Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla lihavilla hankaluuksia wc-käynnillä?

Vierailija
21.10.2014 |

Onko muilla lihavilla ongelmia tai hankaluuksia wc-käynnin yhteydessä? Noloa myöntää, mutta en meinaa yltää pyyhkimään peppua kun käsi ei yllä ja etupuolella pitää nostella mahaläskit tieltä :(

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
22/64 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painan 170 eikä ongelmia ole. Laihalla serkullani sen sijaan on ongelmia pyyhkimisessä, hänellä on paha nivelreuma ja kädet on mitä on. Asiat ei aina ole niin mustavalkoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan niitä sairaalloisen lihavia, jotka liikkuvat hitaasti, vaappuen ja huohottaen ja silmät pyörien väittävät, että paino ei vaikuta elämänlaatuun mitenkään, juu ei. Kai se on osa sitä uskottelumantraa, mitä nuo itselleen hokevat, että voivat hyvällä omallatunnolla pysyä sairaissa elämäntavoissaan.

Vierailija
24/64 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippusettiä!

Vierailija
25/64 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
26/64 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen painanut pahimmillaan 140kg, ja saan kyllä pyyhittyä puoni, enkä todellakaan etukautta ole koskaan pyyhkinyt, sehän on ihan kiellettyä jos ei halua tulehduksia... No onneksi olen aika pitkä ja pitkät raajat, enkä ole hirveän kankeakaan.

Vierailija
27/64 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 16:31"]

Eikö tossa ole jo hurja tulehdusriski jos niitä ulostebakteereja pääsee emättimeen ja virtsaputkeen? Jos siis ymmärsin ihan oikein että etukautta pyyhitte kakalla käynnin jälkeen.

[/quote]

Mä olen jotenkin aina pyyhkinyt etukautta myös ison hädän jälkeen, en muista että ikinä olisin opetellut pyyhkimään takakautta. 

Kyllä mulle nyt ainakin järkikin sanoo, ettei sillä paskapaperilla vedellä emättimen suun yli. Mä ainakin teen niin, että otan paperia riittävästi, ja pyyhin peukalolla ja muilla sormilla toisiaan vasten. Eli vähän kuin nipistäisin siihen ryppiksen päälle. Tulee puhdasta, eikä paskarantuja ole persvaossakaan.

Vierailija
28/64 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse ihmetellä lihavien pahaa hajua

Vierailija
29/64 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:24"]Niin, onhan niitä sairaalloisen lihavia, jotka liikkuvat hitaasti, vaappuen ja huohottaen ja silmät pyörien väittävät, että paino ei vaikuta elämänlaatuun mitenkään, juu ei. Kai se on osa sitä uskottelumantraa, mitä nuo itselleen hokevat, että voivat hyvällä omallatunnolla pysyä sairaissa elämäntavoissaan.
[/quote]

Minä lihava en ole koskaan väittänyt etteikö haittoja olisi. Kyllä, olen hidas ja kömpelö mutta pääsen kuitenkin vaappuen eteenpäin. Elämässä on paljon iloja ja luonnollisesti myös suruja. Laihana olisi VARMASTI fyysisesti helpompaa, mutta kuka tietää mitä vaikeutta olisi tilalla. Mitä tulee pyllyn pyyhkimiseen, hyvin onnistuu. Jos ei onnistuisi, asialle pitää tehdä jotain. Ehkä laihduttaa, ehkä ei.

Vierailija
30/64 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän olisi eräänlainen markkinarako kehitellä näppärästi taipuva lisäkäsi tai vastaava pyllyn pyyhkimiseen. Onhan niitä esim. vammaisuuden vuoksi lyhytkätisiä ihmisiäkin, kaipa heillekin on systeemit jo olemassa.

Vierailija
31/64 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 16:54"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 16:40"]

Kyllä pystyn pyyhkimään. Enemmän häiritsee läskipoimujen, nivustaipeiden ja persevaon muheva haju. Käyn sen vuoksi 2 krt vrk suihkussa. Tissienalushiki se vasta pahalle haiseekin!! 178 cm/ 123 kg

[/quote]

Ei se ole tissienalushiki joka haisee vaan hiiva, hoida se niin lakkaa haisut. Itsellä hiivaa kun psori pahana, silloin haisua. Kun iho terve niin ei haisujakaan

[/quote]

Huh, onneksi sinulla on ollut tarpeeksi rahulia ostaa psoriin lääkkeet niin olet päässyt eroon noista ikävistä haisuista. Tsemppulia jatkoon!

Vierailija
32/64 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun on tosi vaikea istua pöntölle sillä en saa ulostusa ukkoja oikeaan kohtaan ja sitten pissat menee laidan yli tai kakat tippuu pöntön reunalle: ( kauhea sotku.
sen takia pidän vessassa isoa ja tukevaa "siivous ämpäriä" missä pidän yhtä rättiä huijauksen vuoksi.jos laitan ämpärin keskelle vessaa ja menen leveään haara asentoon ämpärin ylä puolelle niin vessa asiat putoavat oikeaan paikkaan eli ämpäriin.
se on helppo tyhjentää pönttöön ja huuhdella bideellä.
tekisin muuten saman pöntön ylä puolella mutta se on niin ahtaasti seinän vieressä ja toisella puolella pesu kone etten saa haara asentoa pöntön ylä puolella.
pyyhkiminem edestä onnistuu seisten mutta takaa ihan mahdottomuus. siksi käyn joka ilta suihkussa ja suihkuttelen kauan käsi suihkulla pepun ja pimpan suuntaan.

Vierailija
33/64 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en pääse pöntöltä ylös jos istahdan siihen. pakko tehdä tarpeet seisten pöntön yllä. 155 cm, 173 kg

Vierailija
34/64 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo todellista... hahaha, mene muualla provoilemaan, ap. 

Vierailija
35/64 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 14:16"]Vaimollani on sama ongelma. Hän ei ole enää vuosiin ylettynyt pyyhkimään persettään, ei etu- eikä takakautta. Niin lihava hän ei sentään ole etteikö pystyisi paskomaan. Minä hoidan puhdistuspuolen. Kyllästyin paperilla pyyhkimiseen, kun vaimollani on poimuja perseessään ja ylipäätään, enemmän kuin Star Trekin poimuajossa. Kolmekin rullaa vessapaperia ei ollut tarpeeksi kun sitä paskaa joskus tuli löysänä ja litratolkulla. Nykyisin homma hoidetaan siten että paskomisen jälkeen vaimoni köllähtää kyljelleen kylpyhuoneen lattialle (polvet ei kestä konttausasentoa) ja minä otan käsisuihkuletkun, johon olen asentanut ns, painepesurisuuttimen ja suihkuttelen hänet sillä puhtaaksi. Päällimmäinen jalka täytyy "pöngätä" laittamalla reisien väliin, tätä tarkoitusta varten tekemäni "kiila" että suihku pääsee perseeseen ja kaikkiin poimuihin asti.  Vaimoni iho ei myöskään kestää kuivaamista karkealla pyyhkeellä joten kuivaus hoituu ilmakuivauksella ja jos on kiire niin laitan suuren lattiatuulettimen puhaltamaan persettä kohti. Kotonahan tää vielä onnistuu suht hyvin, koska vaimoni paskoo enintään kerran päivässä ja senkin aamulla ennen töihin lähtöäni. (olen tosin joutunut muuttamaan tästä syystä hieman työaikaani iltapainoitteiseksi.) Reissussa joutuu sit turvautumaan siihen paperishowhun. Vaikka enimmät paskat saakin pyyhittyä, niin silti tahtoo iltapäivästä jo haiskahtaa! Tällasta on elämä reilusti ylipainoisen naisen kanssa (185 kg) mutta mitäpä mies ei tekisi kun rakastaa. Ja toisaalta rakastan seikkailla sekstatessa, hänen tuhansissa läskipoimuissaan. Onneksi olen sen verran isomunainen että seksi onnistuu ainakin tietyissä asennoissa.
[/quote]

Toivottavasti tämä ei ole totta :(

Vierailija
36/64 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 14:16"]Vaimollani on sama ongelma. Hän ei ole enää vuosiin ylettynyt pyyhkimään persettään, ei etu- eikä takakautta. Niin lihava hän ei sentään ole etteikö pystyisi paskomaan. Minä hoidan puhdistuspuolen. Kyllästyin paperilla pyyhkimiseen, kun vaimollani on poimuja perseessään ja ylipäätään, enemmän kuin Star Trekin poimuajossa. Kolmekin rullaa vessapaperia ei ollut tarpeeksi kun sitä paskaa joskus tuli löysänä ja litratolkulla. Nykyisin homma hoidetaan siten että paskomisen jälkeen vaimoni köllähtää kyljelleen kylpyhuoneen lattialle (polvet ei kestä konttausasentoa) ja minä otan käsisuihkuletkun, johon olen asentanut ns, painepesurisuuttimen ja suihkuttelen hänet sillä puhtaaksi. Päällimmäinen jalka täytyy "pöngätä" laittamalla reisien väliin, tätä tarkoitusta varten tekemäni "kiila" että suihku pääsee perseeseen ja kaikkiin poimuihin asti.  Vaimoni iho ei myöskään kestää kuivaamista karkealla pyyhkeellä joten kuivaus hoituu ilmakuivauksella ja jos on kiire niin laitan suuren lattiatuulettimen puhaltamaan persettä kohti. Kotonahan tää vielä onnistuu suht hyvin, koska vaimoni paskoo enintään kerran päivässä ja senkin aamulla ennen töihin lähtöäni. (olen tosin joutunut muuttamaan tästä syystä hieman työaikaani iltapainoitteiseksi.) Reissussa joutuu sit turvautumaan siihen paperishowhun. Vaikka enimmät paskat saakin pyyhittyä, niin silti tahtoo iltapäivästä jo haiskahtaa! Tällasta on elämä reilusti ylipainoisen naisen kanssa (185 kg) mutta mitäpä mies ei tekisi kun rakastaa. Ja toisaalta rakastan seikkailla sekstatessa, hänen tuhansissa läskipoimuissaan. Onneksi olen sen verran isomunainen että seksi onnistuu ainakin tietyissä asennoissa.
[/quote]

Toivottavasti tämä ei ole totta :(

Vierailija
37/64 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes joutuu "kiertymään" pyyhkiessään? :D 

Apua...mielikuvat.

Vierailija
38/64 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ekaa vastausta lukeneena: aloitus on provo, kuten ovat myönteiset vastauksetkin.

Näin kehtaan väittää 120kg painoisena ja 160cm pitkänä läskinä, jolla kertyy kaikki keskivartaloon.

Ei todellakaan ongelmia pyyhkimisessä.

Vierailija
39/64 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On :( Olen joutunut alkamaan noin vuosi sitten pyyhkiä perseeni isomman hädän jälkeen niin, että kumarrun alaspäin ja pyyhin etukautta. En enää ylety sillä tavalla sivukautta kuten hoikempana pyyhin, käsi ei ylety takapuoleen asti niin kun selkäläskit on tiellä :\

Vierailija
40/64 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä