Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla lihavilla hankaluuksia wc-käynnillä?

Vierailija
21.10.2014 |

Onko muilla lihavilla ongelmia tai hankaluuksia wc-käynnin yhteydessä? Noloa myöntää, mutta en meinaa yltää pyyhkimään peppua kun käsi ei yllä ja etupuolella pitää nostella mahaläskit tieltä :(

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! :D

Vierailija
62/64 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan järkyttävää settiä.. jos olisin niin läski etten vois ite ees pyyhkiä persettäni niin pakkohan se olis laihuttaa.. HALOOO oikeesti. Kattoo vähän itteä peiliin ja miettii onko oikeesti onnelinen läskinä. Aina ku läskit laihuttaa niin niiden ulkonäkö muuttuu huomattavasti parempaan suuntaan.. Melkein kaikkihan haluu näyttää hyvälle, luulis et se motivois ja terveys myös... Myönnän että on läskejä kohtaan inhoa mutta toi on jo oikeesti aika paksua ettei viitti sen vertaa laihuttaa että saa perseensä pyyhittyä.. Jos joku läski on erimieltä niin hei mee kauppaan ostaan sipejä ja kipsan kautta makkarapesunat... hohoi....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 13:42"]

Voi surku, mutta eikös tuon pitäisi olla herätys siitä että pitäisi tehdä jotain tuolle elopainolle?

[/quote]

Mä olen ollut laihduttaja suurimman osan aikaa viimeiset kymmenisen vuotta. Valitettavasti homma on johtanut lähinnä jojoiluun. Alkuun sain millä tahansa menetelmällä helposti pois 10-20 kg, mutta aina ne tulivat takaisin, ja korkojen kanssa. Lopulta sain syömiskäyttäytymiseni niin sekaisin, että nyt minulla on diagnosoitu BED (binge eating disorder), ahmimishäiriö.

Käyn sen takia niin ravitsemusterapeutilla kuin psyykkisen puolen terapeutillakin, mutta alan olla epätoivoinen, koska en vaan pääse irti ahmimisesta. Terapeutin mukaan edistystä on, että enää en reagoi painonnousuun uusilla kitukuureilla, jotka hänen mukaansa vain ylläpitävät syömishäiriötäni, mutta minä en ole varma onko se edistystä, koska ahmiminen edes ilman että välillä laihduttaa, johtaa mielestäni vain entistä isompaan painon nousemiseen... Mutta en kuulemma saa nyt laihduttaa koska laihduttaminen laukaisee minulla heti sitä hillitöntä ahmimis-paastoamiskäytöstä :\

t. 2
[/quote]

Oletko kokeillut lääkitystä psykoterapian rinnalle? Minua auttoi tuo kombo BED:n

Vierailija
64/64 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:44"]

Siis ihan järkyttävää settiä.. jos olisin niin läski etten vois ite ees pyyhkiä persettäni niin pakkohan se olis laihuttaa.. HALOOO oikeesti. Kattoo vähän itteä peiliin ja miettii onko oikeesti onnelinen läskinä. Aina ku läskit laihuttaa niin niiden ulkonäkö muuttuu huomattavasti parempaan suuntaan.. Melkein kaikkihan haluu näyttää hyvälle, luulis et se motivois ja terveys myös... Myönnän että on läskejä kohtaan inhoa mutta toi on jo oikeesti aika paksua ettei viitti sen vertaa laihuttaa että saa perseensä pyyhittyä.. Jos joku läski on erimieltä niin hei mee kauppaan ostaan sipejä ja kipsan kautta makkarapesunat... hohoi....

[/quote]

No en minä ole mitoiltani mikään superläski. Noin 162 cm ja 100 kg. Elämäni on muuten oikein miellyttävää ja tyydyttävää, on mies ja ystäviä ja hyvä työpaikka ja harrastuksia. Teen muutakin kuin istun kotona ahmimassa pizzaa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme