Järkyttäviä nämä paljastuskirjat. Arvostus kyllä laskee niiden myötä kyseistä artistia kohtaan.
Miksi edes haluaa tuoda tällaisia asioita julkisuuteen???
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Kaija Koo kuvittelee olevansa suorapuheinen nainen jonka biisit tuovat VOIMAA... :D LOL Arviolta 140 kiloinen tankki joka tarvitsee liikkumiseen kävelykepin muistelee kuinka olisi pannut jossain puiston penkillä... LOL Kunnon spugeakka.
Miksi puhut noin rumasti toisen ihmisen ulkonäöstä?
Artistit eivät ole todellakaan mitään puhtaita pulmusia ja pyhäkoulu ihmisiä. Tää kannattais kaikkien muistaa ennen kuin lukee kirjan. Kaikki artistit ovat jollain tavalla boheemeja ja paheellisia. Eivät mitään hienosto porvareita vaikka rahaa saattaakin löytyä.
Vain todellinen juntti juo itsensä umpihumalaan itsenäisyyspäivän juhlassa!
Vierailija kirjoitti:
Useimmat meistä on naiskennelleet, dokailleet ja vähän sikailleetkin, se ei kenenkään arvostusta mun silmissä vähennä. Mikä sen sijaan vähentää, on narsistinen luulo, että nämä asiat muuttuisivat erityisiksi ja kiinnostaviksi kun tekijänä on julkkis. Ja se julkkis, joka näin luulee, antaa itsestään yksinkertaisen ja rahanahneen kuvan.
Toisin kuin sinä ja muut kaltaisesi juopot luulette, suurin osa ei ryyppää ja sekoile kaikkia vapaa-aikojaan. Pikemminkin suurin osa seuraa sekoiluanne tuntien myötähäpeää ja lopulta jättää teidät kutsumatta esim. mökkiviikonloppua viettämään kun ei teidän sekoiluanne jaksa seurata.
Vierailija kirjoitti:
Artistit eivät ole todellakaan mitään puhtaita pulmusia ja pyhäkoulu ihmisiä. Tää kannattais kaikkien muistaa ennen kuin lukee kirjan. Kaikki artistit ovat jollain tavalla boheemeja ja paheellisia. Eivät mitään hienosto porvareita vaikka rahaa saattaakin löytyä.
Ehkei ole, eikä kukaan ole kait sellaista kuvitellutkaan. Kirjasta kuitenkin tuli mieleen että jos ei viikkoa kestä ilman viinalastia niin silloin kyseessä on alkoholiongelma, vaikkei sitä juomaa menisikään pullotolkulla illassa.
Onko kaikki nyt varmasti kuullut, että Samuli joi viinaa ja Kaija harrastaa seksiä?!
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki nyt varmasti kuullut, että Samuli joi viinaa ja Kaija harrastaa seksiä?!
Kaijakin juo viinaa. Kuten joi Kikka ja Armikin vaikka naiset on miehiä parempia ihmisiä.#ällöäitimyytti
Vierailija kirjoitti:
Ei kai? Jos vielä paljastuu, että Karalahti on kokeillut vähän huumetta, niin mä en kestä.
Iski sellainen lievä myötähäpeä. Hänen kappaleistaan oon aina pitänyt. Nyt kun luin noita otsikoita, niin en pysty enää kuuntelemaan hänen tuotantoaan. Tuntuu että yks jos toinenkin artisti on tehnyt näitä muistelmiaan. Korona ilmeisesti vienyt tuloja. Mutta olisiko pitänyt miettiä hiukan pidemmälle?
Eihän artistin persoonalla ole väliä. Itse ainakin keskityn musiikkiin, soitto/sävellys- ja laulutaitoihin. Voi olla etten pitäisi monistakaan ihalemistani artisteista. Se taas, että miksi näitä kirjoja tehdään niin korona vei keikat ja etsivät tulonlähdettä muualta.
Kaija Koo katosi julkisuudesta liki seitsemäksi vuodeksi? Milloin muka?!
N52
harmi kun enään ei ole karpoa kirjastojen kirja hankinnat eivät todella kestä tutkimusta saatikka päivän valoa. näitä huu haa opuksia hankitaan kavereilta ja valitetaan raha pulaa.
Kaijan kirjaa en ole lukenut, Samu Haberin luin keväällä ja en tiedä miksi kirja oli tehty, rahan takia, itsekäs, minä, minä ja minun bändi ja kännihuumesekoilija joka sivulla.
Kun 80v on pohtinut elämäänsä ja huomannut, että olen elänyt itsekkään mulkun elämän voi muistelmissaan pyytää anteeksi kun ei pysty enää jatkamaan itsekkään mulkun elämää vaan elämän kokemus on jalostanut ajattelua ja haluaa pyytää anteeksi niiltä, joita on loukannut ja pohtii mitä olisi voinut tehdä toisin.
Sitten voi muistella, ei 20-60v rahan takii. 639
Minulle tuli (lehtien jutuista, kirjaaa en ole lukenut) mieleen kysymys, miten alkoholihuuruisen lapsuuden poika on elänyt.
Jos isä/ex-mies on ollut pahasti,alko-ongelmainen ja äiti vetänyt ihan kaatokänniin itseään (linnanjuhlat) ja karkaillut viinapullon perässä Alkoon (Vain Elämää) niin tuo EI ole normaalia.
Ja kyllä: tiedän että täälläkin moni niin "voimaantuu" kun saa vetää känjin päälle korkkarit kattoon, mutta ns. "kännisekoilu" on ihan oikeasti todella surullista katsottavaa.
Normaaali "iloinen nousuhumala" tai "seitinohutkänni" on eri ihan asia vs. "pubiruusu" joka kreisibailaa tukka sekaisin, kovaan ääneen kailottaa "Shiish nyt lisäää viiiinaaa" ja samalla flirttaillee ympärilleen haarojaan vilauttelemalla kun on niin "seksikäs" olo ja panettaa... aamuyöstä "ilahdutetaan" naapureita karaokella ja kovaäänisellä kännitappelulla, ja aamulla herätään yrjöt ja eiliset kebapit rinnuksilla.
Ei kaikki tule uskoon kun suosio alkaa hiipua. Sitten täytyy keksiä jotain muuta.
Mulle on aivan sama mitä on touhuillut. Mutta miksi asiat täytyy suurieleisesti paljastaa koko kansalle? Onko syynä julkisuuskaipuu ja/vai raha?
Ja kyllä muhun vaikuttaa julkkisten toilailut. Esimerkiksi Sillanpäätä en pidä enää minään. Ja Samu Haberin Sunrise Avenuen viimeiselle keikalle ostetun lipun jätän käyttämättä. En siedä huumesekoiluja tippaakaan.
Ja nyt tämä viimeisin Duudson. Lopetin Instassa seuraamisen.
No kun muut eivät juorua niin on juoruttava itse.
Kaija Koon olisi ollut ihan fiksua jättää kirjat kirjoittamatta. Kirja taipumaton oli sellaista sekoilua.
Jäänyt aika teiniksi tämä täti.