Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help! Miten ilmoittaa TE-keskukselle, että on hakenut töitä?

Vierailija
11.09.2021 |

Siis miten todistaa se?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Vierailija
2/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat soittaa jossain vaiheessa. Tarkista mol.fi, kirjautumalla löydät, mitä olet sopinut ja mihin mennessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esimerkiksi sillä tavalla, että ilmoitat, ettet ole enää työtön, vaan siellä töissä.

Vierailija
4/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis teen osa-aikaista tällä hetkellä ja olen hakenut kokopäiväistä työtä. Mietin vain sitä, että pitääkö erikseen toimittaa joku todistus siitä, että on hakenut töitä?

Ap

Vierailija
5/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin se tarina muuttuu taas viesti viestiltä.

Vierailija
6/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa-aikaisena olen samassa asemassa työkkäriin, kuin täysin työtön. Patistelevat työnhakuun ja nyt kysyin, että miten osoittaa se, että on ollut aktiivinen. Tilanne minulle täysin uusi ja siksi pyysin jeesiä. Uutena tosin ei tullut tämän palstan vihamielisyys.

Vierailija
7/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te-keskusta ei ole enää eikä ole mol.fi -osoitettakaan (google sen tosin vielä löytää), joten heipat sinulle sinne 2000-luvun alkuun.

Luit varmaan ne ohjeet, jotka käskettiin lukea? Sieltä löytyy vastaus.

Vierailija
8/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa-aikaisena olen samassa asemassa työkkäriin, kuin täysin työtön. Patistelevat työnhakuun ja nyt kysyin, että miten osoittaa se, että on ollut aktiivinen. Tilanne minulle täysin uusi ja siksi pyysin jeesiä. Uutena tosin ei tullut tämän palstan vihamielisyys.

Vihamielisyys tulee tietenkin siitä, että laitat tänne trolliviestejä.

Lopeta!

Vierailija
9/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sinne te-keskukseen.

Vierailija
10/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista myös haistattaa ne perinteiset paskat TE-keskuksen porukoille!

Vierailija
11/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaudu sinne sivuille ja laita rasti ruutuun määräpäivään mennessä. Yleensä se tehtävä on jotain "olen hakenut aktiivisesti työpaikkoja blablabla". Ei sen enempää tarvitse todistella. Jos sinulla ei ole yhtään avoimia tehtäviä, niin sitten ei senkään vertaa.

Vierailija
12/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös laittaa yhteydenottopyynnön ja mainita aiheeksi, että olet hakenut työpaikkaa. Virkailijan soittaessa kerrot tarkemmin hakemastasi työstä ja hän voi kirjata tiedot järjestelmään.

Vierailija
13/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole saanut työtarjousta, ei sinun tarvitse ilmoittaa sinne mitään ennen kuin olet saanut työpaikan. Jos taas tullut työtarjous, sen voit kuitata haetuksi kun kirjaudut työkkärin sivuille. Todisteita ei sinun tarvitse hankkia silloinkaan, vaan se oma ilmoitus asian hoitamisesta riittää.

Vierailija
14/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, nopeammin täältä saa vastauksen. Siellä ehkä asiakaspalvelu olisi ystävällisempää kuin täällä.

Ap

Vierailija
15/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, nopeammin täältä saa vastauksen. Siellä ehkä asiakaspalvelu olisi ystävällisempää kuin täällä.

Ap

Mitä ihmeen asiakaspalvelua luulet täältä saavasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä