Mitä helkkaria Renee Zellweger on tehnyt?!
eihän toi oo enää likellekään saman näköinen nainen?!
Kommentit (28)
Kamalan näköinen verrattuna entiseen :(
Kai se kyllästyi noihin kurttuluomiin, jotka valuivat silmien päälle. Botoxit ja kiristykset sitten kruunaavat kokonaisuuden. Ankkapusuttimia ei onneksi laitattanut...
No kyllä jokainen muuttuu ulkonäöltään vanhemmiten. Lisäksi joskus jokainen näyttää jossakin kuvassa ei-itseltään. Tuon lisäksi, jos mnäkökenttää ja ulkonäköä on haitanneet roikkuluomet, jotka korjauttanut niin eiköhän se selitys ole siinä.
joko on sallittua jättää kulmat nyppimättä? toivon sitä muotivirtausta suomeenkin.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 21:43"]joko on sallittua jättää kulmat nyppimättä? toivon sitä muotivirtausta suomeenkin.
[/quote]
On ollut sallittua jo pitkään, siitä asti kun cara delevigne tuli julkisuuteen.
Kaamea. Tästä oli kyllä juttua jo aiemminkin jossain suomalaisessa iltapäivälehdessä.
On se vaan hurjaa mimmoiset paineet noilla näyttelijättärillä jenkeissä on! Musta Renee Zellweger on aina ollut sellainen mukavanoloinen, "ei-pissis"-tyyppinen, kaunis normaali nainen. Töitä on hällä ollut ja varmaan ansainnut miljoonia ja saa varmasti paljon esim. ihailijapostia yms. Ja silti on niin epävarma/huono itsetunto, että on mennyt leikkelemään itsestään tuon näköisen!
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 21:42"]
No kyllä jokainen muuttuu ulkonäöltään vanhemmiten. Lisäksi joskus jokainen näyttää jossakin kuvassa ei-itseltään. Tuon lisäksi, jos mnäkökenttää ja ulkonäköä on haitanneet roikkuluomet, jotka korjauttanut niin eiköhän se selitys ole siinä.
[/quote] Daily Mailin vertailukuva on vuodelta 1998 ja Iltasanomien vuodelta 2009. Uudemmissa kuvissa silmat olivat jo sellaiset viirut etta ihan varmasti haittasi nakoa. Kylla ihan tavallinen tallaajakin olisi hakenut apua, niin pahalta naytti.
Voi zsiisus!!! Eihän tuota tunnista!?! Onko varmasti sama ihminen?
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 21:45"]
Kaamea. Tästä oli kyllä juttua jo aiemminkin jossain suomalaisessa iltapäivälehdessä.
On se vaan hurjaa mimmoiset paineet noilla näyttelijättärillä jenkeissä on! Musta Renee Zellweger on aina ollut sellainen mukavanoloinen, "ei-pissis"-tyyppinen, kaunis normaali nainen. Töitä on hällä ollut ja varmaan ansainnut miljoonia ja saa varmasti paljon esim. ihailijapostia yms. Ja silti on niin epävarma/huono itsetunto, että on mennyt leikkelemään itsestään tuon näköisen!
[/quote] Omaisuus on $45miljoonaa.
Miltä tuntuu katsoa itseään peilistä, kun on niin erinäköinen kuin ennen. Eikö tule ikävä vanhaa peilikuvaa, kai tuostakin joku kriisi tulee. Mikä saa ihmisen laittamaan itsensä noin uuteen uskoon, kun ei vanhassakaan vikaa ollut.
Zellweger oli mielestäni paljon persoonallisempi - ja sitä myöten kauniimpi - ennen tuota leikkausrumbaa. Leikkelemällä tusinapimun näköiseksi, en arvosta.
Laihtunuthan tuo on paljon, ja kasvot vanhentuneet. Silmien seudulle tehty jotain.
Ei mun mielestä ole mitenkään "eri ihminen".
No en kyllä olisi tunnistanut ilman kuvatekstiä. Rosin tämähän on jo vanha juttu! Kuukausia sitten oli jo sama ihmettely.
Minä en näe muuta eroa, kuin leikatut silmäluomet. Siis mitään dramaattista.
Minulla on hieman vähemmän raskaat luomet, kuin hänellä oli.
Ja kärsin niiden takia todella. Alitajuntaisesti kokoajan nostaa "kulmia", jotta luomet ei tuntuisi niin raskaalta. Tästä on seurannut jo näin nuorella iällä mm. ryppyjä otsaan. Mutta ei nuo rypyt niinkään, vaan se jatkuva pääkipu, rasitus silmissä, hankaluus katsoa ylöspäin. Näkökenttä on siis vajaa, jos ylöspäin katsoo, niin pitää vetää "otsa ylös". Näytän väsyneeltä ja tympääntyneeltä, kun luomet roikkuu. Ja väsyneen tunteen ne saavatkin aikaan, kun ei enää jaksa kohotella kulmiaan nähdäkseen.
Ja minä en ole lähelläkään sitä, että luomeni leikattaisiin julkisella. Hänellä taas luomet olisi todennäköisesti suomessa leikattu ihan julkisessa terveyshuollossa.
Eli vaikka, kuinka olisi "persoonallisen" näköistä, niin en yhtään ihmettele miksi hän luomensa leikkaisi. Jos itselläni olisi rahaa, niin menisin välittömästi leikkamaan luomeni. Olisinpa sitten rumempi jälkeenpäin tai en. Tässä siis mielestäni kyseessä ennemminkin terveydellinen seikka, eikä kauneusleikkaus.
Mutta ei tuossa mielestäni pelkästä luomileikkauksesta ole kyse kun ihmisen jokaikinen piirre näyttää ihan erilaiselta. Kummastuttaa.
Silmäluomet leikattu, mutta varmasti ihan syystäkin. Arvio muilta osin: hän on lopettanut/dramaattisesti vähentänyt täyteaineiden - ja botoxin käyttöä -sekä pudottanut rasva% merkittävästi. Harrastaa todennäköisesti kestävyysurheilua, ehkä juoksua - ja treenaa mahdollisesti maratooneja varten. Minusta kaunis nytkin; ainakin ihan helvetisti kauniimpi, kuin Bridgettinä niissä possurooleissa milloinkaan.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:04"]
Minä en näe muuta eroa, kuin leikatut silmäluomet. Siis mitään dramaattista.
Minulla on hieman vähemmän raskaat luomet, kuin hänellä oli.
Ja kärsin niiden takia todella. Alitajuntaisesti kokoajan nostaa "kulmia", jotta luomet ei tuntuisi niin raskaalta. Tästä on seurannut jo näin nuorella iällä mm. ryppyjä otsaan. Mutta ei nuo rypyt niinkään, vaan se jatkuva pääkipu, rasitus silmissä, hankaluus katsoa ylöspäin. Näkökenttä on siis vajaa, jos ylöspäin katsoo, niin pitää vetää "otsa ylös". Näytän väsyneeltä ja tympääntyneeltä, kun luomet roikkuu. Ja väsyneen tunteen ne saavatkin aikaan, kun ei enää jaksa kohotella kulmiaan nähdäkseen.
Ja minä en ole lähelläkään sitä, että luomeni leikattaisiin julkisella. Hänellä taas luomet olisi todennäköisesti suomessa leikattu ihan julkisessa terveyshuollossa.
Eli vaikka, kuinka olisi "persoonallisen" näköistä, niin en yhtään ihmettele miksi hän luomensa leikkaisi. Jos itselläni olisi rahaa, niin menisin välittömästi leikkamaan luomeni. Olisinpa sitten rumempi jälkeenpäin tai en. Tässä siis mielestäni kyseessä ennemminkin terveydellinen seikka, eikä kauneusleikkaus.
[/quote]
Jep, tuota leikkausta tuskin on Reneelle tehty ulkonäkösyistä. Itsellänikin on raskaat luomet, olen tosin vasta parikymppinen niin eivät vielä roiku, mutta tuonne ylimääräisen ihopoimun alle tahtoo tulla haavaumia sun muuta ikävää ja luomet valuvat herkästi silmille jossei niitä tietoisesti "kisko" ylöspäin. Helposti näyttää joko tosi väsyneeltä tai humalaiselta tämän takia. Itsekin olen harkinnut niiden leikkaustamista ennen kuin ne pahenevat iän myötä.
a) vanhentunut rutosti
b) hankkinut sijaisen itselleen tuohon tilaisuuteen
Mitä ihmettä, no onpas kyllä ihan kuin eri ihminen. Olen järkyttynyt.