaillaan kengillä, puhelimilla, koululaukuilla ym ym.

Totta kai, ainahan joku kilpavarustelu on mahdollista. Mutta kyllä se pelikenttää tasaa.

Itse kävin koulun ulkomailla ja oli koulupuvut. Totta kai sen huomasi että jollain on aina kalleimmat, mutta ei se ollut niin räikeää, ja helpompi se on vähän köyhemmänkin hommata hyvät kengät ja ok puhelin kuin koko vaatekaappi ja paljon eri asuja joka päivälle jotka kaikki pitäis olla jotain brändii.

Vierailija
25/29 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia piraattituotteita.

Vierailija
26/29 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputoreilla on merkkivaatteita ja alennusmyynnissä tosin myymälät huijaa usein hinnoissa . Mutta nykyään kyllä hienokin merkkivaate on Kiinassa tehty ......made on China. Lukee yleensä vaatteen sisäpuolella .

Vierailija
27/29 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Basaarissa myydään piraattia .

Vierailija
28/29 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlaista se on aina ollut. Omassa nuoruudessa piti olla Levikset, mieluummin useammat.

Kyllä, 70-luvun lopussa pk-seudulla piti olla Levikset, Wranglerit tai Micmacit. Hirveä riita kotona, kun vanhemmat eivät halunneet ostaa satasen farkkuja. Ajattelin, etten mene kouluun ikinä enää! Tästä on yli 40 vuotta.

Vierailija
29/29 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on pahasti vialla jos 6.luokkalainen puhuu tuolla tavalla vanhemmilleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi