Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä helkkaria Renee Zellweger on tehnyt?!

Vierailija
21.10.2014 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonompaan on mennyt, todellakin! Naama näyttää luonnottomalta ja samoin kroppa. En tajua ikääntyvien ( tai nuorempienkaan) Hollywood-tähtien pakkomiellettä laihuuteen. Pieni muodokkuus näyttäisi niin paljon paremmalta. Renee oli Bridgetinä paljon kauniimpi kropaltaan kuin nyt! 

Vierailija
22/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On melkoinen hottis nyt. Oli karseaa näköinen läskiposki ja -perse niissä bridgetjoneseissa.

-Stadilaismies-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kyllä huomaa muuta eroa, kuin luomien korjauksen ja laihtumisen. Näyttäisi mielestäni paremmalta muutaman lisäkilon kanssa, mutta luomileikkauksen ymmärrän. Varmaan tosi rasittavat ne roikkuluomet. Hänellä se siristelyilme on vain ollut sellainen tavaramerkki, että näyttää tosiaan ihan eri ihmiseltä nykyään.

Vierailija
24/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:25"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:04"]

Minä en näe muuta eroa, kuin leikatut silmäluomet. Siis mitään dramaattista.

Minulla on hieman vähemmän raskaat luomet, kuin hänellä oli.
Ja kärsin niiden takia todella. Alitajuntaisesti kokoajan nostaa "kulmia", jotta luomet ei tuntuisi niin raskaalta. Tästä on seurannut jo näin nuorella iällä mm. ryppyjä otsaan. Mutta ei nuo rypyt niinkään, vaan se jatkuva pääkipu, rasitus silmissä, hankaluus katsoa ylöspäin. Näkökenttä on siis vajaa, jos ylöspäin katsoo, niin pitää vetää "otsa ylös". Näytän väsyneeltä ja tympääntyneeltä, kun luomet roikkuu. Ja väsyneen tunteen ne saavatkin aikaan, kun ei enää jaksa kohotella kulmiaan nähdäkseen.
Ja minä en ole lähelläkään sitä, että luomeni leikattaisiin julkisella. Hänellä taas luomet olisi todennäköisesti suomessa leikattu ihan julkisessa terveyshuollossa.

Eli vaikka, kuinka olisi "persoonallisen" näköistä, niin en yhtään ihmettele miksi hän luomensa leikkaisi. Jos itselläni olisi rahaa, niin menisin välittömästi leikkamaan luomeni. Olisinpa sitten rumempi jälkeenpäin tai en. Tässä siis mielestäni kyseessä ennemminkin terveydellinen seikka, eikä kauneusleikkaus.

[/quote]

Jep, tuota leikkausta tuskin on Reneelle tehty ulkonäkösyistä. Itsellänikin on raskaat luomet, olen tosin vasta parikymppinen niin eivät vielä roiku, mutta tuonne ylimääräisen ihopoimun alle tahtoo tulla haavaumia sun muuta ikävää ja luomet valuvat herkästi silmille jossei niitä tietoisesti "kisko" ylöspäin. Helposti näyttää joko tosi väsyneeltä tai humalaiselta tämän takia. Itsekin olen harkinnut niiden leikkaustamista ennen kuin ne pahenevat iän myötä. 

[/quote]

Mullakin on, oon kolmikymppinen. Näyttää tosiaan helposti väsyneeltä, mutta sitten taas myös persoonalliselta. Ja nuo otsarypyt löytyy kun nostelen luomia. Oon kokeillut monesti peilin edessä leikkiä ja nostaa ihoa otsasta niin että liikkuvat luomet näkyy, ja en näytä ollenkaan itseltäni, vaan rumemmalta, sellaselta oudon tuijottavalta. Siksi en halua kyllä leikkausta vasta kun on aivan pakko. Muuttuisin varmasti yhtä paljon kuin tuo Renee enkä tosiaankaan positiiviseen suuntaan. Semmonen persoonallinen ulkonäkö silmistä katoais

Vierailija
25/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no entäs Rose Mc Covan sitten?! kaikki kauniit naiset muuttavat itsensä friikkisirkuksen hirviöiksi ikuisen nuoruuden toivossa :(

Vierailija
26/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:48"]

no entäs Rose Mc Covan sitten?! kaikki kauniit naiset muuttavat itsensä friikkisirkuksen hirviöiksi ikuisen nuoruuden toivossa :(

[/quote]

Raquel Welch on kyllä pysynyt omituisen samannäköisenä viimeiset 30 vuotta, vaikka onkin jo 74. Joko erittäin hyvät geenit ja terveelliset elämäntavat tai sitten erittäin lahjakas kirurgi.

