Kehä I:n varrella liehui Isisin lippu
Helsingin Myllypurossa Kehä I:n varrella sijaitsevaan kävelysiltaan oli lauantaina kiinnitetty Isisin lippu. Poliisin johtokeskuksesta kerrotaan, ettei asiassa epäillä tällä hetkellä rikosta, mutta lipun alkuperää selvitetään.
Hetkinen, eikö erään toisen lipun heiluttelusta oltu juuri käräjillä? Edustaako tämä lippu nyt jotain maltillisempaa linjaa?
Kommentit (220)
Minä pystyn elämään ihan sulassa sovussa kaikkien muiden paitsi ääriainesten kanssa. Suomessa minua hankaloittaa nykyään eniten oikeistoääriaines, joka ei edes tajua olevansa äörikonservatiiveja. Hyvin samaa sarjaa kuin talebanit, eri tavalla vain. Ääriaines saisi jättää kaikki normaalit Ihmiset rauhaan. Keskittyä vain toistensa mollaamiseen.
Jos zuva kit joutuu muzzulmanien uhriksi niin minä vain nauran. Itsepähän halusivat niitä tänne.
Laittakaa joku Ohisalon twitteriin linkkiä jotta hän voi iloita.
Suomen fasistinen poliisi kävi poistamassa lipun. Vapaa maa vai miten se taas olikaan?
Se on jännä miten jotkut ihmiset elävät uskossa että koko ihmiskunta on yhtä samaa rakastavaa perhettä, että kun vain tehdään pelisäännöt selviksi nonosquare videoilla niin homma saadaan toimimaan
Hyvin valittu päivä tosiaan. Enkä tarkoita nyt vihreiden puoluekokousta.
Vierailija kirjoitti:
Minä pystyn elämään ihan sulassa sovussa kaikkien muiden paitsi ääriainesten kanssa. Suomessa minua hankaloittaa nykyään eniten oikeistoääriaines, joka ei edes tajua olevansa äörikonservatiiveja. Hyvin samaa sarjaa kuin talebanit, eri tavalla vain. Ääriaines saisi jättää kaikki normaalit Ihmiset rauhaan. Keskittyä vain toistensa mollaamiseen.
Saat Päivän naiivein kommentti - kunniamaininnan.
Enää muutama kilometri...
https://yle.fi/uutiset/3-6560423
Brittiläinen radikaali muslimisaarnaaja: Islamin lippu liehuu vielä eduskunnan yllä
Onko Itä-Helsinki nyt virallisesti julistettu Isisin kalifaatiksi?
Ei puutu enää kuin että al-holistit olisivat tuon tehneet
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuosta nyt pitäs yllättyä. ISIS on ollut Suomessa jo vuosia.
On silti huolestuttavaa että sekä sisäministeriö että ulkoministeriö ovat heidän komennossaan.
Ottakaa selvää asioista. Tätä järjestelmää hallinnoivat tahot palvovat Luciferia, jonka logo on myös PAINETTU DOLLARIN SETELIIN.
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä miten jotkut ihmiset elävät uskossa että koko ihmiskunta on yhtä samaa rakastavaa perhettä, että kun vain tehdään pelisäännöt selviksi nonosquare videoilla niin homma saadaan toimimaan
Kansa tuskin uskoo täysin siihen että nykykeinot on just riittävät eikä muuta tarvita. Poliitikot ja tietyt vastuuvirkamiehet sitäkin enemmän ainakin julkisuuteen annettujen lausuntojen perusteella jostain syystä. Jännä ettei poliitikot ole kansan kuva tuossa asiassa.
Sisäministeri itki tänään koska kaduilla oli aiemmin nähty vääriä lippuja.
Onko hän aivan out of it?
Vuosipäivä. Joku sitä juhlii. Poliisissa nostaisin pikkuisen valmiutta tänään.
EIkö Suomessa ole uskonnonvapaus?
Vierailija kirjoitti:
Enää muutama kilometri...
https://yle.fi/uutiset/3-6560423
Brittiläinen radikaali muslimisaarnaaja: Islamin lippu liehuu vielä eduskunnan yllä
Saahan sitä länkyttää. Pelottelu ja uhoaminen kuuluu asiaan.
t: vihervassari
Erinomaista, kiitos tästä! Laitoin linkin talteen, tämä oli täyttä asiaa.
The left has created a hierarchy of victims. Vasemmisto taistelee olemassa olostaan työväenluokan kuihduttua. Samalla se on hylännyt kaikki vanhat arvonsa, etsiäkseen kannatuksensa vastakkainasettelusta etoikeutetun lännen ja kolmannen maailman uhrien välistä