Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hybridiautot aivan pommeja

Vierailija
05.06.2026 |

https://huutokaupat.com/kohde/6329983/bmw-225-2017

Näitä tapauksia on paljon. 5-10 vuotta vanha hybridi jonka korjauskustannukset ovat helposti enemmän kuin auton arvo.

Usein syynä on liiallinen sähköllä ajaminen ja moottorin ruostuminen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattakaan täyssähköistä. Kerskakulutusta.

Vierailija
2/8 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut paitsi Toyotan ja Lexusen. Näissä Toyotan hybriditekniikka joka ollut käytössä yli 30 vuotta ja säädetty pomminvarmaksi. Akkutakuu 10v tai 350tkm. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut paitsi Toyotan ja Lexusen. Näissä Toyotan hybriditekniikka joka ollut käytössä yli 30 vuotta ja säädetty pomminvarmaksi. Akkutakuu 10v tai 350tkm. 

Laturihybridi ja kevythybridi on ihan eri juttuja. Iso osa Toyotaa ja Lexusta on just niitä keveitä. 

Vierailija
4/8 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän vaikuttaa kovasti heikkotasoinen poliittinen johto.

Vatuloidaan poukkoilevia ja muuttuvia päästätavoitteita sekä kehitetään kaikenmaailman heikkotasoista kallista sääntelyä. 

Lopputuloksena autotehtaat tuottavat siihen nykyhetkeen sopivia purkkamalleja. Raha on tiukassa, niin euromaiden merkit joutuvat rahastamaan kovasti myös jälkimarkkinalla.

Lopputulos tästä kaikesta on euroopan autoteollisuuden lasku ja aasian autoteollisuuden nousu.

Itse siirryin jo ajamaan aasialaisilla autoilla.

Vierailija
5/8 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän vaikuttaa kovasti heikkotasoinen poliittinen johto.

Vatuloidaan poukkoilevia ja muuttuvia päästätavoitteita sekä kehitetään kaikenmaailman heikkotasoista kallista sääntelyä. 

Lopputuloksena autotehtaat tuottavat siihen nykyhetkeen sopivia purkkamalleja. Raha on tiukassa, niin euromaiden merkit joutuvat rahastamaan kovasti myös jälkimarkkinalla.

Lopputulos tästä kaikesta on euroopan autoteollisuuden lasku ja aasian autoteollisuuden nousu.

Itse siirryin jo ajamaan aasialaisilla autoilla.

Minä siirryin polkupyörään. On halpaa.

Vierailija
6/8 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä yhdistyy molempien autojen huonot puolet, ovat kuin rivitaloja

Vierailija
7/8 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljy tarvitsee ajamista kuten ilmastointi käyttöä.

Vierailija
8/8 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laturihybridi ja kevythybridi on ihan eri juttuja. Iso osa Toyotaa ja Lexusta on just niitä keveitä. 

Se siitä tekeekin niin hyvän. Mulla Lexus es iso 5m pitkä sedan kulutti 5.5l/100km. Kaupunkiajossa vielä vähemmän koska pystyi käyttämään puolet ajosta sähköä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi