Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähikaupan surkea postipalvelu

Pientä säätöä?
11.09.2021 |

Joo, siis pakko avautua johonkin...Meidän lähikaupassa on Postin palvelupiste, koska suurin osa tämän seudun postipalveluja tarjoavista paikoista on päättänyt lopettaa toimintansa.

Kävin eilen, tai siis yritin käydä, pikaisesti postiasialla. Halusin lähettää kirjeen ulkomaille ja pyysin postipisteellä seisoskellutta asiakaspalvelijaa myymään minulle postimerkkejä (hinnan olin jo selvittänyt kotona Postin sivuilta). Ko. asiakaspalvelija rupesi silti etsimään hinnastoa, eikä ottanut kuuleviin korviinsa, kun sanoin, että tarvitsen vain 3,90 euron arvosta postimerkkejä. Kun päästiin vihdoin viimein siihen asti, että postimerkit olivat tiskillä, tää tyyppi rupesi etsimään saksia, että saisi leikattua ne helv... merkit irti siitä rullasta. Mainitsin, että yhdet sakset näyttäisi olevan siinä tiskillä. Ei kuunnellut, vaan juoksi hakemaan niitä jostain ties mistä...ja kun ei löytänyt, niin otti ja repi ne merkit niin, että yksi merkeistä oli aika härskin näköinen käsittelyn jälkeen.

Menin vielä hölmöyksissäni kysymään, olisiko Postin palvelupisteellä kirjekuorta, johon voisin lähetykseni sujauttaa. Vastaus oli yllättävää kyllä - "Ei meillä ole myynnissä kirjekuoria tässä, mutta tuossa korttihyllyssä kaupan sisällä kyllä on." Minun olisi siis pitänyt vielä lähteä erikseen tonkimaan heidän korttihyllyään (joka oli ties missä hyllyvälissä). Tässä vaiheessa kiitin kauniisti ja pyysin, että saisin maksaa merkit. Mutta niitä ei voinutkaan maksaa siinä Postin palvelupisteellä, vaan piti vielä erikseen mennä kassan kautta.

Arvatkaa, meinaanko lähettää postia tulevaisuudessa...?

Ja kirjekuoren taittelin itse.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi