Järkyttäviä nämä paljastuskirjat. Arvostus kyllä laskee niiden myötä kyseistä artistia kohtaan.
Miksi edes haluaa tuoda tällaisia asioita julkisuuteen???
Kommentit (40)
Useimmat meistä on naiskennelleet, dokailleet ja vähän sikailleetkin, se ei kenenkään arvostusta mun silmissä vähennä. Mikä sen sijaan vähentää, on narsistinen luulo, että nämä asiat muuttuisivat erityisiksi ja kiinnostaviksi kun tekijänä on julkkis. Ja se julkkis, joka näin luulee, antaa itsestään yksinkertaisen ja rahanahneen kuvan.
Minulla taas arvostus nousi, hyvä Kaija!
Ihan järkyttävä. Sen lisäksi että vikittelee toisten miehiä, kähisee kaikki kappaleet samalla nuotilla. Ylensyönyt, mustatukkainen tantta.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo jotain älykkyydestäsi.
No muuttuuhan ne kiinnostavimmiksi kun julkkis ne kertoo. Sinun toikkarointisi ei ole yhtä kiinnostavia.
Paitsi Kaijan jutut on humoristisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo jotain älykkyydestäsi.[/quoteNiin mitä kertoo?
Seuraavan kerran kun kokkola kiekuu kanava vaihtuu!
Löysätkää pipoa, ei tän elämän tarvi olla niin vakavaa!
Hän laskeutui tavallisen kansalaisen alapuolelle mun silmissäni. Ihaillen katselin häntä ylöspäin, mutta omat kuvitelmani hänestä romahtivat. Olen pettynyt 😔
Voi kauheaa, muusikko on boheemi ja työväenluokkaiset tavat.
Mitäs nyt? Kuinka tästä pääsee yli? Onko Kaija persu?
Kai noilla suomen mittapuullakin tehdään rahnaa. Muuta syytä en löydä nolata itteään.
Mitä mikä tarve?
Ihan saletisti meitä Kaijan ikäisiä on monia joita kirja kiinnostaa ja pikkasen Kaijan elämää kadehditaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo jotain älykkyydestäsi.[/quoteNiin mitä kertoo?
sitä että olet tyhmä.
Kaija Koo kuvittelee olevansa suorapuheinen nainen jonka biisit tuovat VOIMAA... :D LOL Arviolta 140 kiloinen tankki joka tarvitsee liikkumiseen kävelykepin muistelee kuinka olisi pannut jossain puiston penkillä... LOL Kunnon spugeakka.
Oletko aloittaja jo lukenut kirjan? Oma mielipiteeni on, että lähes jokaisesta elämäkerrasta saa kohuotsikoita iltapäivälehdille, jolle viihdejutut ovat erittäin tärkeitä. Harvoin ne vastaavat kirjan koko sisältöä. Samoin kirjoittaja ja kustantaja joutuvat varmasti tasapainoilemaan sen kanssa, miten rakentaa lukijoita kiinnostava teos. Kuinka paljon esimerkiksi työtä ja yksityiselämää?
Eli en sanoisi paljastuskirjaksi ennen koko kirjan lukemista.
Miehille ja naisille on näköjään edelleen erilaiset standardit, myös Suomessa. Muutamista miehistä on julkaistu elämäkertoja, joissa kuvaillaan sekavaa seksielämää niin yksityiskohtaisesti ja toisinaan alatyylisesti, että se on suorastaan kiusallista luettavaa. Ne tekstit eivät ole herättäneet julkisessa keskustelussa juurikaan paheksuntaa.
Kun on kyse naisen elämäkerrasta, paljon lievemmät ja tyylikkäämmät kuvaukset aiheuttavat edelleen närää.
Kyl mä ny niin kauhiast järkytyin.