Tuntuu kyllä ihmeelliseltä että Hollywoodin palkkapusseilla jotkut vielä menevät niiden kaikista pahimpienkin puoskarien vastaanotolle.

Vierailija
27/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:25"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:04"]

Minä en näe muuta eroa, kuin leikatut silmäluomet. Siis mitään dramaattista.

Minulla on hieman vähemmän raskaat luomet, kuin hänellä oli.
Ja kärsin niiden takia todella. Alitajuntaisesti kokoajan nostaa "kulmia", jotta luomet ei tuntuisi niin raskaalta. Tästä on seurannut jo näin nuorella iällä mm. ryppyjä otsaan. Mutta ei nuo rypyt niinkään, vaan se jatkuva pääkipu, rasitus silmissä, hankaluus katsoa ylöspäin. Näkökenttä on siis vajaa, jos ylöspäin katsoo, niin pitää vetää "otsa ylös". Näytän väsyneeltä ja tympääntyneeltä, kun luomet roikkuu. Ja väsyneen tunteen ne saavatkin aikaan, kun ei enää jaksa kohotella kulmiaan nähdäkseen.
Ja minä en ole lähelläkään sitä, että luomeni leikattaisiin julkisella. Hänellä taas luomet olisi todennäköisesti suomessa leikattu ihan julkisessa terveyshuollossa.

Eli vaikka, kuinka olisi "persoonallisen" näköistä, niin en yhtään ihmettele miksi hän luomensa leikkaisi. Jos itselläni olisi rahaa, niin menisin välittömästi leikkamaan luomeni. Olisinpa sitten rumempi jälkeenpäin tai en. Tässä siis mielestäni kyseessä ennemminkin terveydellinen seikka, eikä kauneusleikkaus.

[/quote]

Jep, tuota leikkausta tuskin on Reneelle tehty ulkonäkösyistä. Itsellänikin on raskaat luomet, olen tosin vasta parikymppinen niin eivät vielä roiku, mutta tuonne ylimääräisen ihopoimun alle tahtoo tulla haavaumia sun muuta ikävää ja luomet valuvat herkästi silmille jossei niitä tietoisesti "kisko" ylöspäin. Helposti näyttää joko tosi väsyneeltä tai humalaiselta tämän takia. Itsekin olen harkinnut niiden leikkaustamista ennen kuin ne pahenevat iän myötä. 

[/quote]

Mullakin on, oon kolmikymppinen. Näyttää tosiaan helposti väsyneeltä, mutta sitten taas myös persoonalliselta. Ja nuo otsarypyt löytyy kun nostelen luomia. Oon kokeillut monesti peilin edessä leikkiä ja nostaa ihoa otsasta niin että liikkuvat luomet näkyy, ja en näytä ollenkaan itseltäni, vaan rumemmalta, sellaselta oudon tuijottavalta. Siksi en halua kyllä leikkausta vasta kun on aivan pakko. Muuttuisin varmasti yhtä paljon kuin tuo Renee enkä tosiaankaan positiiviseen suuntaan. Semmonen persoonallinen ulkonäkö silmistä katoais

[/quote]

No, onhan se look kieltämättä persoonallinen, mutta itse ainakin kuulen usein kysymyksiä tyyliin "onko minulla huono näkö kun sirisyttelen silmiä?", joten ehkä tuo ei vain pue minua kovin hyvin :D

Vierailija
28/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 21:43"]joko on sallittua jättää kulmat nyppimättä? toivon sitä muotivirtausta suomeenkin. [/quote] On ollut sallittua jo pitkään, siitä asti kun cara delevigne tuli julkisuuteen.

[/quote]

http://www2.pictures.zimbio.com/pc/Cara+Delevingne+Arrivals+Cannes+Opening+Ceremony+upC-FZiWxl7x.jpg

Siinä on kyllä kaunis nainen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi